Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-11, 16:17
  #15577
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Vilka trades pratar du om? Förutom lite Solana och ETH för kaffepengar så har jag inte köpt annat än MSTR på säkert minst två år. Sålde MSTR när ETF'erna lanserades och köpte tillbaka dem i dippen - då hade jag redan tjänat mer än en årslön på dem på bara en månad under q4 2023.

Themooncarl var nästan rolig.

Har du sett något astrologiska tecken i charten idag som säger hur du ska agera? Är inte det så du och Themooncarl brukar trada?

Jag tillfrågade faktiskt precis min tarotkortlek om framtiden för kryptomarknaden. Drog även ett kort särskilt för dig Sithmaster och frågade hur din portfolio kommer att utvecklas under 2024 och 2025, kan du gissa vad kortet sa..? REKT!

Themooncarl är en bättre trader än dig alla dagar i veckan, smått befängt faktiskt att du inte dementerade att du baserar trades på mmcryptos youtubeinnehåll.
__________________
Senast redigerad av hazenectar 2024-03-11 kl. 17:01.
Citera
2024-03-11, 16:31
  #15578
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Jag tillfrågade faktiskt precis min tarotkortkortlek om framtiden för kryptomarknaden. Drog även ett kort särskilt för dig Sithmaster och frågade hur din portfolio kommer att utvecklas under 2024 och 2025, kan du gissa vad kortet sa..? REKT!

Themooncarl är en bättre trader än dig alla dagar i veckan, smått befängt faktiskt att du inte dementerade att du baserar trades på mmcryptos youtubeinnehåll.

Inte för att jag någonsin tittar på någon av dem eller rekommenderar dem. Det gör jag ABSOLUT INTE.

Men hur mäter man framgång, och vad gör dig mer framgångsrik än MMCrypto som - har jag för mig - tjänat upp till $100M (om inte mer) på sitt tradande, som bor i en magnifik lyxvilla i Dubai och äger flera lyxbilar samt flera lyxklockor?

Varför ska man lyssna på dig framför MMCrypto?
Citera
2024-03-11, 16:52
  #15579
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Apropå MMCrypto så hade han en riktigt intressant kommentar i dag om bitcoin:

https://www.youtube.com/live/UsehZj-...HDQXYp33&t=983 (16:23 och några minuter framåt)

Tydligen ackumulerar valar extremt mycket just nu, mer än någonsin. Ska kolla om jag kan hitta grafen han hänvisar till.
Citera
2024-03-11, 16:55
  #15580
Medlem
Hur länge kommer den fortsätta uppåt tror ni?
Citera
2024-03-11, 16:59
  #15581
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Jag kan glädja alla med att Mr 100 har återupptagit köpandet. Det har ramlat in en ny hundring i dag.

https://light.oxt.me/address/1Ay8vMC...MV7iQpHSAbguJP
Citera
2024-03-11, 17:04
  #15582
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowe
Hur länge kommer den fortsätta uppåt tror ni?

Kolla tillbaka i prisgrafen på vad som här hänt tidigare cykler när vi har brutit igenom ATH, för att få en idé om hur prisutvecklingen kan komma att se ut.
Citera
2024-03-11, 17:14
  #15583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Kolla tillbaka i prisgrafen på vad som här hänt tidigare cykler när vi har brutit igenom ATH, för att få en idé om hur prisutvecklingen kan komma att se ut.
Vågar man sig in kortsiktigt?
Citera
2024-03-11, 17:17
  #15584
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowe
Vågar man sig in kortsiktigt?

Om du med kortsiktigt tänker några månader framåt så är det nog lugnt.

Om du tänker hålla i minst fyra år så är det sannolikt en utmärkt placering, även om det hade varit ännu bättre att köpa för ett år sedan, men det tåget har ju gått redan.
Citera
2024-03-11, 17:23
  #15585
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Att projicera dina misslyckanden på andra?
Dryg kommentar från en som skyller sina tillkortakommanden vid förra cykeln på ett twitterkonto, och som i nuläget inte har någon aning om han skall sälja vid 128 eller 420.

Lycka till med din trading SithMaster, du tillhör säkert de 5% som går plus, så sälj för all del...
__________________
Senast redigerad av Leaston 2024-03-11 kl. 17:28.
Citera
2024-03-11, 17:33
  #15586
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Dryg kommentar som skyller sina tillkortakommanden vid förra cykeln på ett twitterkonto och som i nuläget inte har någon aning om han skall sälja vid 128 eller 420.

Lycka till med din trading SithMaster, du tillhör säkert de 20% som går plus...

Ja du gör det ju uppenbarligen inte, med tanke på att du (enligt dig själv) lyckades trada bort halva din förmögenhet. Men ändå vet du bäst, och ändå ska vi som gått plus lyssna på dig och slöddret som följer dig. Nej tack!

Jag lyssnar heller på You Tubers som Lark Davis som ständigt poängterar att man måste välja sin egen väg och lyssna till sig själv - och absolut inte på folk som försöker tvinga fram konformism på anonyma forum.
__________________
Senast redigerad av SithMaster 2024-03-11 kl. 17:39.
Citera
2024-03-11, 18:44
  #15587
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Även vid detta ryck uppåt kan man se att bitcoin suger ut kapital ur andra tillgångsslag, särskilt aktier.

https://finance.yahoo.com/

Alla aktieindex är i skrivande stund ner, inklusive Nasdaq. Guld har dock gått upp något, men med mindre än 1 promille. Silver upp med knappt 6 promille.

Och bitcoin upp med över 4 procent, dvs 40 promille.
Citera
2024-03-12, 04:01
  #15588
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Även vid detta ryck uppåt kan man se att bitcoin suger ut kapital ur andra tillgångsslag, särskilt aktier.

https://finance.yahoo.com/

Alla aktieindex är i skrivande stund ner, inklusive Nasdaq. Guld har dock gått upp något, men med mindre än 1 promille. Silver upp med knappt 6 promille.

Och bitcoin upp med över 4 procent, dvs 40 promille.

Långsiktigt (flera år) tror jag vi kommer få se detta som jag nämt tidigare. Allt fler investerare kommer med tiden att vilja ha åtminstone några procent av portföljen i krypto. Detta tror jag kommer ske långsamt, endast en minoritet går in nu men de kommande åren kommer allt fler gå in och doppa tårna och sedan kommer andelen av portföljen mot krypto gradvis öka. Givetvis med flera bakslag pga ras.

Detta tror jag också kommer bidra till att sudda ut de cykler som varit så dominerande tidigare. Hur snabbt de suddas ut återstår dock att se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback