Citat:
Ursprungligen postat av
Outofspace555
Han sitter väl inte på rättspsyk? var väl ett bra tag sedan han blev flyttad till häktet..Har också hört det du beskriver...typiskt psykopatiska drag. NSD skriver om något vittne som ringt polisen..vem är vittnet?
Jag är ett av dom, sen är det en granne i samma trapphus som J bodde i som ringde in om att det var bråk osv. Har själv inte hört att han är flyttad till häktet, men han har ju hur som haver inte suttit på rättspsyk för sin adhd utan för att han har psykopatdrag och psykiska problem. Känt killen i närmare 5 år så har rätt bra koll på hans beteende. Hoppas dock innerligt att han inte döms till psykisk vård utan får riktigt fängelse, och att han dessutom blir borta LÄÄÄNGE. Ska man tro på rykten från människor som träffade honom innan händelsen så ska det vara överlagt mord, då ska han ha berättat vad han ska göra. Detta är dock bara rykten som jag inte själv kan säga är sanna eller inte, MEN det förvånar mig verkligen inte om det är så.
Har ju sin jag tidigare nämnt också fått höra i efterhand att han tänkte hugga min man när han kom dit och hälsade på ca 2 h innan mordet skedde.