2019-05-10, 09:10
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeyo!
För att han är väldigt rädd antagligen. Du hade väl självklart lagt dig i och dödat dom

Vad är han rädd för?
Två svartingar med spindelben?
Svartingarna hade börjat säga "eeejj kompis! kompis!" såfort dom fick en smäll tillbaks!
Dessa inavlade drägg är bara tuffa när dom har övertaget
Citera
2019-05-10, 09:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Är det framkommer vad som skulle vara anledningen till att dom beter sig såhär? Var killen helt oskyldig och bara gled förbi eller hade han gjort något innan som förorsakade det här?
Vad som framkommit är att de svenska killarna kommit in på blattarnas "område".
Citera
Medlem
Videon är borttagen...? Vad finns den?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
Namn: Amer Asaad
Personnummer: 20030404-7434

Adress:
Storgatan 65 lgh 1201
665 30 Kil

Namn: Mohammad Jafari
Personnummer: 20030506-6631

Adress:
Kolonigränd 41 lgh 1103
665 32 Kil

Ni som är boende i Kil, kan ni uppdatera oss om vart insekterna rör sig. Berätta om deras familjer? Vad händer vid adresserna?

Du har möjligtvis inte namn på tjejen som filmar?
Citera
2019-05-10, 09:13
Medlem
Roccoletartjejers avatar
Citat:

Adress:
Storgatan 65 lgh 1201
665 30 Kil

Adress:
Kolonigränd 41 lgh 1103
665 32 Kil

Ni som är boende i Kil, kan ni uppdatera oss om vart insekterna rör sig. Berätta om deras familjer? Vad händer vid adresserna?

https://m.facebook.com/photo.php?
Är det han första på fejan?
Senast redigerad av Roccoletartjejer 2019-05-10 kl. 09:22.
Citera
2019-05-10, 09:19
Medlem
Citat:
Okej har vi identiteten på svartskallarna?
Jag kommer personligen åka och avrätta horungarna inom kort!

Namn?
Adress?
Personnummer?
Familj?
Konton?

Citat:

Adress:
Storgatan 65 lgh 1201
665 30 Kil

Adress:
Kolonigränd 41 lgh 1103
665 32 Kil

Ditt första inlägg är snart 15 timmar gammalt så du borde vara framme själv när som helst. Det är måhända din enorma FB-dase som sinkar dig? Glöm inte att filma när du avrättar dem, gärna genom att slå ihjäl dem med nämnda dase.
Citera
2019-05-10, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roccoletartjejer
https://m.facebook.com/photo.php?
Är det han första på fejan?

Vad man ser är självömkan.
Citera
2019-05-10, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Är det framkommer vad som skulle vara anledningen till att dom beter sig såhär? Var killen helt oskyldig och bara gled förbi eller hade han gjort något innan som förorsakade det här?

Dom gav sej på han för att han var liten och yngre än dom
hans kompis vågade inte kliva ur epa traktorn.
Det var inga nazister med sydstatsflagga.

En tjej filmade och man hörde henne skratta i slutet av videon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Om det fick konsekvenser så skulle det vara rätt väg. Dessa kids är vana med stryk om de gör fel, deras farsor praktiserar en 1000 årig barnuppfostran. Det är lika bra att tygla dessa ungdomar på det enda sätt de förstår.

Ger du dem de det lilla fingret, tar dem hela handen.
Håller med om att våra straff borde skärpas och alla former av straffrabatter plockas bort.

Sen kanske inte just stryk sänder några bra signaler.
Citera
Medlem
Bob-Dylans avatar
Kan någon förklara hypen kring detta för mig ?

Killen (svensken) kröp ju bara runt och grät. Såg inga slag träffa eller liknande...

Sen att han lägger en spark genom rutan är typiskt feg blatte. Låt killen springa på någon som inte är rädd så hade han fått smisk.
Citera
2019-05-10, 09:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happysmurf
Jag kan garantera att jag ALDRIG har kännt annat än äckel gentemot dessa "savages", primitiva odjur. Ociviliserade män som har behov att visa sin makt fysiskt är extremt oatraktivt. Denna aggresiva instinkt är för nära besläktad med djurriket och saknar konsekvenstänk. Alltså är detta beteende ett resultat av lägre intelligens, tillbaks till djurriket. Jag är och har alltid varit äcklad av dessa män. Manlighet är en fin balans mellan intelligent genomtänksamhet och förmögenhet att ha stake när det väl gäller. Men att instinktivt gå till aggression på reflex är inget annat än osexigt.

Håller med ett föregående inlägg: tjejer som faller för dessa drägg kommer från trasiga hem, oftast white trash.

Undertecknad vit blond kvinna med blå ögon
Dessa tjejer är oftast knarkare & dras till killar som kan förse dom med knark.
Citera
2019-05-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
Kom igen nu, blatten gör ju alla en tjänst att misshandla en epa-traktorförare, har oxå alltid velat göra det men jag är en riktig svenne vet någon hur det gick till? ropa de stanna å han stanna å gick ut? varför har han en sydstatsflagga? och i minaögon är inte det där en misshandel, (men vet inte vad som hände före videon)lätt spark i röven, en ordentlig spark i ansiktet, men såklart helt fel.
ska tillägga att jag inte har något ljud.

Edit: ska oxå tillägga att jag ser att de är olika åldrar. 15 och 20ish åldern(?). har varit med om och sett värre slagsmål/bråk. några månader på kåken skulle jag straffat blatten med.

Killen är en ung grabb, du tycker alltså en pojke ska misshandlas? Är man en ung grabb kan man tycka det är spännande med EPA, precis som andra åker moped, båt, spelar tv-spel osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in