Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbebobbe0
Men är du dum på riktigt nu eller? Jag menar inte fysiskt våld som att man går och slår folk på käften. Men till exempel att lärare ska ha rätt att ta tag en elev i armen och dra ut honom. Eller att föräldrar i USA fortfarande ger barn stryk för att lära dem vett när dialog inte hjälper.
Och sluta skriv "punkt" som en jävla fjant. I en öppen diskussion finns inga punkter.
Du drar upp idiotiska exempel med flit för att få in diskussionen på ditt spår. Antingen skärper du till dig, slutar spela dum, spela vansinnestolka det jag skriver med flit. Eller så kan du försöka trolla någon annan.
Kan du förklara hur "ger barn stryk" inte skulle vara just exempel på fysiskt våld?
Du skrev ett, av många många andra i raden" gravt kvinnoföraktande inlägg samt gravt ologiskt, eftersom du inte tänkt hela vägen runt din uppfattning av världen. Vilket jag gav förtydligande exempel på.
För vet du, man är inte mer "självständig" för att man nu röstar SD än om man röstar ex V, för att ta 2 extremer. Inte heller är SD/ högerextremism mindre "trendigt" än vad ex V, F!/ radikalfeminism är eller hur?
De är båda moderna ideologier som folk röstar på av eget intresse oftast.
Det är nämligen det som forskare menar mest avgör vad folk nu röstar på...den egna plånboken, de egna intressena etc. Och var också detta som man anser att tyskarna röstade på då de röstade fram Hitler, och nej, det var inte fler kvinnor än män, utan snarare tvärtom.
Så fan tänk lite innan du spyr ut dig dumheter. Punkt!
Det enda du bevisar för alla är som sagt oförmåga se hela bilden