2019-03-15, 20:32
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Visar hur obildad han är när han har skrivit skanderbeg på vapnet.

Skenderbeg skriver serber, albaner, kroater och bosnier, annars kallas han Skanderbeg på icke-slaviska/albanska språk
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag menar bara att det är väldigt märkligt att de ropar Allahu Akhbar när det händer en sådan här sak. Det borde man ju säga när det händer något positivt. Har man sett några Youtube-videos med muslimska terrorister så ropar de alltid Allahu Akhbar när de har lyckats döda några fiender.
Men de verkar uttrycka sig exakt likadant vad än som händer.

Du har alltså aldrig tidigare hört Allah Akhbar i filmer, tv-serier eller fått det grundläggande förklarar hur och när det används, som jag fick redan i åttonde klass?

I din värld är det terrorister (på youtube?) endast, som använder detta uttryck? Jihadister är en promille av alla muslimer, du är medveten om det va?
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag menar bara att det är väldigt märkligt att de ropar Allahu Akhbar när det händer en sådan här sak. Det borde man ju säga när det händer något positivt. Har man sett några Youtube-videos med muslimska terrorister så ropar de alltid Allahu Akhbar när de har lyckats döda några fiender.
Men de verkar uttrycka sig exakt likadant vad än som händer.

Men det säger väl dom mest hela tiden för både positivt eller negativt.

Någon som tror på upplopp i våra orter i helgen eller är det för dåligt väder ännu?
Citera
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Har ju inte hänt vid tidigare slakter av muslimer dock. Det enda vi bör oroa oss för är ju copy cats. Tydligen nådde dåren Breiviks manifest till andra sidan klotet. Med tanke på tillgång av vapen gissar jag på att nästa lågutbildade hillbilly går in i en moské med GoPro i USA inom kort.

Vilka slakter svamlar du om? Inte skett några mot muslimer, i europa, förutom kanske balkan.

De flesta terrordåden av muslimer i europa var svar på just "slakt" på muslimer, i mellanöstern.
Citera
2019-03-15, 20:33
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Har ju inte hänt vid tidigare slakter av muslimer dock. Det enda vi bör oroa oss för är ju copy cats. Tydligen nådde dåren Breiviks manifest till andra sidan klotet. Med tanke på tillgång av vapen gissar jag på att nästa lågutbildade hillbilly går in i en moské med GoPro i USA inom kort.

Mycket möjligt att det kommer inom ett år. Dock lär ett par musselmaner ha knivhuggit eller skjutit ihjäl en 10-tal i Europa först.
Citera
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbrujo
När han vid 12:50 och framåt i videon skjuter mot fönstret - först vindrutan och sedan sidorutan, jag fattar inte, vad är det som händer? Varför gör han på detta viset?
Han skjuter på folk på gatan.
Citera
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
Videon var helt sjuk,jag har sett en del i mitt liv men den här tar priset,som Counter-Strike men på riktigt,jag rekomenderar att inte titta på den.Den kan sätta sina spår i psyket.

Det jag reagerade starkast på var kvinnan han sköt alldeles precis innan han klev tillbaka in bilen för att lämna platsen. Hur han sköt henne på håll för att därefter lungt gå upp till henne och avsluta hennes liv trots hennes rop på hjälp. Overkligt och fruktansvärt. Jag hoppas få veta hennes namn för att aldrig glömma. Att människor tanklöst kan hylla det här dådet är för mig obegripligt.

OnT
Har det framkommit vad han sa i videon då han åkte i bilen och under tiden han utförde attacken? Kvalitén var så dålig, och accenten så grov, att jag hade svårt att förstå alla delar.
Citera
2019-03-15, 20:34
Bannlyst
om nu bara muslimer var malet hur fan kunde han skjuta pa människorna utanför mosken?? tragiskt med tjejen som bara säger help me och han bara skjuter mer.

som vanligt med dessa dad följer man ingen logik utan bara skjuter hej villt
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
???????????

Du kan inte ha sett mycket haha.

Videon där de nordiska tjejerna får sina huvuden avsågade av muslimer är 500x värre.

Vi såg den på jobbet, t.o.m gammeltanterna i receptionen kom förbi å kikade...han pangade en massa musslor, no big deal. Dom har härjat nog nu.

Islamisterna/Jihadisterna visste att detta skulle komma. Hoppas dom slår tillbaka 100-falt. Då kan det bli nån jävla ordning framöver..

handskarna är kastade nu.
Senast redigerad av peheis666 2019-03-15 kl. 21:00.
Citera
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
False flag? Tycks bära alla kännetecken för en sådan...
Man måste hålla konflikten mellan muslimer och ickemuslimer levande.

Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
This.

False flag mindcontrolled idiot som Breivik eller inte, det här är definitivt en händelse som kommer kasta bensin på elden för muslimer i världen att ge sig på vita män.

Håll i hatten

Japp. Jag skulle undvika större folkmassor och större städer de närmaste dagarna om jag vore er.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Vilka slakter svamlar du om? Inte skett några mot muslimer, i europa, förutom kanske balkan.

De flesta terrordåden av muslimer i europa var svar på just "slakt" på muslimer, i mellanöstern.

Många muslimska hämdattacker efter dessa terrordåd? Jag tror dessutom att imamen stoppade hatiska personer från att angripa GM vid Finsbury park. Minnet är kort va?

https://en.wikipedia.org/wiki/Quebec_City_mosque_shooting

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Finsbury_Park_attack
Citera
2019-03-15, 20:35
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 940turbo
Någon som vet varför videon bröts innan han blev gripen?

Han ville hinna skjuta upp moské nummer 2 också utan att polisen följde hans varje steg, tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in