1) Fick du ett verbalt eller kvantitativt utprövningspass?
Verbalt
2) Vad kan du komma ihåg från utprövningspasset?
De första 2 LÄS texterna innefattade en del juridik. Försäkringskassan, Datainspektionen, Kommunen, Fastighetsägare. I ORD minns jag 1 ord: Zygot

3) Var gjorde du provet?
I Stockholm
Mitt prov gick förövrigt åt skogen, jag stressade för mycket och brände totalt sett kanske 20-30 frågor bara pga. av att jag läste fel/kolla fel/förstod fel. Enkla misstag som hade kunnat åtgärdats om jag tog det lite lugnare. Hade ca 10 min kvar på varje provpass. Orutinerat

Ser ut att bli 1.2
(Sen kunde man på förhand lista ut att antingen provpass 1 eller 2 var ogiltiga eftersom ingen av dem hade lucktext i ENG.)