Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-12, 14:07
Medlem
En vuxen man som vill prata i telefonen i 6 timmar med en 7 åring från andra sidan jorden samt vill sova i samma säng och leka med ett främmande barn på ett sådant sätt som M.J är utan tvekan en pedofil som utövar så kallad grooming på både barn och föräldrar där han drar nytta av sin mega super star status.

Enligt mig var han utan tvekan pedofil och har förmodligen begått hundratals övergrepp mot barn och självklart tror ingen att han som är " The king of pop" och en av världens största musik legender skulle kunna göra något sådant...

Som sagt vill man som vuxen man sova med ett främmande barn då är man sjukligt skadad i skallen och till 99,9% en pedofil.

Sen betalade han bort ett av sina åtal där summan som utbetalades var mellan 5-25 miljoner dollar.

Så i mina ögon är han skyldig.
Citera
2019-03-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kritik
Är det någon mer än jag som misstänker att MJ opererade sig till att bli vit för att enklare kunna få kontakt med och förgripa sig på vita barn? Det verkar för mig som att han medan han fortfarande var mörk mest utsatte mörka barn, medan han sedan som vit övergick till vita barn.

Gavin Arvizo var ju långt ifrån vit och då var MJ vitast, medan Culkin och andra tidiga barn som MJ hängde med i början på 90-talet var ju vita när MJ var själv inte så vit, så jag ser inte en sådan koppling nej.
Citera
2019-03-12, 15:07
Medlem
AlbusPercivals avatar
En sekvsen ifrån dokumentären förstod jag mig inte på.

När han skulle sätta på en av killarna så gick det inte på grund av att det gjorde ont.

Dagen efter hittade ungen kalsongerna med blod på? Hur kan det komma blod av att försöka sätta på någon bakifrån?
Citera
2019-03-12, 15:14
Medlem
Om strängen bak på kuken skadas så blöder det.
Citera
2019-03-12, 15:16
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Telefon räkningen? Vittnesmål?

30 år gamla telefonräkningar, och vittnesmål av vad?
Citera
2019-03-12, 15:17
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
En sekvsen ifrån dokumentären förstod jag mig inte på.

När han skulle sätta på en av killarna så gick det inte på grund av att det gjorde ont.

Dagen efter hittade ungen kalsongerna med blod på? Hur kan det komma blod av att försöka sätta på någon bakifrån?

MJ spräckte det lilla 10åriga dajmkrysset?
Sluta få mig att tänka på sånt!!! Ugh.
Senast redigerad av derivat 2019-03-12 kl. 15:19.
Citera
2019-03-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Du kanske är den enda som har sett telefonräknigen som visar samtalen?

Inte ens de kunde de visa i dokumentären. Det var några få bilder och brev de kunde få fram.

Det är en kopia av 9/11 dokumentären som bara visar bevis utan att ngn får kritisera.

Märkligt att du går till angrepp om telefonräkningen men inte nakenbilderna på pojkar?

Undra vad som är värst?
Och vad är det som är så osannolikt att han skulle ha pratat i timtal med ungarna.
Citera
2019-03-12, 15:43
Medlem
roflcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kritik
Är det någon mer än jag som misstänker att MJ opererade sig till att bli vit för att enklare kunna få kontakt med och förgripa sig på vita barn? Det verkar för mig som att han medan han fortfarande var mörk mest utsatte mörka barn, medan han sedan som vit övergick till vita barn.

Du är tappad.

Dokumenterat att han hade Vitiligo och att hans far lider av detsamma (inte lika kraftig) och hans son har också fått det, så sluta med de lögnerna.
Citera
2019-03-12, 15:44
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flabbergast
Jag tycker gott att man kan ägna några minuter åt att ögna igenom bilderna på denna sida, som visar Michael tillsammans med vissa namngivna pojkar - vissa av bilderna är helt klart komprometterande och av väldigt dubiös karaktär.

https://mjandboys.wordpress.com/2016/05/03/michael-jackson-jonathan-spence-1983-1989/
https://mjandboys.wordpress.com/2016/11/13/michael-jackson-and-james-safechuck-1987-1992/

eller varför inte
https://www.mjfacts.com/wp-content/uploads/2015/07/assorted_boys_2.jpg

Mmm, han håller om sina småpojkar på samma sätt som jag gör.
Citera
2019-03-12, 15:46
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Märkligt att du går till angrepp om telefonräkningen men inte nakenbilderna på pojkar?

Jag måste ha missat det - har de hittat nakenbilder på pre-pubertala barn i MJ's ägo?
Citera
2019-03-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Jag måste ha missat det - har de hittat nakenbilder på pre-pubertala barn i MJ's ägo?

Googla, enkelt
Citera
2019-03-12, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Googla, enkelt

Länka gärna, så vi får ett gott skratt åt din källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in