2019-02-24, 10:53
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Nä, det är ett tänkbart scenario till varför anmälan dröjt i typ 4 år.. I många fall med likartade anmälningar har det varit just så. Som med bröderna i norrland som utnyttjade ungdomar. Först senare i mer vuxen ålder kom insikten om vad offren varit med om och anmälan kunde upprättas, och offren få upprättelse (åtminstone genom en dom mot förbrytarna).

Visst, jag kan ha fel men å andra sidan har jag haft rätt många gånger förut. Du får gärna ha dina åsikter, men detta är faktiskt ett diskussionsforum där människor kan delge sina tankar kring olika händelser.

Men framförallt; förbättra din läsförståelse!

Du borde testa dig själv på olika sätt. Du skriver att BO kan va en ung tjej som vill testa sina gränser, för pengar ell utan. Men kanske hon får pengar nu.

Visst, det är ett debattforum och du försvarar peddos.
Citera
2019-02-24, 10:53
Medlem
Enligt mina uppgifter skall BO vara av det manliga könet.
Citera
2019-02-24, 10:56
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Här antyder du att BO är en tjej som ville ha sex med eller utan betalning... Haha ja du är riktigt äcklig. Slingrande pervo. Ut och åk lite tåg med dig.
BO lär vara en kille.
Citera
2019-02-24, 10:57
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Du borde testa dig själv på olika sätt. Du skriver att BO kan va en ung tjej som vill testa sina gränser, för pengar ell utan. Men kanske hon får pengar nu.

Visst, det är ett debattforum och du försvarar peddos.
.

Verkar vara hans egna fantasier
Citera
2019-02-24, 11:07
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Off topic:

Typiskt grottmänniskointellekt. Finns många saker som justifierar dödsstraff, där mord alltid är det första.

För dig finns det alltså inga grader, du anser att någon som bett tio 14-åringar att posa i webcam förtjänar dödsstraff mer än en kille som i stället hade mördat samma tio 14-åringar utan sexuellt syfte.

Stämmer bra det. Naturligtvis är det baserat på känslor, inte på logik. Därför är det bra att det inte är jag
som skriver lagar och delar ut straff.
Citera
2019-02-24, 11:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Återigen en koppling mellan hbtq och pedofili. "All kärlek är bra kärlek" står det på JS sida. Det resonemanget känns igen.
Love is Love såg jag lite varstans. Trodde alltid att den handlade om att normalisera bögkärlek. Ska man tolka det som att det även handlar om att normalisera pedokärlek? Då kommer Lin Manuel Miranda bli ledsen. Hans kända teaterpris-tacktal inkluderade orden "Love is love is love is love is love"
Citera
2019-02-24, 11:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Fattar inte grejen med dansen, varför är det inte tillåtet att dansa i spårvagnen?
För du håller alla resenärerna gisslan medan hundratrettiokilospaddan dansar runt istället för att sköta sitt jobb!
Citera
2019-02-24, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Du har skrivit med någon på en jävla dejtingsida och så sitter du här och skriver att du minsann VET att han inte är homosexuell.

Men ffn så dum kan du väl inte vara.
Ja det är ingenting jag vet något om iallafall. Vi skrev inte bara en kväll utan hade ganska intensiv kontakt i ett par veckor och det var inget han nämnde för mig.
Citera
2019-02-24, 12:51
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
För du håller alla resenärerna gisslan medan hundratrettiokilospaddan dansar runt istället för att sköta sitt jobb!

Fast dansen skedde ju på ändhållplatsen och efter arbetstid.
Citera
2019-02-24, 13:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babelfiske
Koncentration!
Vem är då den än så länge hemlige Michael H*lm?
*=o
Vi vet inte! Det finns hundra MH på Facebook! Gör ditt eget detektivarbete.
Citera
2019-02-24, 13:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Men du milde tid vilka puckon som skriver här.. Läsförståelse är något du behöver träna mer på.

Nej, men jag tror däremot det är en stackars tjej som hamnat helt snett och blivit utnyttjad. Men det är enbart min teori.
Jag tror det är en stackars pojke jag. (med tanke på bögar inblandade) Men din åsikt är lika mycket värd som min....
Senast redigerad av LuluBrooksie 2019-02-24 kl. 13:08.
Citera
2019-02-24, 13:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Nä, det är ett tänkbart scenario till varför anmälan dröjt i typ 4 år.. I många fall med likartade anmälningar har det varit just så. Som med bröderna i norrland som utnyttjade ungdomar. Först senare i mer vuxen ålder kom insikten om vad offren varit med om och anmälan kunde upprättas, och offren få upprättelse (åtminstone genom en dom mot förbrytarna).

Visst, jag kan ha fel men å andra sidan har jag haft rätt många gånger förut. Du får gärna ha dina åsikter, men detta är faktiskt ett diskussionsforum där människor kan delge sina tankar kring olika händelser.

Men framförallt; förbättra din läsförståelse!
Åh, okej, så bara för att det gått några år så blir övergreppen lättare att stå ut med? Fullblodsidiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in