2019-06-05, 21:37
  #4489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Blir lite löjligt när du ska försöka håna, men inte kan stava till förlorare på engelska.

Blir lite löjligt när du spellcheckar i en tråd fullsketen med stavfel😎
Citera
2019-06-06, 00:09
  #4490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Så det sjunger om det.

Ja verkligen.
Citera
2019-06-06, 00:11
  #4491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Så är det ju. Men sedan gör ju sommarvärme underverk mot just parasiter har jag förstått.

Jag tvivlar på det mao.
Citera
2019-06-06, 00:30
  #4492
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Hahaha, vilken looser du är.

Eller hur! Nästan fascinerande hur nicket Zorro är på och försvarar dåren som sägs vara jurist... Kollar man på hens historik är hen inte lite besatt i den här tråden.
__________________
Senast redigerad av Liljor 2019-06-06 kl. 00:37.
Citera
2019-06-06, 11:32
  #4493
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Eller hur! Nästan fascinerande hur nicket Zorro är på och försvarar dåren som sägs vara jurist... Kollar man på hens historik är hen inte lite besatt i den här tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Håll i dig, snart kommer en halv roman som svar...

Den väst-götske maskerade hämnaren är dock lika besatt i melodifestivalen. Där finns lite läsgodis😂
Sorry off topic

Ni är för söta ni två. Liljor med sina tydliga moderskänslor för T19 och er förening i hatet mot Hamilton. Bra när ni ändå håller på, om Liljor kan köra lite läxläsning i svenska språket med T19 då det finns väldigt mycket att önska. Kanske inte så konstigt om man som T19 lever sitt liv i serietidningarnas och Marvels språkligt korthuggna värld. Vilket varit den enda litterära referens som T19 hittills mäktat med. Att jag själv, vilket kanske med avund kommenteras av T19, får ihop lite längre och fylligare texter kan måhända bero på att jag behärskar det svenska språket bättre.

Då stora delar av detta svar är väldigt OT, döljer jag resterande del med en Spoliertagg, så att den som så önskar slipper ta del av OT & Trams!

Citera
2019-06-06, 12:43
  #4494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Håll i dig, snart kommer en halv roman som svar...

Den väst-götske maskerade hämnaren är dock lika besatt i melodifestivalen. Där finns lite läsgodis😂
Sorry off topic

Haha du hade rätt.
Citera
2019-06-06, 23:03
  #4495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Ja Tom Ford kostym, ca 3,500 GBP (ca 42,000 SEK) i mitt Penthouse i Vastra London
/C

Varför väljer du Tom Ford före en anrik skräddare på Savile Row? Det är inget fel på Tom Ford men de kan inte slå ett plagg som är skräddarsytt.
Citera
2019-06-06, 23:34
  #4496
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Lugn nu sa att inte din dressman-kostym spricker!

Eller sa kan det vara sa att det ar hysteriskt roligt att lasa alla hjarndoda kommentarer och teorier om allt jag sagt och gjort.

Billigare noje har jag aldrig stott pa. Hela robinsondeltagandet bjuder an i dag dagligen pa skratt och skatter.

/C
Det är klart att du tycker det, du är ju narcissist.
Men du behöver inte leva såhär.
Citera
2019-06-07, 08:06
  #4497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Haha du hade rätt.
😂Priceless
Citera
2019-06-08, 02:39
  #4498
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanmater
Varför väljer du Tom Ford före en anrik skräddare på Savile Row? Det är inget fel på Tom Ford men de kan inte slå ett plagg som är skräddarsytt.

Vem köper Tom Ford i annat än i rålängd?

Jag skräddarsyr samtliga Tom Ford plagg hos Hidalgo Brothers på Savile Row som är officiella TF skräddare.

Om du tror att prislappen på TF plagg är var kostnaden stannar är du helt beng.

/C
Citera
2019-06-08, 07:11
  #4499
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Men svara på frågan istället.

Vilken tävling hade jag förlorat? Tidigare säsonger har inget med denna säsongen att göra.

/C
Ganska meningslös hypotetisk diskussion. Matematiskt och historiskt så vinner ingen alla tävlingar men du förlorade ju den viktigaste tävlingen som Klas vann. Du spelade inte Robinsonspelet bra och du förlorade den tävling.
Citera
2019-09-21, 15:56
  #4500
Medlem
När börjar nästa säsong?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in