Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-01, 22:08
  #1441
Medlem
Jag skulle inte bli förvånad om det stämmer, men som folk skrivit så krävs källor, krökar han i sin ensamhet eller går han på krogen/fester? Isf borde ju folk sett han...
Citera
2013-09-01, 22:12
  #1442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Hans far är neralkad så att Ledsna Hunden skulle ha vandrat samma väg är inte helt tagen ur det blå. Procent i blodet så att säga.

Ja det stämmer. Reinfeldts pappa är tydligen en nedpissad bänkalkis. Om ja inte minns fel så blev han väl av med körkortet också för han kört på fyllan?

Får hoppas att ryktet är sant och att Reinfeldt ådrar sig präktiga leverskador. Det skulle vara det minsta straffet för all massinvandring från MENA som han orsakat landet.
Citera
2013-09-01, 22:12
  #1443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRetardo
Helt fel. Människan dricker nästan inte alls. Han är tvärtom en otroligt tråkig människa.

Han skåpsuper kanske.. Ett äpple faller ju inte långt ifrån trädet som det brukar sägas. Och översatt till mer modern medicinsk terminologi blir det att alkoholism är i hög grad ärftligt.
Citera
2013-09-01, 22:14
  #1444
Medlem
Bylines avatar
Skulle inte förvåna mig. Han har mer och mer utvecklat ett sådant där högrött, fylleplufsigt ansikte. Kanske därför som han är så osynlig i debatten trots att både opposition, media och allianskolleger önskar mer action från hans sida. Har vi någonsin haft en så anonym Statsminister, som aldrig kommenterar dagsläget i landet och världen och som konsekvent låter bli att tala till folket han är satt att styra över? Å andra sidan så kanske han bara är ointresserad och bara vill vara ifred (för vilket han i så fall valt fel jobb).
Citera
2013-09-01, 22:15
  #1445
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
sedan ar det nog inte sa bra att avsloja en kalla nar det ar en som byggt sin karriar och liv kring att arbeta kring folk i makten.

Det spelar ingen roll vad du tycker är bra, tråden har knappt något värde om du inte kan backa upp det med någon källa.
Lägg till en källa - annars åker den här iväg till skvallertråden.
Citera
2013-09-01, 22:16
  #1446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Det skulle inte förvåna, jag har tidigare varit övertygad om att han går på benzo med tanke på hur han pratar.

Har inte tänkt på detta innan, men jag har en kompis som knaprar gott om benzo och sättet han och Reinfelt pratar på är nästan identiskt. Vill inte komma med några påståenden men det var intressant tanke.
Citera
2013-09-01, 22:19
  #1447
Medlem
Legolasses avatar
Just nu är det väl mer som talar emot än för det du hävdar.

Tror du på riktigt att statsministern kör själv?
Citera
2013-09-01, 22:20
  #1448
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Jag skulle inte bli förvånad om det stämmer, men som folk skrivit så krävs källor, krökar han i sin ensamhet eller går han på krogen/fester? Isf borde ju folk sett han...
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Det har skall aven vara nagot som ar mer eller mindre en offentlig hemlighet som jag inte kande till!
Han skall vara kand som en fyllbult och slirat runt full vid ett par tillfallen. Folk haller tyst for att bilden av Reinfeldt inte skall krackelera. Exakt hur det star till vet jag inte da jag kande igen nagon jag har lust att putta ner i havet som jag hamnade i sprakande med och det hela slutade med att det var en trevlig prick som sjalv har lite problem med spriten da det dracks en hel del och alkishistorier om Reinfeldt plotsligt berattades.

'Kallan' jag pratade med var inte som jag trode att han skulle vara utifran allt elande han staller till med sa jag skyddar han sa gott jag kan.

Citat:
Ursprungligen postat av DonRetardo
Helt fel. Människan dricker nästan inte alls. Han är tvärtom en otroligt tråkig människa.
Han ar val tvart om kand for att vara social och trevlig? Att han skall vara "otroligt trakig" skulle vara kant om det var sa.
Citera
2013-09-01, 22:22
  #1449
Medlem
Combots avatar
Nja, jag tror ts har tråkigt helt enkelt.
Citera
2013-09-01, 22:23
  #1450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMikkelson
Han skåpsuper kanske.. Ett äpple faller ju inte långt ifrån trädet som det brukar sägas. Och översatt till mer modern medicinsk terminologi blir det att alkoholism är i hög grad ärftligt.

Tack för att du förklarar så att även jag förstår.

Vad jag har hört - från fd kollegor till mig som har jobbat mycket nära honom - dricker han nästan inte alls.
Citera
2013-09-01, 22:27
  #1451
Medlem
Hegamons avatar
Reinfeldt har enligt mig en missbrukarpersonlighet jag är inte alls förvånad om han tittar för djupt ner i glaset allt för frekvent.
Citera
2013-09-01, 22:28
  #1452
Medlem
Blanzeflors avatar
De flesta vet att alkoholism är ärftligt, och uppenbarligen har Reinfeldts far grava alkoholproblem. Så frågan är befogad. Jag hoppas verkligen att moderaternas ledare är på väg att skada levern ordentligt, så han får dra sig tillbaka från offentlighetens ljus. Hjärnan verkar ju ha skadats riktigt allvarligt som det verkar. Det skulle gynna detta land oerhört mycket om han läggs in i sprit.
Förhållandet med Filippa började ju flippa, och förhoppningsvis faller han ned i en djup depression efter detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback