2021-04-11, 18:43
Medlem
Jag ser som att alla olika diagrams pilar,linjer hit och dit,trianglar ger inget för att själva kurvan
skippar mina linjer jag ritar eller följer nån annans ritningar på nätet.
Citera
2021-04-11, 19:50
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butkus
Jag ser som att alla olika diagrams pilar,linjer hit och dit,trianglar ger inget för att själva kurvan
skippar mina linjer jag ritar eller följer nån annans ritningar på nätet.
Totalt jävla obegripligt. Vad menar du?
Senast redigerad av CrilleKex 2021-04-11 kl. 19:54.
Citera
2021-04-11, 19:52
Medlem
CrilleKexs avatar
Vet inte om han har rätt eller inte, men om det stämmer så är det ju två stora tummar upp.

Walmart To Announce $1B BTC Buy in May
https://www.youtube.com/watch?v=tzmOp9UGl6M
Citera
2021-04-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vet inte om han har rätt eller inte, men om det stämmer så är det ju två stora tummar upp.

Känns som det är ganska givet att någon/några börsnoterade företag kommer gå ut med sina Bitcoinstrategier efter Q1 rapporter.
Citera
2021-04-11, 20:08
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Bitboy crypto är en riktig skojare, men samtidigt verkar det florera ett rykte att walmart ska ha investerat en större summa i btc, återstår väl att att se men man kan ju alltid hoppas.
Citera
2021-04-11, 22:58
Avslutad
Om chain analysen är tydlig.
Miners håller sina bitcoins.
Bitcoin flyter bort från exchanges till egna wallets.
Folk köper Bitcoin.

Med detta i åtanke, tror ni på en pump eller dump?
Citera
2021-04-12, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Varför är det svårt? Sälj på topp och köp när det går ner = enkelt. På senare år har jag bara tradat med 20% av min stack men tror jag ska gå upp till 50% eftersom det är så enkelt.

Det är alltid lätt att "tradea" under en bull market. Kom ihåg det. Har försökt "tradeat" i både bear och bull. Men det är lätt som sagt i bull men när vi hade bearmarket då var det fruktansvärt svårt.

Nu hoppas vi på att vi inte ser BTC under 60k tills vintern!
Citera
2021-04-12, 10:49
Medlem
Citat:
Totalt jävla obegripligt. Vad menar du?

Kontra ja med din ytube link.Vad menar du?
Citera
2021-04-12, 12:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProvV
Det är alltid lätt att "tradea" under en bull market. Kom ihåg det. Har försökt "tradeat" i både bear och bull. Men det är lätt som sagt i bull men när vi hade bearmarket då var det fruktansvärt svårt.

Nu hoppas vi på att vi inte ser BTC under 60k tills vintern!

Det är skillnaden mellan dig och mig. Jag sålde på 61K.
Citera
2021-04-12, 13:14
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butkus
Kontra ja med din ytube link.Vad menar du?
Är det engelskan som gör att du inte förstår min YT-länk?
Citera
2021-04-12, 14:12
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Det är skillnaden mellan dig och mig. Jag sålde på 61K.

Tycker att du ska starta en egen bitcoin trading-tråd där du redovisar alla dina trades under det kommande året så kan vi se svart på vitt om du eller vi som hodl:ar lyckats bäst
Citera
2021-04-12, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Tycker att du ska starta en egen bitcoin trading-tråd där du redovisar alla dina trades under det kommande året så kan vi se svart på vitt om du eller vi som hodl:ar lyckats bäst

Retas lite i tråden, men det borde absolut finnas en tråd för traders och hobby-traders (som jag själv). Min nya plan är dock att vänta till att Ethereum förhoppningsvis går ner och köpa in mig mer i Ethereum. Går det inte ner så ser jag det som att mina fiat varit inaktiva en stund och att när jag går in så sätter jag dem i arbete igen.

Jag är medveten om att om BTC och Ethereum nu går rakt upp och inte ner till dessa summor igen. som vi är på nu, så har jag förlorat lite pengar. Men det är så spelet funkar.

Ska erkänna att jag inte är bekväm med att trada nu när priset rör sig mer oberäkneligt än föregående veckor och att jag gärna hodlar under sådana omständigheter, men jag anser dock att det är läge att köpa in sig i Ethereum. Ethereum går upp mer än BTC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in