2019-08-20, 13:13
Medlem
quid-est-veritass avatar
Har nu efter mycket om och men tagit mig i kragen och berättat för chefen att jag behöver lite sjukskrivning och jobba hemifrån en tid för att komma på fötter igen. Det gick bra och han var stöttande till 100%.
Ändå sitter en liten luthersk djävul på axlarna och säger att det är värdelöst och helt icke-legitimt att vara från jobbet en tid p.g.a. djup depression. There's no winning
Citera
2019-08-20, 13:13
Medlem
quid-est-veritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag är så lycklig att jag måste lätta på trycket och skriva det här.
Härligt! Ta vara på den känslan och njut.
Citera
2019-08-20, 13:28
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag är så lycklig att jag måste lätta på trycket och skriva det här.

mycket kul att höra detta mer av sådant här behöver vi alla ha
Citera
2019-08-20, 14:22
Medlem
zammas avatar
Allt jag rör blir ju för fan en katastrof! Vad fan håller jag på med idag!?!?
Citera
2019-08-20, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Allt jag rör blir ju för fan en katastrof! Vad fan håller jag på med idag!?!?
Du sitter väl för fan inte och knarkar?
Citera
2019-08-20, 14:51
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Du sitter väl för fan inte och knarkar?
Nej. Men då hade man iallafall kunnat förstå mig. Fan med.
Citera
2019-08-20, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Nej. Men då hade man iallafall kunnat förstå mig. Fan med.

Okej då förstår jag. Varför har du gått till psykologer hela ditt liv? Känner du att det har hjälpt dig? Har de varit något bra? Funderar här över diagnoser, Jjujju (som själv har social fobi, lol, living the internetlifestyle...) sade ju autism. Tänker här kring det med diagnosen, för autister sägs inte svara på terapi, då de är sååå jävla envisa, men det gör inte narcar och psykopater heller.

Har du fått några diagnoser?
Citera
2019-08-20, 15:34
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Okej då förstår jag. Varför har du gått till psykologer hela ditt liv? Känner du att det har hjälpt dig? Har de varit något bra? Funderar här över diagnoser, Jjujju (som själv har social fobi, lol, living the internetlifestyle...) sade ju autism. Tänker här kring det med diagnosen, för autister sägs inte svara på terapi, då de är sååå jävla envisa, men det gör inte narcar och psykopater heller.

Har du fått några diagnoser?
Nej jag har inte fått några diagnoser mer än asberger.
Citera
2019-08-20, 17:09
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ja visst är det? Zamma är lite sur på mig så han bryr sig inte om mina råd. Han är rädd att jag ska skicka honom till psyket, men jag skojade ju bara den gången.

Det är en söt kille, så Mellinie kommer få en väldigt snäll pojkvän om dom blir tillsammans Ni kan ju ge det en chans...
Haha nej det går inte. Haha stackars Mellinie. Hon får en ett psykfall till pojkvän. Det är inte vad hon behöver. Ett skevt perverst psykfall dessutom. Shit. Fan heller. Aldrig i livet.
Sen bryr jag mig om dina råd och jag gillar dig. Jag tror bara att jag har missförstått dig.
Citera
2019-08-20, 17:37
Medlem
ghostedbymes avatar
ja då vad man hemma , kan nog stå och sova i kväll

hur ska jag orka laga mat ?
Citera
2019-08-20, 18:08
Medlem
Helt underbart. Jag har hjälpt människor i hela deras liv. Lyssnat i timmar på klagomål och när jag blir irriterad är jag jobbig och det heter: "Jag ringer dig senare."Håller på och dödsstädar. Inte för att det är viktigt, har gjort det två gånger i mitt liv. Alltså jag tänkte inte dö bara sortera bort inför den dagen. Men det är underbart att veta att man alltid är "jobbig" när man pratar om något man känner istället för att lyssna på andra. Det enda jag sa var att jag skickat bort sex, sju påsar leksaker eftersom jag aldrig är barnvakt längre och kastat någon barnmöbel. Tänk om jag inte bara städade? Som Afzelius sjöng https://m.youtube.com/watch?v=gDA5b_d7Zm8 ska fan ta en tur till Fonus och planera in min begravning för den låten ska spelas.

Finns det godhjärtade människor i världen?
Senast redigerad av makullerad 2019-08-20 kl. 18:12.
Citera
2019-08-20, 18:22
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Helt underbart. Jag har hjälpt människor i hela deras liv. Lyssnat i timmar på klagomål och när jag blir irriterad är jag jobbig och det heter: "Jag ringer dig senare."Håller på och dödsstädar. Inte för att det är viktigt, har gjort det två gånger i mitt liv. Alltså jag tänkte inte dö bara sortera bort inför den dagen. Men det är underbart att veta att man alltid är "jobbig" när man pratar om något man känner istället för att lyssna på andra. Det enda jag sa var att jag skickat bort sex, sju påsar leksaker eftersom jag aldrig är barnvakt längre och kastat någon barnmöbel. Tänk om jag inte bara städade? Som Afzelius sjöng https://m.youtube.com/watch?v=gDA5b_d7Zm8 ska fan ta en tur till Fonus och planera in min begravning för den låten ska spelas.

Finns det godhjärtade människor i världen?
Ja det gör det. Men du kanske väljer bort dessa människor? Jag vet inte. Jag ser dom överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in