2019-02-24, 21:12
Medlem
DrPwgyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vi vet inte! Det finns hundra MH på Facebook! Gör ditt eget detektivarbete.

Tredje killen Michael Holm finns på bild men inte digitalt ännu. Han finns med på fotot för klass 8E2 ifrån år 2000/2001 på Toleredskolan i Gbg. Även år 2001/2002 i klass 9E2. Raden längst upp i mitten är han i bägge.

Någon som gått där då eller känner någon som har sparat katalogen? Ta gärna bild och lägg upp. Han gamla skolkamrat bekräftar att killen är gay och fyller år samma dag som killen som är häktad.
Citera
2019-02-24, 21:15
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkepikke73
Han släppte nog in vem som helst. Men den butiken har ju cruising och under 25 år går du in gratis. Dom kan ha ändrat de nu men förut var de så

Cruising?
Citera
2019-02-24, 22:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Cruising?
TOP DEFINITION
cruising
a : to search (as in public places) for a sexual partner.
b: to go about the streets at random but on the lookout for possible developments
Citera
2019-02-24, 22:35
Medlem
Nintendokids avatar
Anders Eklund 2.0
Citera
2019-02-24, 22:36
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
TOP DEFINITION
cruising
a : to search (as in public places) for a sexual partner.
b: to go about the streets at random but on the lookout for possible developments

Tack.
Det lät läskigt.
Citera
2019-02-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
AO har jag skrivit med på en dejtingsida så nej, han är inte homosexuell vad jag vet iallafall. Blev faktiskt väldigt förvånad när jag fick reda på att han sitter anhållen för detta för tycker han verkade vara väldigt trevlig och som en person som verkligen vågar bjuda på sig själv och sprida glädje.

Nu vet vi ju inga mer detaljer. Kan vara så att han till och med blivit falskt anklagad, men om det visar sig att han gjort detta är det riktigt ruttet.

Han är väl bi. Det heter HBTQ.
Citera
2019-02-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolceOgrabbarna
MiddleEastNorthernAfrica....

Jag var ironisk..

Sant! Det var bisexuella pedofilbögar den här gången. Kommer QX gå ut med nyheten eller kommer man dölja det på samma sätt som man gjorde med transpedofilen inom försvaret?
Citera
2019-02-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Han är väl bi. Det heter HBTQ.
Ja antagligen men på dejtingsidan står bara att han är intresserad av kvinnor och det utgick jag från.
Citera
2019-02-25, 00:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
Ja antagligen men på dejtingsidan står bara att han är intresserad av kvinnor och det utgick jag från.
Herregud snackar vi nu alltså om fettpärlan med microsnopp? Hur skulle han någonsin kunna glädja en kvinna?
Citera
2019-02-25, 01:08
Medlem
Citat:
Herregud snackar vi nu alltså om fettpärlan med microsnopp? Hur skulle han någonsin kunna glädja en kvinna?
Kan man bli mer negativ? 😀
Jag såg bara hans ansikte och visst, förstod redan där att han var rätt stor, men allt sitter inte i utseendet. Tyvärr verkar det ju som att han är ett rötägg oavsett så det kvittar väl.
Citera
2019-02-25, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Cruising?

Ja cruising. Gå på porrklubb så lär du dig 😂😂😂
Citera
2019-02-25, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Du väntar inte på dom innan du börjar hoppas ont om folk? Eller räcker det att någon är misstänkt och du tycker de ser fula ut?

Where there's smoke there's fire

Klart han kan vara oskyldig men mycket tyder ju på att han inte är det, man frihetsberövar inte någon om man inte har vääääldigt goda bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in