Citat:
Ursprungligen postat av
D4C
Har du sett dokumentären? Jackson hade bokstavligen golv med sensorer som gav av ljud när någon steg på dem och han såg till att ha flera dörrar fram till sitt sovrum. Allt för att hindra någon från att närma sig rummet utan Jacksons vetskap, och att han delade säng med dem här barnen är det ingen som nekar.
Relativt enkelt att lägga ihop ett och ett i det här fallet enligt mig i alla fall. särskilt när man beaktar hur många och vilka som anklagat han, samt hur mycket han umgåtts med dem här barnen.
Angående intervjun, så är vitnessmål från Michael's syster övertygande enligt mig. Hon förstår Michael och den relation han haft med dem här barnen på en nivå som ger hennes påstående mycket vikt enligt mig.
Värt att nämna är även att bägge av pojkarna i dokumentärens pappor begick självmord efter att den här relationen inletts, möjligtvis för att dem inte kunde leva med att ha sålt sina barn till en pedofil, men det är självfallet spekulation även om det är ett rejält sammanträffande att det hände i bägge fallen.
Frågan är
varför var han så paranoid att bli mördad? Kan det legat någon sanning i det? att folk ville krossa honom och hans karriär?
Att krossa någons karriär kan mycket väl liknas vid att falsk anklaga någon för våldtäkt,
Att barnens pappor tog ”självmord” kan enkelt vara ett beställningsjobb för att vinkla döden till att ha en koppling till MJ i tapp om att förstöra hans karriär,
Vi snackar Hollywood och världens mäktigaste människor, det går ej att utesluta detta, det är vanligare än man tror.
Speciellt när vi talar om världens kändaste pop artist.
Jag tror verkligen inte man är sådär paranoid om man inte är säker på att någon väldigt mäktig vill krossa en.
Att vara världens hetaste artist,
Vara svart, i ett vit-mans dominerat land var inte populärt bland eliten.
När MJ och syrran var vänner var han ABSOLUT inget peddo enligt henne.
När dom blev ovänner var han plötsligt det, humm...
Dom här grabbarna har backat MJ hela tiden och sagt att han är oskyldig,
Tills han är död och inte kan försvara sig då ändrar dom på sig?
Började deras plånböcker sina nu 10år efter MJ’s död? Möjligtvis därför dom gjorde denna dokumentär och ändrade åsikt? Vi snackar hundratals miljoner i intäkter för denna dokumentär,
Folk dödar för 20kr här i världen,
Jag hade tamefan också hittat på dessa saker om jag fick ett chans o medverka i den där dokumentären, inget snack om saken! Cash is king,
Men jag förstår helt klart, att sova med barn får ju givetvis en ringklocka att ringa,
Men samtidigt var MJ som ett barn i huvudet själv, väldigt speciell person,
han älskade allt som hade med leksaker och barn att göra,
Det är möjligt att han såg barnen som sina vänner eller bara tyckte om att se barn lyckliga,
Känns bara onaturligt varför skulle man vilja visa upp inför hela världen att man blivit påsatt som barn i tv om det inte fanns ett ekonomiskt motiv? Speciellt såhär 20? År i efterhand...
Du säger att du förstår MJ’s syrra i intervjuen,
Är du medveten om att
när hon berättar detta så är dom ovänner,
Ovänner över vad?
Vad vet vi? Folk snackar skit här i världen det är vanligt när man är ”ovänn” med någon.
Dessutom så hade hans syrra en helt annan åsikt om honom under tiden dom var vänner? Lite märkligt..
Hon säger även att hon aldrig sätt något sexuellt, men bara ”olämpliga” saker,
T.ex? Låta barn sova på hans ”Neverland” kan mycket väl tolkas som ”olämpligt”.?
Hon beskrev aldrig VAD hon sätt, bara att hon aldrig sätt ngt sexuellt,
så att tolka henne är omöjligt, speciellt när dom är ovänner med varandra och ilska finns i luften, (över något?)
En sak som är säkert är att dom här två ”offrena” blivit väääldigt rika efter den här dokumentären, man får bilda sin uppfattning efter det.