2019-02-24, 16:04
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Du borde testa dig själv på olika sätt. Du skriver att BO kan va en ung tjej som vill testa sina gränser, för pengar ell utan. Men kanske hon får pengar nu.

Visst, det är ett debattforum och du försvarar peddos.

Har jag försvarat peddos!? Mitt tips; lär dig svenska och skaffa dig läsförståelse! Finns typ grundvux kvar för sådana som dig? Något säger mig att du själv varit utsatt för övergrepp. Det hjälper föga att kasta smuts på andra, utan det är anmälan och professionell hjälp det handlar om.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag tror det är en stackars pojke jag. (med tanke på bögar inblandade) Men din åsikt är lika mycket värd som min....

Du kan säkert ha rätt i det. Men det kan inte vara någon ”random” de fångat upp på vagnen, utan denne har funnits i något sorts nätverk.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Åh, okej, så bara för att det gått några år så blir övergreppen lättare att stå ut med? Fullblodsidiot.

Men herregud vilken idiotisk kommentar! När har jag påstått detta!? Läs mitt inlägg en gång till om bröderna i norrland. Läs inlägget tills du förstår vad jag skriver! Jag skrev att det kunde varit så att h*n i mer vuxen ålder förstått vad h*n varit med om och kunnat göra en anmälan. Om det är fullblodsidioti kanske det var bättre att inte göra någon anmälan alls enligt dig!?

Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Givetvis inte, det man har problem med är dessa äckliga homoorganisationer (RFSL, Pride mfl), kändis-bögar och deras direkta eller indirekta försvar av pederaster.

RFSL, Pride m.fl. är inga organisationer som försvarar pedofili. Tvärtom skulle jag vilja säga. Skulle själv vilja gå med i ett Pridetåg när tillfälle ges, men jag får väl skit för detta också!? hehe... Känner flertalet människor som är både homo- och bisexuella, och inte fan är deras högsta önskan att munknulla barn- och ungdomar!

EDIT;
När jag läste om detta och innan jag såg namnen trodde jag att gubben Ronny (i Mölnlycke) var en av dem. Känner till den människan. Ofta resor till Mauritius..

EDIT 2;
Ni drar det helt off topic enligt mig..
Senast redigerad av Hummm.. 2019-02-24 kl. 16:26.
Citera
2019-02-24, 17:41
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Att vara fet är inte förbjudet. Och ev. hänvisningar till "peddo" kräver att vi faktiskt får detta igenom en domstol. Det var inte något fakta arbetsgivaren hade på sitt bord när man försökte förbjuda dansen.

Faktamässigt är det korrekt, ja.
Citera
2019-02-24, 17:42
Medlem
Citat:
Faktamässigt är det korrekt, ja.
Nej, inte alls. Om du inte kan publicera att man för över ett halvår sedan hos arbetsgivaren hade dokumentet som bevisade pedofili. Vi har inte det nu heller, även om rättvisans kvarnar mal.
Citera
2019-02-24, 17:48
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Har jag försvarat peddos!? Mitt tips; lär dig svenska och skaffa dig läsförståelse! Finns typ grundvux kvar för sådana som dig? Något säger mig att du själv varit utsatt för övergrepp. Det hjälper föga att kasta smuts på andra, utan det är anmälan och professionell hjälp det handlar om.

Du kan säkert ha rätt i det. Men det kan inte vara någon ”random” de fångat upp på vagnen, utan denne har funnits i något sorts nätverk.

Men herregud vilken idiotisk kommentar! När har jag påstått detta!? Läs mitt inlägg en gång till om bröderna i norrland. Läs inlägget tills du förstår vad jag skriver! Jag skrev att det kunde varit så att h*n i mer vuxen ålder förstått vad h*n varit med om och kunnat göra en anmälan. Om det är fullblodsidioti kanske det var bättre att inte göra någon anmälan alls enligt dig!?

RFSL, Pride m.fl. är inga organisationer som försvarar pedofili. Tvärtom skulle jag vilja säga. Skulle själv vilja gå med i ett Pridetåg när tillfälle ges, men jag får väl skit för detta också!? hehe... Känner flertalet människor som är både homo- och bisexuella, och inte fan är deras högsta önskan att munknulla barn- och ungdomar!

EDIT;
När jag läste om detta och innan jag såg namnen trodde jag att gubben Ronny (i Mölnlycke) var en av dem. Känner till den människan. Ofta resor till Mauritius..

EDIT 2;
Ni drar det helt off topic enligt mig..

Peddobrödernas offer var "ungdomar" enligt dig. Jag tycker inte att 10 år och yngre är ungdomar men det kanske förminskar din pedofili?

BO här anser du vara en "tjej som ville testa sina gränser" och nu tjäna pengar. Du menar som dina pedofilkompisar att barnen gör det frivilligt. Klassiskt argument.

Appropå, läsförståelse så skriver du att du känner "flertalet" hbtq personer. Flertalet av vilka? Du kan inte svenska ordentligt.

Pride? Peddosar har ingen officiell del där ännu så du får vänta ett tag på kjell rindar.
Citera
2019-02-24, 17:48
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Nej, inte alls. Om du inte kan publicera att man för över ett halvår sedan hos arbetsgivaren hade dokumentet som bevisade pedofili. Vi har inte det nu heller, även om rättvisans kvarnar mal.

Jag menar att Du hade rätt. Ok?
Citera
2019-02-24, 18:00
Medlem
Citat:
Jag menar att Du hade rätt. Ok?
Ok. Tolkade det tvärt om.
Citera
2019-02-24, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Han tycks ju ha tänt på småbarn under 15. Sådana lär ju inte haft tillträde till porrbutik?

Han släppte nog in vem som helst. Men den butiken har ju cruising och under 25 år går du in gratis. Dom kan ha ändrat de nu men förut var de så
Citera
2019-02-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Då är det en SJ och en GS då.

Ja en SJ en GS och en vuxenkul.se
Citera
2019-02-24, 19:05
Medlem
Fy fan, vidrigt att se äcklen, det dansande feta missfostret. Inte förvånansvärt att fanskapet fick sluta "dansa". Finns pedofiler som det inte syns så tydligt.
Citera
2019-02-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Fy fan, vidrigt att se äcklen, det dansande feta missfostret. Inte förvånansvärt att fanskapet fick sluta "dansa". Finns pedofiler som det inte syns så tydligt.
Menar du att man på dansen att han är peddo?
Citera
2019-02-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Menar du att man på dansen att han är peddo?
"Dansen" var sliskigt vidrig, men jag såg först bilden på äcklet och då var det peddovarning.
Citera
2019-02-24, 20:11
Medlem
Hummm..s avatar
Många inlägg med ren eller mindre nonsens.. Men finns det någon reell info kring dessa män? Någon ytterligare misstänkt och hur hittades offret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in