2019-05-31, 15:00
  #4429
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Haha det ena utesluter inte det andra.

Nu kanske du inte har förstått det, men den FB-sida som du refererar till är inte CSHs privata vad jag förstår, utan en som är öppnad för just varumärket Carl Hamilton, i samband med att Robinson började sändas på TV. Om han kommunicerar med sina riktiga vänner på Facebook, så tror jag att detta görs på hans privata sida.
Citera
2019-05-31, 15:07
  #4430
Medlem
P.S 1. Det finns absolut inget som tyder på att du skulle vara någon jurist.
2. Uppenbart att hela du är ett troll.
3. Oavsett yrke, utbildning, prestation vill ingen anställa eller jobba med vidriga personer. Ett visst mått av att komma överens med andra behöver man besitta. Varför ska man anställa någon som dig när man kan anställa en normal person?
Citera
2019-05-31, 16:03
  #4431
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
P.S 1. Det finns absolut inget som tyder på att du skulle vara någon jurist.
2. Uppenbart att hela du är ett troll.
3. Oavsett yrke, utbildning, prestation vill ingen anställa eller jobba med vidriga personer. Ett visst mått av att komma överens med andra behöver man besitta. Varför ska man anställa någon som dig när man kan anställa en normal person?

Jag skulle mycket väl både kunna anställa, men också anlita Hamilton när han är färdig Advokat, lite beroende vad han specialiserar sig på naturligtvis. Jag tror Hamilton skulle vara en alldeles utmärkt förkämpe och mycket hårt arbetande advokat för de klienter som anlitar honom. När du söker en advokat önskar du ju en som dessutom är grymt tävlingsinriktad och som hatar att förlora. Att han också är lite lagom arrogant och till viss del också nedlåtande, säg mig vilken framgångsrik Advokat så som exempelvis; Elisabeth Massi Fritz, Leif Silbersky, Thomas Bodström, Thomas Olsson m.fl. som inte är det.
Citera
2019-05-31, 16:11
  #4432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Nånstans här tror jag det går att spåna ut varför du får minimalt med likes😂

Grattis btw👍
Han är på riktigt en surmuckla!
Citera
2019-05-31, 16:40
  #4433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Nu har du rejält fel, Adnilson höll ju på att inte ta sig upp ur vattnet, och tillhörde de som inte hade eget lag från början utan fick väljas in. Minns jag rätt så var det bara Mathias och Jannika som var efter honom i vattnet. Det var ju dessutom tre olika riktningar på de olika bojarna med flaggorna. Man kunde därmed endast välja att simma mot en av dessa. Lukas och Emilio valde en av de yttersta och den kortaste medan Hamilton valde den som var längst bort. I simningen mot denna slog han bl.a. Sebbe som var tvåa in till denna boj. Hamilton var sannolikt en av de bästa/snabbaste simmarna bland deltagarna. Rätt skall vara rätt.

Yup, Adnilson har du rätt med.
Dock får man vara rätt vindögd för att påstå att flaggorna inte stod på ett någorlunda rakt spår.

Faktum kvarstår, om man påstår att man är i princip oslagbar i tävlingar bör man inte komma efter de folk man dissar.
Citera
2019-05-31, 16:42
  #4434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Jag skulle mycket väl både kunna anställa, men också anlita Hamilton när han är färdig Advokat, lite beroende vad han specialiserar sig på naturligtvis. Jag tror Hamilton skulle vara en alldeles utmärkt förkämpe och mycket hårt arbetande advokat för de klienter som anlitar honom. När du söker en advokat önskar du ju en som dessutom är grymt tävlingsinriktad och som hatar att förlora. Att han också är lite lagom arrogant och till viss del också nedlåtande, säg mig vilken framgångsrik Advokat så som exempelvis; Elisabeth Massi Fritz, Leif Silbersky, Thomas Bodström, Thomas Olsson m.fl. som inte är det.

Sött❤️

Såklart han är bästaste juristen.
Förlorar han ett mål kan han ju bara hänvisa till att han ”la” sig!
Citera
2019-05-31, 16:52
  #4435
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Fast nog förstår du tveksamheten i att du skulle vara såpass överlägsen att du skulle vinna varenda immunitetstävling när du presterar ganska mediokert. Bara att du påstår att du lägger dig är ju pinsamt i de flesta fall, sant eller osant.

Dessutom fick du stryk av både adnilson, lukas och emilio i den första simtävlingen innan allt bråk börja. Så vattentävlingar i en immunitetstävling hade inte varit en promenad seger för dig.

Fast det klart, du sikta väl på en 5/6 plats där såklart🤪

haha alltsa vilken facepalm...

Stryk i simtavlingen? Ar du blind?

1. Lukas tjuvstartade.

2. Bojarna var utplacerade i distanser om varandra och jag borjade pa vanstra delen av flotten, dvs langst ifran forsta och andra omgangarna av bojar. Darav simmade jag direkt mot sista omgangen da jag visste att alla skulle branna ihal sig pa att forsoka ta forsta och andra omgangen. Att satsa pa tredje omgangen direkt var en kortare strapats an att forsta sikte pa forsta omgangen sen andra och till slut tredje.

3. Har simmat sen jag var ung, klarar utan problem 50m fridyk pa ett andetag och hade 0 problem med att ta en flagga. Ett vanlig gympass for mig pa gymet ar 10km lopning, styrkepass, box jumps op 105cm och 1 km crawl direkt efterat.

