2019-06-05, 11:22
  #4477
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Njae, nu har det både synts och pratats om att Calle pöjken går runt o provocerar för att få en reaktion.
Det hände aldrig o Calle fick dra hem

Nej det stammer inte.

Inte for att jag inte hade, men jag behovde inte springa runt och provocera. Behovde bara saga vad jag tyckte och tankte nar andra borjade tjattra for att det skulle bli kaos.

Det som visas i TV nar jag viskar till Lukas ar "vad ska du gora da? hmmm vad ska du gora da gubben?"

Lukas borjade namligen att jiddra om att jag inte fick oppna "deras" kokosnotter och att jag skulle akta pa mig och dra.

Forovrigt var det nagon i laget som slog sonder yxan. Hur var och nar vet jag inte, och javligt skickligt gjort da man hade hort det under natte. Sa formodligen tog nagon yxan och gick ivag med den langt in i djungeln under dagen for att sla sonder den. Min gissning ar Lukas.

/C
Citera
2019-06-05, 11:25
  #4478
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror också att han är glad att man inte har glömt bort honom helt och hållet, han gör ju allt för att få finnas kvar här. Vill imponera med kostymer och bostad?? Alla sett att synas är bättre än att inte synas alls för vissa. Det är tragiskt när ngn är så beroende av andras uppmärksamhet samtidigt som man föraktar och ser ner på oss. Han låtsas att vi "mindre varelser" har ingen betydelse för honom fast vi har det. Livet måste vara väldigt tomt och ensamt när man föraktar alla andra.

Lugn nu sa att inte din dressman-kostym spricker!

Eller sa kan det vara sa att det ar hysteriskt roligt att lasa alla hjarndoda kommentarer och teorier om allt jag sagt och gjort.

Billigare noje har jag aldrig stott pa. Hela robinsondeltagandet bjuder an i dag dagligen pa skratt och skatter.

/C
Citera
2019-06-05, 12:14
  #4479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Där är vi oense. Jag tycker inte att denne Hamilton var mest intressant i årets upplaga, eller att hans beteende var ens sevärt. Man fick en klump i magen av att se en så stor skit.

Det var betydligt intressantare att följa Sebastians, Adnilssons, Nicks, Emilios och Linns resa. Även Sophie bjöd på lite drama.

Håller med en annan om att de borde haft jokrar som förra året.

Din reaktion bevisar bara att du har en normal förmåga till empati. Själv tycker jag inte heller att det är underhållande att se när ngn beter sig illa mot andra, är nedlåtande, förminskande, föraktande, som psykar andra o c v. Men en psykopat, sadist eller ngn med psykopatiska/sadistiskta drag kan säkert tycka att det är underhållande att se när andra mår dåligt/illa p g a ngns sätt att vara mot andra. Och jag ser att även dessa rötägg har sina anhängare, som säkert är själva likadana, d v s att dom gillar att behandla andra illa. Jag var förvånad över att en viss typ fick härja fritt på årets Robinson under några avsnitt, jag tyckte att botten var nådd då.
Citera
2019-06-05, 18:54
  #4480
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Emilio besöker Lucas i Sumpan. I morgon ska det visst bli party och bl.a. ADHD kommer.

https://www.youtube.com/watch?v=mRCu4y_HyLs
Citera
2019-06-05, 19:48
  #4481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Nej det stammer inte.

Inte for att jag inte hade, men jag behovde inte springa runt och provocera. Behovde bara saga vad jag tyckte och tankte nar andra borjade tjattra for att det skulle bli kaos.

Det som visas i TV nar jag viskar till Lukas ar "vad ska du gora da? hmmm vad ska du gora da gubben?"

Lukas borjade namligen att jiddra om att jag inte fick oppna "deras" kokosnotter och att jag skulle akta pa mig och dra.

Forovrigt var det nagon i laget som slog sonder yxan. Hur var och nar vet jag inte, och javligt skickligt gjort da man hade hort det under natte. Sa formodligen tog nagon yxan och gick ivag med den langt in i djungeln under dagen for att sla sonder den. Min gissning ar Lukas.

/C

Jaha du.. undra varför Åsa, Linn och Fia säger att du går runt o provocerar då? Dessutom erkänner du ju att du viskar i öronen på L och Ad.

Du verkar ju försöka tala sanning så du kan allt erkänna att du ville ha en reaktion från dem som du kunde använda mot Mastiff!
Citera
2019-06-05, 19:57
  #4482
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Emilio besöker Lucas i Sumpan. I morgon ska det visst bli party och bl.a. ADHD kommer.

https://www.youtube.com/watch?v=mRCu4y_HyLs

Men var inte Lucas och Adnilson mer eller mindre dödsjuka bägge två. Tyckte mig läsa detta i kvällspressen. Adnilson trodde sig få en stomipåse efter en parasit i tarmen medan Lucas fått parasiten i foten och förväntade sig en amputation. Bägge har gått sjukskriva i långa perioder efter inspelningen. Men de har tydligen kvicknat till lagom till sommarvärmen och Emilios ankomst till Huvudstaden.
Citera
2019-06-05, 20:02
  #4483
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Men var inte Lucas och Adnilson mer eller mindre dödsjuka bägge två. Tyckte mig läsa detta i kvällspressen. Adnilson trodde sig få en stomipåse efter en parasit i tarmen medan Lucas fått parasiten i foten och förväntade sig en amputation. Bägge har gått sjukskriva i långa perioder efter inspelningen. Men de har tydligen kvicknat till lagom till sommarvärmen och Emilios ankomst till Huvudstaden.
Det har ju gått ett bra tag sen de kom hem och det här verkar ju ske just nu.
Citera
2019-06-05, 20:06
  #4484
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Jaha du.. undra varför Åsa, Linn och Fia säger att du går runt o provocerar då? Dessutom erkänner du ju att du viskar i öronen på L och Ad.

Du verkar ju försöka tala sanning så du kan allt erkänna att du ville ha en reaktion från dem som du kunde använda mot Mastiff!

Nu är du där igen. Kan du inte bara släppa det och gå vidare i livet. Ditt beteende känns inte riktigt friskt.
Citera
2019-06-05, 20:08
  #4485
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det har ju gått ett bra tag sen de kom hem och det här verkar ju ske just nu.

Så är det ju. Men sedan gör ju sommarvärme underverk mot just parasiter har jag förstått.
Citera
2019-06-05, 20:17
  #4486
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
De som kan tänkas dyka upp på festen i morgon för utom ADHD är väl i första hand Bonnie, Jannika, Fia, Tobias och Åsa som alla är från Stockholm.
Citera
2019-06-05, 20:47
  #4487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Nu är du där igen. Kan du inte bara släppa det och gå vidare i livet. Ditt beteende känns inte riktigt friskt.
Hahaha, vilken looser du är.

Va det denna veckan du skulle till penthouset i västra london för att testa CH kostymer?😂
Citera
2019-06-05, 20:59
  #4488
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Hahaha, vilken looser du är.

Va det denna veckan du skulle till penthouset i västra london för att testa CH kostymer?😂

Blir lite löjligt när du ska försöka håna, men inte kan stava till förlorare på engelska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in