Nej, men tänk den känslar bara. 1. B, 1. B...... 2. C, 2. C!..... 3,4,5,6,7,8,9... vafan alla är ju rätt!
Iofs inte riktigt samma sak, men jag satt med tre fel efter fyra delprov en gång vid rättningen och tänkte jäklar det kanske blir riiiktigt bra resultat... Hade ORD kvar... Fick 11 fel där och sedan var det inte lika roligt längre även om det var ett bra resultat.. Hade tre fel på ORD senast, synd att det inte var samma på de andra delarna då
Jag gör inte provet den här gången, fick ändå strax under 2.0 förra gången.
(ska försöka ta det i vår )
Blivande tandläkare?
Några bra tips till en som skriver bra på sv/engelska-delarna men kukar ur på DTK, NOG (50% rätt)? Övat på gamla prov har jag gjort tänkte om du hade nåt ytterligare
Intressant hur de flestas resultat varierar sig över olika delarna. En del har NOG, andra LÄS/ELF, vissa ORD, sen För mig är DTK överlägset enklast av någon konstig anledning, fick 18/20 rätt och rena slarvfel på de felaktiga uppgifterna. De andra låg däremot på genomsnittet eller ett par poäng högre, förutom läs som var på 7! Hoppas det går bättre imorgon.