Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-08, 15:26
  #841
Medlem
Efter Filippas könsbytesoperation i slutet av februari fick Hr. Statsministern betänkligheter. I sambande med operationen skulle Filippa byta namn till Filip villket blev droppen som fick bägaren att rinna över och menade att det räckte med en Filip och Fredrik.
Citera
2012-03-08, 15:27
  #842
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloye
Jämför Freddans blick med sin hustru:

http://skalman.sydsvenskan-img.se/sy...g_1042497a.jpg

Med denna blick på Alenius:

http://www.se2009.eu/polopoly_fs/1.8...1358299264.jpg


Bra jobbat.
Där har vi beviset. Så där fåraktigt stirrar man bara om man är upp över öronen kär.
Roligt för mig som lanserat Alenius från första minuten av detta drama.
Citera
2012-03-08, 15:27
  #843
Medlem
Mollyss avatar
Orkar inte läsa om någon kommenterat på påståendet om myom/muskelknutor men för en sådan skrapning blir man knappast sjukskriven i flera veckor. Det blöder en del, olika mycket, men inte värre än en vanlig menstruation. Det måste vara något större ingrepp om nu Filippa är sjukskriven mer än ett par dagar.
Citera
2012-03-08, 15:34
  #844
Medlem
Torpedullas avatar
Finns det exempel på lyckad manlig president/statsminister utan en fru som stöttar? Nej, trodde inte det. Hoppas detta är slutet för packet.
Citera
2012-03-08, 15:40
  #845
Medlem
Robert_Goatses avatar
Jag tror att det är så att Fru Reinfeldt har träffat någon inom landstinget.
Har inga källor på det, bara en känsla att det kan vara så.

En sak är säker, "Don Federico Il Cornutto" kommer italienarna säga.
Det enda jag inte vill är att hon kommer ut som flata, det räcker med sådana nu.
Citera
2012-03-08, 15:40
  #846
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
Finns det exempel på lyckad manlig president/statsminister utan en fru som stöttar? Nej, trodde inte det. Hoppas detta är slutet för packet.

Njah, nu förhastar du dig. Mig veterligen medförde Göran Perssons skilsmässa från Annika inga större komplikationer för hans politiska karriär, man måste vara bra fårskallig för att skylla valförlusten 2006 på det. Vid det laget lägrade han dessutom redan Anitra S. Fredriks utseende är som bekant överlägset Görans så han lär inte ha det svårare att hitta någon ny.
Citera
2012-03-08, 15:42
  #847
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Bra jobbat.
Där har vi beviset. Så där fåraktigt stirrar man bara om man är upp över öronen kär.
Roligt för mig som lanserat Alenius från första minuten av detta drama.

Hon kanske berättade ett skämt? Men jag är inte beredd att avfärda din teori om Alenius, Freddan har ju haft ett gott öga för sina sekreterare tidigare.
Citera
2012-03-08, 15:44
  #848
Medlem
lajjjbans avatar
Jag känner stark lukt av begravda hundar i den här separationen. Gräv på!
Citera
2012-03-08, 15:56
  #849
Medlem
Mollyss avatar
Filippa blir med barn med älskare. Inte läge föda dennes barn av olika orsaker. Tvingas till abort. Sjukskriven flera veckor av fysiska, men även psykiska, skäl. (Beroende på när aborten sker är det ju ett större eller mindre ingrepp.) Fredrik får veta och separationen är ett faktum. Vad som motsäger detta är att en person i hans position kanske skulle tiga och lida för att hålla skenet uppe. Å andra sidan kanske Schlingmann tycker det är bra att Reinfeldt framstår som en människa som alla andra och att detta leder till sympati. Klart är ju att det får större plats i medierna än regeringens vapenaffärer med Saudiarabien.
Citera
2012-03-08, 16:02
  #850
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollys
Orkar inte läsa om någon kommenterat på påståendet om myom/muskelknutor men för en sådan skrapning blir man knappast sjukskriven i flera veckor. Det blöder en del, olika mycket, men inte värre än en vanlig menstruation. Det måste vara något större ingrepp om nu Filippa är sjukskriven mer än ett par dagar.

Jag är mer inne på att doktorn knipsat bort livmodern helt och hållet.
Citera
2012-03-08, 16:10
  #851
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollys
Filippa blir med barn med älskare. Inte läge föda dennes barn av olika orsaker. Tvingas till abort. Sjukskriven flera veckor av fysiska, men även psykiska, skäl. (Beroende på när aborten sker är det ju ett större eller mindre ingrepp.) Fredrik får veta och separationen är ett faktum. Vad som motsäger detta är att en person i hans position kanske skulle tiga och lida för att hålla skenet uppe. Å andra sidan kanske Schlingmann tycker det är bra att Reinfeldt framstår som en människa som alla andra och att detta leder till sympati. Klart är ju att det får större plats i medierna än regeringens vapenaffärer med Saudiarabien.

Wag the Dog fast lite tvärtom ?
Citera
2012-03-08, 16:15
  #852
Medlem
Mollyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Jag är mer inne på att doktorn knipsat bort livmodern helt och hållet.

Aha! Ja, det skulle det ju kunna röra sig om. Om hon haft återkommande myom och jobbiga menstruationer och är klar över att det inte blir fler barn så är det ju en möjlighet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback