2010-10-22, 11:38
  #8953
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scrooge.McDuck
Drick inte kaffe om du inte är en van kaffedrickare.

Vad ska jag ta då för att få öka koncentrationen?
Citera
2010-10-22, 11:43
  #8954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Vad ska jag ta då för att få öka koncentrationen?


Brukar kaffe öka din koncentration så borde du ju såklart dricka kaffe.

Min egna tanke är att man, om man är ovan kaffedrickare, blir lite för speedad i skallen av det.
Citera
2010-10-22, 11:44
  #8955
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Brukar kaffe öka din koncentration så borde du ju såklart dricka kaffe.

Min egna tanke är att man, om man är ovan kaffedrickare, blir lite för speedad i skallen av det.

Det ökar koncentrationen känner jag. Räcker bara med en halvkopp för mig.
Citera
2010-10-22, 11:54
  #8956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Det ökar koncentrationen känner jag. Räcker bara med en halvkopp för mig.


Om du bara känner positiva effekter av det finns ju ingen anledning att inte dricka.
Citera
2010-10-22, 12:07
  #8957
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Om du bara känner positiva effekter av det finns ju ingen anledning att inte dricka.

Tack!
Citera
2010-10-22, 12:18
  #8958
Medlem
Pelicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Du kanske blir 7:e(?) i historien att skriva alla rätt menar du?


Ja, man kanske har tur .

Nej, men tänk den känslar bara. 1. B, 1. B...... 2. C, 2. C!..... 3,4,5,6,7,8,9... vafan alla är ju rätt!
Citera
2010-10-22, 12:22
  #8959
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelican
Ja, man kanske har tur .

Nej, men tänk den känslar bara. 1. B, 1. B...... 2. C, 2. C!..... 3,4,5,6,7,8,9... vafan alla är ju rätt!

Iofs inte riktigt samma sak, men jag satt med tre fel efter fyra delprov en gång vid rättningen och tänkte jäklar det kanske blir riiiktigt bra resultat... Hade ORD kvar... Fick 11 fel där och sedan var det inte lika roligt längre även om det var ett bra resultat.. Hade tre fel på ORD senast, synd att det inte var samma på de andra delarna då
Citera
2010-10-22, 12:35
  #8960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Tack!


Inget att tacka för. Ren logik ju
Citera
2010-10-22, 14:40
  #8961
Medlem
Våffelnylles avatar
Jag gör inte provet den här gången, fick ändå strax under 2.0 förra gången.
(ska försöka ta det i vår )
Citera
2010-10-22, 14:42
  #8962
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Våffelnylle
Jag gör inte provet den här gången, fick ändå strax under 2.0 förra gången.
(ska försöka ta det i vår )
Blivande tandläkare?

Några bra tips till en som skriver bra på sv/engelska-delarna men kukar ur på DTK, NOG (50% rätt)? Övat på gamla prov har jag gjort tänkte om du hade nåt ytterligare
Citera
2010-10-22, 14:44
  #8963
Medlem
Mathematics1s avatar
När man ser prefixen för-, an-, av- och be-, hur ska man då tänka?
__________________
Senast redigerad av Mathematics1 2010-10-22 kl. 14:48.
Citera
2010-10-22, 14:51
  #8964
Medlem
elelitos avatar
Intressant hur de flestas resultat varierar sig över olika delarna. En del har NOG, andra LÄS/ELF, vissa ORD, sen För mig är DTK överlägset enklast av någon konstig anledning, fick 18/20 rätt och rena slarvfel på de felaktiga uppgifterna. De andra låg däremot på genomsnittet eller ett par poäng högre, förutom läs som var på 7! Hoppas det går bättre imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in