Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Får inte dina inlägg att gå ihop. Sedan 3 månader har du berättat för alla andra hur Bitcoin skall ner och att det är 0% för något annat.
Samtidigt säger du att du köper alt coins som har en förmåga att följa Bitcoin, fast som om det vore 3x hävstång...
Du har väl varit med tillräckligt länge för att veta att altcoins hat större chans att göra 10,20,30, eller tom 50x.
Grejen med altcoins nu är att dom fortfarande inte är i närheten av vad dom kommer ligga på denna cykel.
Altcoins har gått ner kraftigt jämfört med bitcoin och detta har väl pågått sedan sommaren 2022 kanske.
Trots att btc slog ath i år så blev det ingen vidare skjuts på altcoin men jag tror att den skjutsen kommer komma och det är därför jag köper altcoins, äger faktiskt knappt några bitcoin.
Tror jag har typ 15 k i btc totalt.
Altcoins dumpar mycket hårdare än btc vid nedgång men går upp mycket mer vid uppgång.
Inte alla såklart men många.
Riktigt jävla surt skulle det vara att investera i altcoins under 2-3 år och sedan går dom skit.
Det kan absolut hända med de altcoins jag köpt men jag är rätt säker det inte kommer göra det.