Citat:
Ursprungligen postat av
LA1905
Som i att folk försöker sälja av vid 30 eller att den hoppar upp igen?
Såg en snabb dipp till 30800 sen svängde det upp igen.
Herregud vad det går upp och ner nu.
Att folk förväntar sig eller är inställda på 30k, så istället för att missa dippen köper man strax ovanför 30k.