4. Lukas var uppe pa stranden ca 10meter fore mig, p.g.a sin tjuvstart.

Men bra forsok!

/C
Citera
2019-05-31, 16:55
  #4436
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Haha du måste vara största losern bland Robinsondeltagarna nånsin. Haha Det står värre till med dig än vad man trodde. Inte ens mamma och pappa vill gratta dig på fejjan när du fyller år, kanske därför du är så bitter, ingen vill veta av dig. Du sitter väl i din kostym i nåt kyffe i London och runkar dig till sömns på kvällarna.

Resten av tiden sitter du och trollar på nätet och säljer kläder. Jättestor bedrift, verkligen.

Nja mina foraldrar som ar i 60 ars aldern brukar inte spendera sarskilt mycket tid pa facebook....

Min senaste post pa facebook bortsett fran Robinson ar fran 24 nov nar jag uppdaterade profilbild...

Vem hanger pa FB nufortiden? Nagon?

Ja Tom Ford kostym, ca 3,500 GBP (ca 42,000 SEK) i mitt Penthouse i Vastra London

Nej nej, det gor tjejerna. Du ska bara veta sa manga som hort av sig nu efter Robinson. Hade behovt ta ledigt for att hinna avverka alla.

Men tappert forsok!


/C
__________________
Senast redigerad av CSHamilton 2019-05-31 kl. 16:57.
Citera
2019-05-31, 17:07
  #4437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
haha alltsa vilken facepalm...

Stryk i simtavlingen? Ar du blind?

1. Lukas tjuvstartade.

2. Bojarna var utplacerade i distanser om varandra och jag borjade pa vanstra delen av flotten, dvs langst ifran forsta och andra omgangarna av bojar. Darav simmade jag direkt mot sista omgangen da jag visste att alla skulle branna ihal sig pa att forsoka ta forsta och andra omgangen. Att satsa pa tredje omgangen direkt var en kortare strapats an att forsta sikte pa forsta omgangen sen andra och till slut tredje.

3. Har simmat sen jag var ung, klarar utan problem 50m fridyk pa ett andetag och hade 0 problem med att ta en flagga. Ett vanlig gympass for mig pa gymet ar 10km lopning, styrkepass, box jumps op 105cm och 1 km crawl direkt efterat.

4. Lukas var uppe pa stranden ca 10meter fore mig, p.g.a sin tjuvstart.

Men bra forsok!

/C

1: Åh nä😞 Tjäna han 1m då??
2: Men du va ju efter Emilio och Lucas.. det är ju fakta, du vet sånt du gillar!
3: Såklart du gör.. du är ju ubermenchen typ.
Serri, du orkarde ju fan inte crawla halva distansen än gång.
4:😂😂

Asså MM.. vad sägs om det!
Där skulle du gjort dig.. fast det klart🤔 Där måste man ju faktiskt ha varit mästare nån gång...
Citera
2019-05-31, 17:16
  #4438
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Sött❤️

Såklart han är bästaste juristen.
Förlorar han ett mål kan han ju bara hänvisa till att han ”la” sig!

Sött och Sött, nu är jag rädd att du är ute och far efter helt irrelevanta saker. Men svara mig på vem av övriga deltagare, under förutsättning att de också hade en juristutbildning och därefter avlagt advokatexamen, som du hellre haft att representera dig, säg om du var oskyldigt anklagad för ett mord och det hängde på din advokat och de framlagda bevisen (tänk då också på att en åklagare endast få ta föra ett åtal till rätten om han tror sig kunna vinna detta) om du skulle få spendera resten av ditt liv i fängelse eller ej.

Resten av ditt liv hänger alltså på rätt representation, vem av Robinsondeltagarna hade du valt?
Vem tycker du är tillräckligt stor vinnarskalle för att du skulle riskera att lägga ditt liv i deras händer?

Skall bli spännande att se ditt svar på dessa frågor!
Citera
2019-05-31, 17:33
  #4439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
...
......
4. Lukas var uppe pa stranden ca 10meter fore mig, p.g.a sin tjuvstart.
.....

/C
Tjuvstartade han 10 sekunder eller 10 meter före dig?
Citera
2019-05-31, 17:35
  #4440
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
1: Åh nä😞 Tjäna han 1m då??
2: Men du va ju efter Emilio och Lucas.. det är ju fakta, du vet sånt du gillar!
3: Såklart du gör.. du är ju ubermenchen typ.
Serri, du orkarde ju fan inte crawla halva distansen än gång.
4:😂😂

Asså MM.. vad sägs om det!
Där skulle du gjort dig.. fast det klart🤔 Där måste man ju faktiskt ha varit mästare nån gång...

Nej han kom precis framfor mig nar jag dok i. Dvs om jag skulle ta mig forbi honom sa hade jag fatt odsla en enorm energi. Darav var han inte mer an ett par meter fore mig nar vi steg upp pa stranden.

Efter Emilio och Lukas?

Tveksamt da jag och Lukas kom upp pa stranden samtidigt och Emilio kom in flera minuter efter mig och Lukas.

Crawla? Ingen crawlade mer an 20-30 meter da flytvastarna var helt omojliga att crawla i. Och tog man av sig flytvasten blev man diskad.

Men tappert forsok!

/C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in