Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Vad ska jag ta då för att få öka koncentrationen?
Brukar ta en kopp med kaffe på morgonen, sen har jag med mig 1-2 redbull. Fast gör inte felet och drick alldeles förmånga, jag gjord det en gång, och mitt huvud snurrade sjukt snabbt och jag blev nog mest stirrig.
En efter första delen och en vid lunch brukar funka. Brukar även ha med någon frukt och något sött att äta.
Sen skippar man donken till lunchen och käkar nått bra istället.