2019-08-24, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag fyllde år igår.. Men dom enda som sa grattis till mig var mina två föräldrar och ingen annan.

Noterbart är att jag har 4 syskon då, samt 3 "nära" vänner och en handfull vänner jag umgås med överlag.

Så.. Jag känner mig ännu mer ensam nu, helt betydelselös, avtrubbad och nån form av förakt för allihopa.

Usch!
Förstår att du känner dig så här.
Låter som att du borde skaffa nya kompisar.

Och grattis i efterskott från mig, iaf.

Mvh.
Citera
2019-08-25, 00:57
Bannlyst
Hur blir man balanserad, lugn och len som filmjölk? Det sista kan ni skippa. Faktum är att jag har stora problem med att bli balanserad.
Citera
2019-08-25, 17:22
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Hur blir man balanserad, lugn och len som filmjölk? Det sista kan ni skippa. Faktum är att jag har stora problem med att bli balanserad.
Det är kanske inte läge för dig att vara lugn och balanserad. Så tolkar jag det. Något stör ju uppenbarligen dig och gör att du inte känner dig lugn och balanserad. Kanske dags att titta på vad det är?
Citera
2019-08-25, 17:27
Medlem
Första dagen imorgon.... Det blir min början på en 3-årig utbildning! Är typ den enda som kommer va ny där, också... Nervös!
Citera
2019-08-25, 17:44
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Första dagen imorgon.... Det blir min början på en 3-årig utbildning! Är typ den enda som kommer va ny där, också... Nervös!
Kul. Kanske du träffar nån där med.
Citera
2019-08-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Kul. Kanske du träffar nån där med.

Kan ju hända. Vem vet.
Citera
2019-08-25, 17:48
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat

Kan ju hända. Vem vet.
Jag hoppas det. Själv börjar jag hoppas på att jag inte träffar någon.
Senast redigerad av zamma 2019-08-25 kl. 18:00.
Citera
2019-08-25, 19:08
Medlem
zammas avatar
Plågad idag igen. Som vanligt. Precis som alla andra jävlar skit dagar. Känner mig som en bomb som ska explodera i rent raseri precis när som helst. Starka impulser att vilja skada andra människor. Som vanligt. Jag bara går och håller all ilska inom mig. Som vanligt. Känner impulser att skrika på andra människor. Som vanligt. Vill dricka. Som vanligt. Tänker på att ta livet av mig. Som vanligt. Känner att jag orkar inte mer nu. Som vanligt. Känner att aldrig blir det bra. Som vanligt. Helvete vad trött jag är på det. Som vanligt.
Jag börjar seriöst hata mitt eget känsloliv som enbart verkar finnas där för att plåga mig. Som vanligt. Att alla andra människor ska få må bra stör mig så inni helvete. Som vanligt. Varför ska jag gå igenom nått jävlar helvete år in och år ut? Hur fan är det rättvist? Vem i helvete gynnar det? Tro fan att jag vill hänga mig till slut.
Varför kan jag aldrig få må bättre så jag kan få börja bygga upp mitt liv igen för i helvetets jävlar rent ut sagt? Är det menat att jag ska lida som fan i flera decenier för att sedan ta livet av mig eller vad fan är grejjen? Jag börjar på riktigt undra det.
Senast redigerad av zamma 2019-08-25 kl. 19:11.
Citera
2019-08-25, 19:17
Bannlyst
Jag är så duktigt trött på min mage. Nu kliar det som fan i halsen. Nej jag tänker inte ta bikarbonat.
Citera
2019-08-25, 19:28
Medlem
Jag ligger och halvsover. Kämpar för att kunna sova några minuter till, kanske en timme till. Hör hur hunden börjar harkla sig i sängen. Hade jag varit snabb så hade jag lyft ner henne på golvet. Istället hör jag hur hon spyr ner hela sängen. Jag somnar om... 😢 Bara vara trött och sova varje natt 😭

Saknar mitt liv.
Senast redigerad av Mellinie 2019-08-25 kl. 19:41.
Citera
2019-08-25, 19:32
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Jag är så duktigt trött på min mage. Nu kliar det som fan i halsen. Nej jag tänker inte ta bikarbonat.
Haha bra att du lättar på trycken.
Citera
2019-08-25, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Haha bra att du lättar på trycken.
Ja fler män borde lätta på trycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto