2025-04-15, 21:09
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsPellerin
Det går absolut att tänka som du gör, Rickard är vuxen och definitivt klok. Människor, också kloka, som blivit lurade på stora belopp via nätet med kvalificerad manipulation är att likställa med det här fallet. Helt klart ett sol-o-vårar-knep som han utsatts för.

Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hon känns som en psykopat , allt gick så otroligt snabbt förlovning , påstridig om gåvobrev , giftermål , slänga ut alla hans grejer , nytt nytt , yta yta .
Han var hemma med hennes barn när hon var på resor och hon var fly förbannad att han inte hade vikit och strukit tvätten som hon så duktig hade slängt in i tvättmaskinen .
Hon har sagt att hon har svår pmds så han har säkert inte ens fått doppa spec ofta .
Jag tror hon har använt sig av pms för att trycka ned han och sen de gånger hon har varit älskvärd , så har hon varit oemotståndligt charmig mot han så har han blivit så glad att han gjort allt för att det ska fortsätta vara så .
https://stoppapressarna.se/svenskt/rickard-olssons-svara-aktenskapskris-avslojad/

Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Det låter som att han håller på att ge upp hoppet om huset. Hans enda chans verkar vara att Giselle skänker tillbaka stora delar av huset och det lär hon aldrig göra.

Som många skriver tycks hon vara iskall med psykopatiska drag. Jag reagerade på att Rickard beskrev henne som sin tvillingsjäl. Hur är det möjligt så extremt olika som de verkar vara? Enda möjligheten som jag ser det är att Giselle "spelat" Olssons tvillingsjäl.

Sedan när allt var påskrivet och klart började hon gå runt och ha allvarlig PMS några veckor varje månad. Varför hade hon ingen PMS innan allt var påskrivet? Hennes historia stämmer inte helt enkelt. Och PMS:en låter mest bara som en dålig ursäkt för att hon börjat vara sig själv.

P.S. Någon undrade var man kan se när Arga snickaren besöker honom. (TV4 play, Anders flyttar in)

Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Kunde inte sagt det bättre själv. PMS är cyklist dvs kommer i samband med menscykeln då hormonnivåerna ändras. Hon hade ju mens innan bröllopet och gåvobrevet skrevs också. Hon hade haft mens och pms ett bra tag innan hon träffade Rickard. Efter gåvobrevet började hennes PMS plötsligt att påverka henne, vilket sedermera gjorde att hon begärde skilsmässa. I den här videon kan du lyssna mer på hennes trams:

https://www.tv4play.se/klipp/1a71fd71b7fcfbff0b68/video-sa-paverkas-rickard-och-gisele-olssons-aktenskap-av-svara-pms-en

Klart använt sig av PMS som en ursäkt för att begära skilsmässa och håva in perngar.

Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Buhu, det är så synd om gamla gubbar som skiljer sig. Alla kvinnor som blir kära i dem och sedan inte är kära längre efter några år är "golddiggers".. visst idiot

Idiot kan du vara själv ditt jävla mongo. Håll käften, din jävla 8-klöver. Det är ingen som har sagt att det är synd om RO, utan poängterat Giselles agenda, att hennes PMDS inte verkade existera innan gåvobrevet skrevs och hur hon använt PMDS som en ursäkt. Läs de citerade inläggen, innan du skriver något din jävla pappskalle.
Citera
2025-05-11, 08:52
Medlem
Nu är det visst slut med Catherine Hardenborg!
Citera
2025-05-11, 09:37
Medlem
Knattarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1

Blir han av med halva lyan igen? Bor han i friggebod i detta nu? Spänningen är olidlig.
Citera
2025-05-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knattarna
Blir han av med halva lyan igen? Bor han i friggebod i detta nu? Spänningen är olidlig.

