Citat:
Ursprungligen postat av
Touchdown19
Fast nog förstår du tveksamheten i att du skulle vara såpass överlägsen att du skulle vinna varenda immunitetstävling när du presterar ganska mediokert. Bara att du påstår att du lägger dig är ju pinsamt i de flesta fall, sant eller osant.
Dessutom fick du stryk av både adnilson, lukas och emilio i den första simtävlingen innan allt bråk börja. Så vattentävlingar i en immunitetstävling hade inte varit en promenad seger för dig.
Fast det klart, du sikta väl på en 5/6 plats där såklart🤪
haha alltsa vilken facepalm...
Stryk i simtavlingen? Ar du blind?
1. Lukas tjuvstartade.
2. Bojarna var utplacerade i distanser om varandra och jag borjade pa vanstra delen av flotten, dvs langst ifran forsta och andra omgangarna av bojar. Darav simmade jag direkt mot sista omgangen da jag visste att alla skulle branna ihal sig pa att forsoka ta forsta och andra omgangen. Att satsa pa tredje omgangen direkt var en kortare strapats an att forsta sikte pa forsta omgangen sen andra och till slut tredje.
3. Har simmat sen jag var ung, klarar utan problem 50m fridyk pa ett andetag och hade 0 problem med att ta en flagga. Ett vanlig gympass for mig pa gymet ar 10km lopning, styrkepass, box jumps op 105cm och 1 km crawl direkt efterat.
4. Lukas var uppe pa stranden ca 10meter fore mig, p.g.a sin tjuvstart.
Men bra forsok!
/C