Citat:
Ursprungligen postat av
Outofspace555
Att din man var i J lägenhet låter ju märkligt..Han kan ju lika gärna vara den som mördade henne..
R är i häktet sen flera veckor...Kände du BO?
Vet att det inte är han som mördat henne eftersom jag hörde henne skrika efter att han varit där. Jag var bekant med BO och kände R. Var ofta på promenader med hundarna tillsammans med båda, R umgicks vi med rent av fram till för typ 1 år sedan då han började spåra ur totalt och vi tog avstånd från honom. Han ringde min man för att han skulle visa något, min man gick dit (till Js hem) och fler personer var där då. Fått veta av en av killarna som var där att han hade tänkt hugga min man med kniv när han kom dit. Men kan garantera att ingen annan var i lägenheten när detta hände eftersom jag hörde henne skrika samt har sett att ingen lämnat hennes hem. Jag är 100% säker på att det är han, jag liksom min man har båda varit i flera förhör med polisen om händelsen vid flera tillfällen.
R har även sagt till människor i "parets" omgivning att han tänkt döda henne, men ingen har tagit hans ord på allvar.