2019-05-10, 10:19
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Håller med om att våra straff borde skärpas och alla former av straffrabatter plockas bort.

Sen kanske inte just stryk sänder några bra signaler.

Nej, om en invandrarkille på 15 år får sig en lusing kommer han tillbaka med en kniv och dödar för att försvara sin heder.
Citera
2019-05-10, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Videon är borttagen...? Vad finns den?

Här är den .

https://www.youtube.com/watch?v=jLPzpjk1jfk&has_verified=1
Citera
2019-05-10, 10:27
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KappaPridexd
När var araber slavar i USA?
Eller hur?
Det var araberna som tjänade pengar på att sälja dem till att börja med.
Citera
2019-05-10, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Den här öga för öga mentaliteten är illavarslande. Låt skola och socialtjänst reda ut den här konflikten och gå vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Oj! En vettig röst i debatten. Man blir nästan förvånad. Givetvis har du helt rätt.
Det vore underbart om de kunde sköta det hela på egen hand. Det här högaffektiva bemötandet med poliser och åklagare bara för att folk blir lite misshandlade är direkt kontraproduktivt och ökar bara motsättningarna mellan kriminella och vanligt folk.

Det är faktiskt så vettigt att det gör ont i handhjärteroten.
Citera
2019-05-10, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitosleng
Alla jävla vänsteridioter som tror att sydstatsflagga är rasistisk pga slaveriet.
NI ÄR HELT JÄVLA EFTERBLIVNA, samma folkslag som sponsrar er, samma folkslag som talar om för er vad ni ska göra, samma folkslag som äger all massmedia var de faktiska slavhandlarna. Alltså judarna.

Ni e fan helt efterblivna.
Det är skrämmande när man vet vilka jävla vidrigt sjuka systemzombies ni är! Ni är en jävla skräck.

Nja.
Jag har varit väldigt mycket i USA och den flaggan är väldigt kontroversiell. Även om ni tycker att den är ok så har de tolkningsföreträde.
Jag pratade med mina vänner som dessutom är Trump supportrar om det och de sa att du lika gärna kan ha en swastika, den ger samma signal ute hos allmänheten. Så ja, den anses djupt rasistisk av de flesta Amerikaner. De kunde inte fatta att man visade den öppet i Sverige, EPA kultur eller ej.
Citera
2019-05-10, 11:10
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonumusislegion
Nja.
Jag har varit väldigt mycket i USA och den flaggan är väldigt kontroversiell. Även om ni tycker att den är ok så har de tolkningsföreträde.
Jag pratade med mina vänner som dessutom är Trump supportrar om det och de sa att du lika gärna kan ha en swastika, den ger samma signal ute hos allmänheten. Så ja, den anses djupt rasistisk av de flesta Amerikaner. De kunde inte fatta att man visade den öppet i Sverige, EPA kultur eller ej.

Precis. Och just därför så är det uppenbart att varken lillkillen som har klistermärket på EPAn eller Afghanen har någon som helst aning om vad flaggan reflekterar. Har de läst amerikansk historia? Nej. Afghanerna kan väl knappast läsa.

Jag har bott i USA i 15 år så jag är väl medveten om hur känslig den är. Skulle svensken ha någon som helst aning så skulle hans föräldrar, vilka säkert inte heller har koll på amerikansk historia, förbjuda honom att åka runt med den.
Citera
2019-05-10, 11:12
Medlem
Roccoletartjejers avatar
Skulle vilja säga att det vi ser på filmen är ett uttryck för det svenskaste vi har. Det är själva svenskhetens kärna. Essensen
Citera
2019-05-10, 11:16
Medlem
Undrar om ni som kommenterar har kunskap eller är källkritiska. Enligt rektorn har dessa svenskar varit helt öppen rasistiska på skolan och killen på EPA traktorn försökt köra på dem.

Kolla nyheterna. Kanske ni tycker det är okej att bli nerkörda och kallas det ena efter det andra
Citera
2019-05-10, 11:17
Medlem
RobertoSavianos avatar
Nån som har expressen/Gt premium och vet vad som skrivs i denna:

https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/
Citera
2019-05-10, 11:18
Medlem
Roccoletartjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Undrar om ni som kommenterar har kunskap eller är källkritiska. Enligt rektorn har dessa svenskar varit helt öppen rasistiska på skolan och killen på EPA traktorn försökt köra på dem.

Kolla nyheterna. Kanske ni tycker det är okej att bli nerkörda och kallas det ena efter det andra
Inte okej!
Citera
2019-05-10, 11:18
Medlem
Alwaysrights avatar
Har vi fått fram namn och adresser på de som misshandlar?

Lägg ut data om dem!
Gör dom ”fredlösa” och låt lokala raggargängen hålla dem i schack. För gott!
Låt dom alltid snegla och vara osäkra på om/när någon slår till. Hårt.
Citera
2019-05-10, 11:19
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Har vi något fastslaget namn på filmaren än, fanskapet förtjänar ju att uppmärksammas.
En annan sak som slår en med denna filmsnutt är blattarnas närmast uniforma klädsel, är dessa flockvarelser klonade eller vad fan är det frågan om, adidas mjukisar, northface jacka, bakvänd keps osv, spelar fan ingen roll var i Sverige man befinner sig så klär sig sophögarna likadant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in