Ge bort VIP. Har för mig att när jag tog B-körkort så hade jag kvar ett års medlemskap. Känns ju dumt att låta det förfalla om någon annan vill ha det.
I annat fall, det är väl bara fortsätta plugga HP. Du lär ju lära dig saker fortfarande tack vare HP.
nja! kom på nyligen att på förr förra provet, så var rutorna kvadratformade och provet efter skulle frågorna fyllas i :S Litet lurit det där. Fast hursomhelst går det även att kryssa i svaret.(på senaste provet)
__________________
Senast redigerad av Vilsenturist 2013-11-01 kl. 12:11.
Någon som vet om det går att hitta facit på det andra provet (fakeprovet), självklart var det det som gick bäst för mig och är bara så sjukt nyfiken på hur nära 40 rätt jag var på det..
Någon som vet om det går att hitta facit på det andra provet (fakeprovet), självklart var det det som gick bäst för mig och är bara så sjukt nyfiken på hur nära 40 rätt jag var på det..