Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-08, 04:52
  #721
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Fredrik avslöjade Filippa på bar gärning hemma i sängen tillsammans med ett antal storkukade herrar i varje hål.


Ja Freddan har ju bara lite neger gener i sig. Filippa vill ju ha ett par fullblodiga blånegrar i sig ju.
__________________
Senast redigerad av Fonk 2012-03-08 kl. 04:59.
Citera
2012-03-08, 05:58
  #722
Medlem
Doktor Perssons dåvarande fru hade visst ihop det med någon polsk militärattaché. Kan det vara samme man som polackerna skickat ut för att splittra Reinfeldtarnas äktenskap? Någon som vet ifall Filippa blir promiskuös om man häller i henne zubrowka?

För övrigt hoppas jag att smygsossen Reinfeldt får ihop det med min exfru för det är en riktig satkärring.
__________________
Senast redigerad av Flatlus-Janne 2012-03-08 kl. 06:04.
Citera
2012-03-08, 06:15
  #723
Medlem
Gautamas avatar
Då kan ju E-Type ta tillbaka Filippa nu.
Citera
2012-03-08, 06:18
  #724
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Visst har han blivit fet! Pluffsig så hela ansiktet hänger och slänger nedtyngt av fettfläbbiga kindpåsar. Riktigt ohälsosamt ser det ut, knappast ett intryck vi behöver sprida i världen. Anders Borg är om möjligt ännu pluffsigare, super de här två som polska hantverkare för att uthärda sina tillkortakommanden måntro?

Reinfeldt dricker väl knappt alkohol för hans pappa Bruno var för lite glad i flaskan ...
Citera
2012-03-08, 06:20
  #725
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Reinfeldt sades ha bantat bort ett tiotal kilo inför valet 2010. Han kanske har lagt på sig dem igen.

Beträffande Anders Borg så svamlar du. Han är snarast ett fysiskt praktexemplar. SvD hade någon uppslagssartikel om honom nyligen med bilder från riksdagens gym. Han var häpnadsväckande vältränad, närmast atletisk.

gym ?
iofs han hade ju kunnat ta Sofie Fahrman metoden fast för män, hästsvansen kanske innebär han gillar hårdrock ..
Citera
2012-03-08, 06:33
  #726
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marreparre
Är också mycket intresserad av det, någon som sitter på lite info där?? Skulle kunna bli ett mediadrev.
Skojar du? Mediadrev i dagens Sverige går företrädesvis mot sossar.
Citera
2012-03-08, 06:52
  #727
Medlem
polisbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
6 Mars: Reinfeldt ger Filippa nytt toppjobb i M
http://www.expressen.se/nyheter/rein...-toppjobb-i-m/

Just den här biten låter som den är värd lite uppmärksamhet. Har statsministergubben kört med nepotism för att göra sin egen vardag lite mer dräglig så bör han förstås granskas hårdare än vanligt.

Men eftersom det här är en fråga som främst angår Moderaterna, och då Moderaternas tillkortakommanden inte är en folklig angelägenhet, så tror jag att de flesta partimedlemmar kommer uppträda lojalt mot sin tråkiga surkart i frågan.
Citera
2012-03-08, 06:55
  #728
Medlem
Herostratoss avatar
Toppjobbet Reinfeldt gav till Filippa är förmodligen för att hon inte skall snacka skit i pressen.
Citera
2012-03-08, 07:11
  #729
Medlem
sWeePerrs avatar
Planerad operation för Filippa!? Vad planerar man i den vägen egentligen? Jo, abort förstås. Och varför genomgår man en sådan. Oönskat barn eller oönskad partner t.o.m. Hm, skulle tro på det sistnämnda.

Bara mina tankar denna morgon.
Citera
2012-03-08, 07:19
  #730
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Planerad operation för Filippa!? Vad planerar man i den vägen egentligen? Jo, abort förstås. Och varför genomgår man en sådan. Oönskat barn eller oönskad partner t.o.m. Hm, skulle tro på det sistnämnda.

Bara mina tankar denna morgon.

Va oplanerad operation man opererar ju inte folk för skojs skull
eller ens akut utan man kan få vänta
iofs har jag inte genomfört en operation förutom en väldigt enkel frivillig
Citera
2012-03-08, 07:28
  #731
Medlem
SteelPizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Planerad operation för Filippa!? Vad planerar man i den vägen egentligen? Jo, abort förstås. Och varför genomgår man en sådan. Oönskat barn eller oönskad partner t.o.m. Hm, skulle tro på det sistnämnda.

Bara mina tankar denna morgon.

Ingen dum tanke alls, underligt att ingen aning tänkt i dessa banor.

Hon är ju inte ful och lär väl varit bortrest på konferens ofta sista åren..

Citera
2012-03-08, 07:36
  #732
Medlem
Kams avatar
Är det verkligen Filippa som får fotmassage?
http://www.expressen.se/nyheter/fred...ldt-separerar/
Jag lyckas inte få med bilden från Expressen...Ni kan kolla själva. Jag tycker inte att det verkar vara Filippa.
__________________
Senast redigerad av Kam 2012-03-08 kl. 07:42. Anledning: Fel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback