2019-05-07, 01:45
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillyWalks
Och? Det gör det okej då eller? Det är säkert vanligt att springa runt med Daesh flaggan i visa delar av mellanöstern också, det ändrar ju inte meningen med flaggan. Ta mitt exempel, hade du haft samma reaktion om 2 svenskar slog ned en arab med isisflaggan i bakrutan? Nä, då skulle samma folk sitta här och hurra.

Trashigt att använda våld, trashigt att ha en sydstatsflagga. Alla i denna video är ett gäng losers och tycker inte synd om någon. För min del skulle alla kunna försvinna och det skulle troligen göra jorden en bättre plats.

JA! Din jävla Storstadsbög! Det betyder inte samma sak!

Sydstatsflaggan handlar om bilar, MC och att vara "rebell". Inget med vad fan det var som hände i ett annat land för hundratals år sedan.

Det är bara ni i Stockholmsträsket som anser att det är så och blir triggad av minsta lilla!

DRA ÅT HELVETE! Allt är inte rasism bara för att ni vill att det ska vara det!
Citera
2019-05-07, 01:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Det är viktigt att veta när det här hände. hände det för typ tre år sedan så är det nog old news. Och inget att göra åt.

Jo det kan lika gärna varit 2009. Om det är sant att det är ute på snap tyder på mer aktuellt. Men utan bakgrundsinformation är det svårt att veta.
Citera
2019-05-07, 01:48
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:

Sydstatsflaggan handlar om bilar, MC och att vara "rebell". Inget med vad fan det var som hände i ett annat land för hundratals år sedan.

Det är bara ni i Stockholmsträsket som anser att det är så och blir triggad av minsta lilla!

Det ligger ju epa raggarnas kultur att ha sydstatsflaggan för fan, inget fel med det.
Citera
2019-05-07, 01:48
Medlem
Citat:
Det är viktigt att veta när det här hände. hände det för typ tre år sedan så är det nog old news. Och inget att göra åt.

Troligtvis hände det väl nyligen eftersom det sprids på snap nu, har du hört om en snap som levt i 3 år eller 1 månad ens? Nä den brukar ju försvinna rätt snabbt.

Sen för mig personligen så spelar det ingen roll när, mer bara mer.
Jag vill se alla import-favörers familjer bli knullade i röven med invandrares kniv, jag tänker då fan inte hjälpa till att skydda dem.
Citera
2019-05-07, 01:51
Medlem
Alla jävla vänsteridioter som tror att sydstatsflagga är rasistisk pga slaveriet.
NI ÄR HELT JÄVLA EFTERBLIVNA, samma folkslag som sponsrar er, samma folkslag som talar om för er vad ni ska göra, samma folkslag som äger all massmedia var de faktiska slavhandlarna. Alltså judarna.

Ni e fan helt efterblivna.
Det är skrämmande när man vet vilka jävla vidrigt sjuka systemzombies ni är! Ni är en jävla skräck.
Citera
2019-05-07, 01:51
Medlem
hört talas om självmordsdörrar, går jättebra att fixa ,bara lägga i baken med dörren öppen o gas o svänga lite - panik så att säga när bildörren rycks upp ( av en blatte)
Citera
2019-05-07, 01:56
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Vad skule du ha gjort om du såg det här I R L? Jag skulle stoppat kackerlackan från att fortsätta göra något mot den lilla pojken, och hade han försökt gjort något, skulle jag försökt knocka han direkt!

Ja typ något i den stilen , hade börjat med att tagit av snubben kepsen så att ha fick skämmas över sin kala hjässa , sen hade jag tagit ett rejält polisgrepp på honom och bett honom gå ner på knä och be om ursäkt till grabben för att han bråkar och sparkas på allmän plats . Sen , eftersom jag är rätt stor stark, så hade jag behållt greppet trots ett gäng hängande apor i hasorna chattrandes , gått vidare med honom till poliskontoret , loggat in på youtube och visat fotobeviset på hur dessa drägg har betett sig mot en vanlig bilist . Det kan bli dagar på häktet, var så säker , dude !
Citera
2019-05-07, 02:04
Medlem
landbandys avatar
Citat:

Jo jag tycker som du , att i vårat fria land , skall ingen begära att vi ska ta bort den snygga sydstatsflaggan , vi har inger krig med Amerika vad jag vet , så eftersom vi inte är nere i några IS -stater så får vi faktiskt ha flaggan här , utan att bränna upp den .
Undrar när de där elaksparkande personerna med keps inser att de befinner sig i demokratiska fria Sverige ? Hmm ?
De kan till och med åka i fängelse för att de bränner upp en flagga ..så ta det lugnt alla physco flaggbrännare för i h-e , och det kan bli böter för lacken på EPA: n också , så det blir nog inte kul alls för er förövare .
Senast redigerad av landbandy 2019-05-07 kl. 02:09.
Citera
2019-05-07, 02:04
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Ja typ något i den stilen , hade börjat med att tagit av snubben kepsen så att ha fick skämmas över sin kala hjässa , sen hade jag tagit ett rejält polisgrepp på honom och bett honom gå ner på knä och be om ursäkt till grabben för att han bråkar och sparkas på allmän plats . Sen , eftersom jag är rätt stor stark, så hade jag behållt greppet trots ett gäng hängande apor i hasorna chattrandes , gått vidare med honom till poliskontoret , loggat in på youtube och visat fotobeviset på hur dessa drägg har betett sig mot en vanlig bilist . Det kan bli dagar på häktet, var så säker , dude !
Låter som en bra plan!
Citera
2019-05-07, 02:14
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrr
Svartskallarna är äldre/större fysiskt men det tar inte bort faktumet att svenska killen beter sig som en bög.
Sitter hans pojkvän i bilen och ser på när han blir misshandlad också?
Synd att dom inte slog sönder bilen.
Dom har väl fappat för mycket, blir dom beta ist...
Citera
2019-05-07, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Vi skulle aldrig tillåtet dom beblanda sig med oss europeer. Jesus gillade inte att hålla på med pengar, men det gjorde judarna istället!

Piska dessa satans avkommor ut ur templet, vi kommer att behöva göra detta återigen.
Citera
2019-05-07, 02:18
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitosleng
Piska dessa satans avkommor ut ur templet, vi kommer att behöva göra detta återigen.
Ja, så som dom beter sig så kommer det gå åt helvete för alla.
Senast redigerad av SnilleFix 2019-05-07 kl. 02:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in