Haha altså något lustigt är det väl med han privat. Jag läser artikeln och där framgår det att Cathrine Hardenborg gjorde slut för det blev för mycket pågrund av att hela hans liv är media. Hon vill inte leva i rampljuset mer , hon vill ha privatliv. Men endå så går hennes kommentar totalt emot henne:
Varför fortsätter hon då att göra en big deal av det hela på sin Instagram och gör världens inlägg… gapskratt

Men nu är relationen mellan Cathrine Hardenborg, 55, och programledaren Rickard Olsson, 58, avslutad.
”Det är över mellan mig och Rickard”, skriver Hardenborg i ett sms till Expressen.
Hon förklarar beslutet på sin Instagram, till en bild på paret tillsammans men markerad med ett rött streck emellan dem.
”Allt har sin tid. Jag är inte en person som vill synas i media längre, det vet de flesta som känner mig. Att bli tillsammans med en person som lever i & för media 100% dygnet runt blev för mycket. Jag backar ut ur rummet ödmjukt”.
Citera
2025-05-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Haha altså något lustigt är det väl med han privat. Jag läser artikeln och där framgår det att Cathrine Hardenborg gjorde slut för det blev för mycket pågrund av att hela hans liv är media. Hon vill inte leva i rampljuset mer , hon vill ha privatliv. Men endå så går hennes kommentar totalt emot henne:
Varför fortsätter hon då att göra en big deal av det hela på sin Instagram och gör världens inlägg… gapskratt

Men nu är relationen mellan Cathrine Hardenborg, 55, och programledaren Rickard Olsson, 58, avslutad.
”Det är över mellan mig och Rickard”, skriver Hardenborg i ett sms till Expressen.
Hon förklarar beslutet på sin Instagram, till en bild på paret tillsammans men markerad med ett rött streck emellan dem.
”Allt har sin tid. Jag är inte en person som vill synas i media längre, det vet de flesta som känner mig. Att bli tillsammans med en person som lever i & för media 100% dygnet runt blev för mycket. Jag backar ut ur rummet ödmjukt”.

Jag tror snarare hon menar att hon inte vill vara tillsammans med någon som fokuserar så hårt på att synas och är beroende av det. Hon själv har nog en mer chill syn på det.
Citera
2025-05-11, 14:15
Avstängd
Citat:
Frågan är väl varför det blev något mellan dem. Hon låg ju i en betydligt högre division än vad han gör. Trodde hon han hade några sikiner kvar...?
Citera
2025-05-11, 15:42
Medlem
Otrevligare person än henne får man leta efter. Förmodligen golddigger av något slag.
Citera
2025-05-11, 17:19
Medlem
Citat:
Otrevligare person än henne får man leta efter. Förmodligen golddigger av något slag.
Hur kan man vara golddigger och bli tillsammans med en fattiglapp? Det är snarare han som önskar en vacker tjej på sin arm att visa upp på olika event mm.

Smart av henne att gå vidare.
Citera
2025-05-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Hur kan man vara golddigger och bli tillsammans med en fattiglapp? Det är snarare han som önskar en vacker tjej på sin arm att visa upp på olika event mm.

Smart av henne att gå vidare.

Nja, inte golddigger säger du? Hon bor kvar i sin rika exmans lägenhet på Östermalm iallafall.
Citera
2025-05-11, 18:48
Medlem
Citat:

Jag tror faktiskt det var han som gjorde slut med tanke på hennes rykte. Ingen rök utan eld.
Citera
2025-05-11, 18:53
Medlem
Knattarnas avatar
Citat:
Jag tror faktiskt det var han som gjorde slut med tanke på hennes rykte. Ingen rök utan eld.

Vad skulle hon ha för ”rykte” menar du?

Det låter mer som att du försöker göra damage control.
Citera
2025-05-11, 19:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Visst är det lite fjantigt, men sånt är kändislivet. Nu minns väl få vem Cathrine en gång var. En fotmodell som mest är känd för... sina kraschade relationer? Hon vill nog landa mjukt nu och backar. Rickard kan jag tänka mig är en skön kille, men som verkar ha blivit alltmer självupptagen de sista åren? Han vill ut och mingla och ha Cathrine som en bekräftelse vid sin sida. Hon vill stanna hemma och läsa en bok och prata. Det funkar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in