Citat:
Har jag försvarat peddos!? Mitt tips; lär dig svenska och skaffa dig läsförståelse! Finns typ grundvux kvar för sådana som dig? Något säger mig att du själv varit utsatt för övergrepp. Det hjälper föga att kasta smuts på andra, utan det är anmälan och professionell hjälp det handlar om.
Citat:
Du kan säkert ha rätt i det. Men det kan inte vara någon ”random” de fångat upp på vagnen, utan denne har funnits i något sorts nätverk.
Citat:
Men herregud vilken idiotisk kommentar! När har jag påstått detta!? Läs mitt inlägg en gång till om bröderna i norrland. Läs inlägget tills du förstår vad jag skriver! Jag skrev att det kunde varit så att h*n i mer vuxen ålder förstått vad h*n varit med om och kunnat göra en anmälan. Om det är fullblodsidioti kanske det var bättre att inte göra någon anmälan alls enligt dig!?
Citat:
RFSL, Pride m.fl. är inga organisationer som försvarar pedofili. Tvärtom skulle jag vilja säga. Skulle själv vilja gå med i ett Pridetåg när tillfälle ges, men jag får väl skit för detta också!? hehe... Känner flertalet människor som är både homo- och bisexuella, och inte fan är deras högsta önskan att munknulla barn- och ungdomar!
EDIT;
När jag läste om detta och innan jag såg namnen trodde jag att gubben Ronny (i Mölnlycke) var en av dem. Känner till den människan. Ofta resor till Mauritius..
EDIT 2;
Ni drar det helt off topic enligt mig..
Senast redigerad av Hummm.. 2019-02-24 kl. 16:26.
Senast redigerad av Hummm.. 2019-02-24 kl. 16:26.