2019-03-15, 20:38
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Många muslimska hämdattacker efter dessa terrordåd? Jag tror dessutom att imamen stoppade hatiska personer från att angripa GM vid Finsbury park. Minnet är kort va?

https://en.wikipedia.org/wiki/Quebec_City_mosque_shooting

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Finsbury_Park_attack

Oj, du hittade 2 stycken. Nu kan du ta fram alla som muslimer orsakat sen 600-talet fram till idag. Jag ska hjälpa dig på traven att införskaffa informationen, börja här: https://www.thereligionofpeace.com/
Citera
2019-03-15, 20:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle
Nej. Har du filmat tex ett trafikljus i sämre kvalité än 720p?

Såg du lampan som var monterad? Dessa brukar väldigt ofta ha just strobeläge.
Citera
2019-03-15, 20:39
Medlem
Fullblodspsykopat som alla högerextrema rasister.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrG8
I en sjuk värld som vi lever tror jag det kan vara bra att titta på videon. Kanske inte i detalj, men det får verkligen upp ögonen för hur en sådan idag sannolik situation ser ut. Det som slår mig är hur alla som försöker fly dör i en hög. Så man kan ju hoppas genom att titta på videon att man agerar annorlunda i en sådan situation. Det är självklart omöjligt att veta ändå. Men jag tror det är bättre att ta fight med gärningsmannen än att springa. Jag tror inte han hade förväntat sig att någon hoppade på han där runt ett hörne!

Vanliga församlingslokaler brukar ha nödutgångar. Jag vet inte varför den där moskén inte hade det. Det kanske är haram?
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Dags för politiker och pk idioter att vakna upp? Men det kommer aldrig ske, folkutbytet är överordnat allt och man är beredda att betala vad som helst för att vita skall bli en förtryckt minoritet i sina egna länder. Ja, vi kommer defenitivt få se mer tills dessa dårar vaknar upp och erkänner rätten till ett vit hemland för människor som inte vill bli påtvingade massinvandring och underkastelse.

Ja och jag ser på TV att dådet har plockats upp och används nu i vår inrikespolitiska smutskastning.

Lövet står med en darrande underläpp och ger sina bannor.
Visst att det är tragiskt men att det är så uppenbart att Lövet drar växlar på att gärningsmannen är en vit ung man med en högerextrem hållning.

Lite mer balanserat vore att konstatera det tragiska och utrycka sitt deltagande.

Varför en människa gått sönder på det viset, vapnen, brister i samhället, varför vi får dem här dåden?
Dem är ju enstöringar.

Makten aktar sig för att gå in på det sakliga utan plockar sådant ur en uppenbart sjuk människas liv som passar in i deras spel och drar växlar ur det mot sin egen opposition.

Lövet med alla ansvariga borde fan sätta sig ned och ta sig en funderare över vad dem har varit med på att skapa, men nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2718281828459045
Jag tror att han medvetet pekade ut Sverige i manifestet för att han vet att vårt land är en krutdurk med dålig koll på sovande terrorceller, han hoppas att de ska skrida till verket här och eskalera konflikten.

Exakt så! Mycket stiligt hur han noggrant fäste åskledaren vid Sverige! Imponerad måste jag säga, bara att invänta urladdningen av negativ energi, kommer snart. Håll hårt i fittmössorna "gott" folk.
Citera
2019-03-15, 20:40
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Många muslimska hämdattacker efter dessa terrordåd? Jag tror dessutom att imamen stoppade hatiska personer från att angripa GM vid Finsbury park. Minnet är kort va?

https://en.wikipedia.org/wiki/Quebec_City_mosque_shooting

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Finsbury_Park_attack

Efter dessa terrordåd? Vilka pratar du om.

Ok quebec men London var ingen slakt. Du kommer inte på några fler, hur du än rotar i sossehjärnan.

Tror iofs att imamerna är för listiga för att hämnas direkt. De kommer att utnyttja det i propagandan naturligtvis. Mumma för dem och wolodarski.

Men innan året är slut har vi sett nya muslimska dåd, även i sverige.
Citera
2019-03-15, 20:41
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Han kanske menade de kvinnliga muslimerma?
Japp, verkar som han var särskilt ute efter det.
Citera
Medlem
elbrujos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyBeaky
Han skjuter på folk på gatan.

Ok, tack.

Det kanske är fredagsgroggen som slagit på mig men jag har lite svårt att få ihop en händelsekedja. I filmen så kliver han in på moskén och gör livet surt samt kort för muhammedanerna sedan går han tillbaka till bilen och kör vidare. Vid 12:50 och framåt så börjar han skjuta ut genom fönstren mot folk på gatan. Sedan så kör han vidare och filmen tar slut.

Frågor:
När blir han gripen?
Hur går detta till?
Varför kan man läsa om att andra människor blivit arresterade?
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Japp, verkar som han var särskilt ute efter det.
Inte så konstigt då hans största vagel i ögat verkade vara födelsetalen, och det är kvinnor som föder barnen.
Citera
2019-03-15, 20:42
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Oj, du hittade 2 stycken. Nu kan du ta fram alla som muslimer orsakat sen 600-talet fram till idag. Jag ska hjälpa dig på traven att införskaffa informationen, börja här: https://www.thereligionofpeace.com/

Vad dillar du om?

De senaste två jag gav dig skedde inga hämdattacker, vilket var vad du påstod kommer ske nu?

Däremot copy cats lär rulla igång nästa vecka då denne galning var inspirerad av vår Anton och Breivik.

Hänger du med?
Citera
2019-03-15, 20:42
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det verkar bero på vilken religion terroristerna tillhör. Muslimer verkar ha svårt med effektivitet.
Bataclan 8 vs130 =16.25 per terrorist.
Bryssel 3 vs 32 =10.6

Breivik 1vs 77 =77
Nya Zeeland 1 vs 49 =49

Musslorna får se sig själva slagna i sin egen paradgren, terrorism.
Kan ge mej fan på att skulle en kristen baka en pizza så skulle den smaka bättre än turkens.

Citat:
Mumbay attacks?

9/11

Nice truck attack

?

Mumbay 10 vs 175 =17.5

Dom andra attackerna du nämner har inte utförts med skjutvapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in