Hon på konferensen började med att säga liknande: Vi har löst människans mysterium, detta är ett moment som kommer brännas in i folks minnen. Sen kom nästa snubbe med hårförlust redan i 30 års ålder och presenterade den pinsammaste bilden jag någonsin sett på ett svart hål. Har det verkligen gått så lång tid innan det kom något "nytt" framsteg som Teslas raket att de behövde överdriva marknadsföringen kring deras photoshoppade bild så hårt? Och även om den inte är photoshoppad så är det en bild. Det är en bild.. Måste jag upprepa att detta är en bild på något vi aldrig kommer nå eller ha nytta av. Men ändå säger dem de som att de har löst universums mysterium?
And im proud of EuRopE, Put ToGEThER SO mUCH MONeY iN oRDeR FOR uS SciENtiST Who ruLE The WOrLD To CReATe ThIS PiCTurE in PHoTOsHOP WHIlE We TooK 44 MILLIOn EuRoS BeCAuSe We CAn Be PRoUd ThAT EuRopE IS THe FreeDoM FoRMUla, ScIEnce Is The UlTimATe DRuuG." sTepHen HAWkiN in WhEelChAir OnCe SaiD; It Is SaD ThAT FACtS ARe SomETimEs StrAngEr THan FiCTiON, AnD NoWheRe.... DiZ mOre TruE thAN thE CASe OF BlACk HoLEs, BlACk HolES Are StrANgER Than ANyThinG DreaMT oF By SciENce FicTionS ArtiSts".......................................... .................................................. ........ .................................................. ............................
https://www.youtube.com/watch?v=Dr20f19czeE&feature=youtu.be&t=288
Blev seriöst mer intresserad av universum då jag såg lemonparty för första gången
And im proud of EuRopE, Put ToGEThER SO mUCH MONeY iN oRDeR FOR uS SciENtiST Who ruLE The WOrLD To CReATe ThIS PiCTurE in PHoTOsHOP WHIlE We TooK 44 MILLIOn EuRoS BeCAuSe We CAn Be PRoUd ThAT EuRopE IS THe FreeDoM FoRMUla, ScIEnce Is The UlTimATe DRuuG." sTepHen HAWkiN in WhEelChAir OnCe SaiD; It Is SaD ThAT FACtS ARe SomETimEs StrAngEr THan FiCTiON, AnD NoWheRe.... DiZ mOre TruE thAN thE CASe OF BlACk HoLEs, BlACk HolES Are StrANgER Than ANyThinG DreaMT oF By SciENce FicTionS ArtiSts".......................................... .................................................. ........ .................................................. ............................
https://www.youtube.com/watch?v=Dr20f19czeE&feature=youtu.be&t=288
Blev seriöst mer intresserad av universum då jag såg lemonparty för första gången