Eller hur! Nästan fascinerande hur nicket Zorro är på och försvarar dåren som sägs vara jurist... Kollar man på hens historik är hen inte lite besatt i den här tråden.
Senast redigerad av Liljor 2019-06-06 kl. 00:37.
Eller hur! Nästan fascinerande hur nicket Zorro är på och försvarar dåren som sägs vara jurist... Kollar man på hens historik är hen inte lite besatt i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Håll i dig, snart kommer en halv roman som svar...
Den väst-götske maskerade hämnaren är dock lika besatt i melodifestivalen. Där finns lite läsgodis😂
Sorry off topic
Ni är för söta ni två. Liljor med sina tydliga moderskänslor för T19 och er förening i hatet mot Hamilton. Bra när ni ändå håller på, om Liljor kan köra lite läxläsning i svenska språket med T19 då det finns väldigt mycket att önska. Kanske inte så konstigt om man som T19 lever sitt liv i serietidningarnas och Marvels språkligt korthuggna värld. Vilket varit den enda litterära referens som T19 hittills mäktat med. Att jag själv, vilket kanske med avund kommenteras av T19, får ihop lite längre och fylligare texter kan måhända bero på att jag behärskar det svenska språket bättre.
Då stora delar av detta svar är väldigt OT, döljer jag resterande del med en Spoliertagg, så att den som så önskar slipper ta del av OT & Trams!
Men jag kanske hoppas för mycket på Liljor, det verkar inte finnas några högskolepoäng där inte. Samtidigt positivt då det inte finns några studielån att betala tillbaka, utan bidragspengarna kan helt användas till att konsumera dåligt bag-in-box vin från bolaget. Kanske därför hon hänger upp sig på, huruvida Hamilton har en juristutbildning eller ej. Där Liljor av någon outgrundlig anledning, som bara kan baseras på ett rejält mindervärdeskomplex, driver tesen om att Hamilton inte är den han utger sig för att vara. När det bara är att gå tillbaka i tråden och titta på examensbeviset som Hamilton tidigare publicerat i tråden eller att googla på honom. Men det är väl lättare att fantisera ihop sin egen sanning än att söka källan till kunskapen. Tyvärr ett i dagens samhälle allt vanligare sätt att förhålla sig till den verkliga sanningen.
Spännande också med er reflektion om min FB historik. Jag har nu gjort mina 235 inlägg i över 20 trådar, medan exempelvis T19 gjort alla sina 40 i samma tråd, dvs. den här. Samtliga av dessa kommenterar Hamilton, hans insats på Fiji, hans liv i London och hans sätt att klä sig. Förutom två där min enkla person bemöts. Snacka om sjuklig missunnsamhet. Men det blir väl så, när man sitter i en tvåa i Rotebro, eller i vilken förort i Sveriges avlånga land det nu kan vara, och onanerar sig till sömns framför Tv-apparaten.
Jag råder er båda, återigen, att släppa detta nu. Det är inte bra för er, utan triggar era respektive tvångsmässiga personligheter och leder bara till självdestruktivitet. Själv kommer jag att följa mitt eget råd, åtminstone fram till det eventuellt händer något som direkt har med programmet eller deltagarna att göra. Jag kommer inte heller att bemöta eventuella svar från er. Så har ni ett behov av att få sista ordet, varsågod det bjuder jag på.
Passar på att avsluta med mitt stora tack för att ni förgyllt min tid framföra datorn och inte minst den tid jag spenderat på FB. Det har varit givande och väldigt komiskt!
Vilken tävling hade jag förlorat? Tidigare säsonger har inget med denna säsongen att göra.
/C
Ganska meningslös hypotetisk diskussion. Matematiskt och historiskt så vinner ingen alla tävlingar men du förlorade ju den viktigaste tävlingen som Klas vann. Du spelade inte Robinsonspelet bra och du förlorade den tävling.