Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Lyssna inte på negativitet. Det är samma mönster vid varje korrektion, då dyker det upp konton som tycker om att sprida negativitet. Zooma ut så ser du att vi är i en normal korrektion, som förmodligen fördjupats av händelserna i Kazakstan pga att det är en viktig hub för mining av BTC.
Svaga händer säljer och förlorar allt i vanlig ordning. Det är som det ska vara.
Det är lika stor möjlighet med 10k som med 100k. Om inte större.
Då vi har varit på 10k innan och lämnat efter oss likviditet i charten så har MM en anledning till att besöka den zonen och plocka upp det. Det är här Vector Candels kommer in i bilden.
Och snövitt vad jag vet så har vi inte besökt 100k än, så därför är 10k mer rimligt.
Varit väldigt tyst på YT det senaste faktiskt, ha ha..
What are they trapping people into...