Ah, en riktig broder till trådstartare! Ibland finns det knappt något bättre än att köpa en kasse öl, kanske en god whisky vid sidan av och sitta vid datorn/ligga på soffan hela dagen. Jag är gräsänkling fram tills imorgon och ledig fram till måndag. Idag började jag med att städa, dammsuga samt plocka ur och in i diskmaskinen.
Nu ligger jag här på soffan i morgonrock med katten, mobilen och ett stabilt glas virre i handen och funderar på vad nästa steg blir. Det blir garanterat att sätta sig på bussen in till centrum och köpa en matchkasse med antingen favoriten åbro 7,3 eller pripps 5,0. Båda otroligt prisvärda enligt mig. Till det måste man ju ha tilltugg så man inte slocknar innan det börjar mörkna förstås.. känner jag mig rätt kan det bli en rejäl gyrospizza med isbergssallad, gurka, tomat och möjligtvis vitlök på.
Sist men inte minst lär jag kombinera detta med ändlöst slösurfande, tv-tittande och datorspelande tills jag helt enkelt inte orkar mer. Brukar gå rätt fort tyvärr
EDIT: Att titta igenom gamla simpsonavsnitt från de första 2-10:e säsongerna medans man kör ensamfylla kan jag varmt rekommendera