Flashback bygger pepparkakshus!
2020-07-29, 20:53
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Vår tids Sara Wedlund. Blir aldrig kvinnlig.

Hon är tillräckligt kvinnlig för att sätta. Hon har sexappeal. Det äcklar mig bara att via ryktesvägar får höra hur nära Fläckerud får vara henne.

Ingen som vet om ryktet stämmer?
2020-07-31, 22:32
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Måste vara någon som sitter på info om Gretas relation med Jonas Fläckerud. Är dom mer än bara vänner? Dom ses ju ihop ibland. Är han verkligen bra för henne? Han har ju tidigare promotat hennes klimatalarmism & tankar. Jag vet att han känner & umgås med henne personligen men är han kär i henne, hennes idéer eller bara hens cash?

Har hon en kärleksrelation med honom eller inte? Finns det bilder?

Karl Jonas Alf Fläckerud Webb är 39 år och bor i en villa på 94 kvm i Edsala, Mariefred tillsammans med Cornelia Norbeth Eileen Webb. Han fyller 40 år den 14 februari 2021

Vad får dig att tro att Greta har en personlig relation till honom?

Greta kanske är en sån person som förblir ung - forever young.
2020-08-01, 02:28
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Karl Jonas Alf Fläckerud Webb är 39 år och bor i en villa på 94 kvm i Edsala, Mariefred tillsammans med Cornelia Norbeth Eileen Webb. Han fyller 40 år den 14 februari 2021

Vad får dig att tro att Greta har en personlig relation till honom?

Greta kanske är en sån person som förblir ung - forever young.

Kärleksförklaringarna på hans facebook är många då han kallar henne sin framtida ledare etc & enligt en relativt säker källa så är förhållandet mellan Jonas & Cornelia så gott som dött. Jonas har dessutom ett brinnande engagemang för klimatet där han tillsammans med Greta smider planer för framtiden.

Enligt uppgift så har Jonas & Greta ganska nyligen gått hand i hand, eller typ armkrok, med varandra i gamla stan. Vet inte om info stämmer men det gör mig ledsen. Tror faktiskt att Jonas utnyttjar situation till sin egen fördel & förför henne med falska löften. Greta är svag. Jonas är beräknande. Han använder henne för att få fart på sin egen haltande karriär som hållbarhetsstrateg.
2020-08-01, 11:59
Medlem
wwrs avatar
Gretas agenda innebär att hata vita gubbar. Kanske hennes höga beskyddare kommer att tilldela henne en flickvän? Men madonnaimagen kommer nog att bestå ett tag till, gissar jag. Ingen kan peta isbjörnarna från hennes piedestal.

Edit
Se på Elon Musk. Han var gift med den söta skådespelerskan. Men nu när han hårdlanseras i media är hans partner den där anskrämliga transliknande figuren
Senast redigerad av wwr 2020-08-01 kl. 12:17.
2020-08-01, 12:00
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Jag tycker det är anmärkningsvärt att många vuxna människor tycks driva hatkampanjer mot en liten tonåring. Tycker engagemang bör uppmuntras och om nu Greta Thunberg brinner för miljöfrågor så får det väl vara så. Någonstans kan hon ju egentligen inte rå för att hon blivit så pass uppmärksammad världen över. Hade inte folk börjat uppmärksamma hennes kampanj så hade ingen av oss haft en susning om vem hon hade varit.
2020-08-01, 12:08
Medlem
Är det någon som har koll på hennes pengar? Har hon hunnit bli miljonär på sin skolstrejk? Hur många miljoner isåfall. Stiftelser? Antar att föräldrarna sköter den biten så Greta slipper Skita ner sig.
2020-08-06, 22:21
Medlem
Jofs avatar
I en föreställning baserad på tal av klimataktivisten Greta Thunberg tar Riksteatern, Norrdans grepp om vår planets mest brinnande fråga.

https://www.riksteatern.se/forestall...0111900-92443L

Och Greta är en av...
The 28 people shaping, shaking and stirring Europe
https://www.politico.eu/list/politic...-2020-ranking/

Bara ett axplock av de senaste dygnets nyheter om Greta.

MEN det vill vill höra mer om är personlig info om Greta. Var är hon, vad gör hon?
Den mediala uppståndelsen runt henne är vi nog lite blasé inför vid det här laget.
Priser, berömmelser, utnämningar i all ära. Men hur går det för personen Greta här i livet.
2020-08-07, 02:19
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Det skulle vara intressant vart alla miljoner går oooops 4 mille går till mina fattiga föräldrar :P
2020-08-08, 00:04
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Juli i år var svalare än på decennier. Men Greta behöver inte någon koncensus mot verkligheten va? Hon bara kör på vad det verkar, med sina hänvisningar till "forskarna".

Vad "forskarna" säger är det viktiga. Inte vad klimatet faktiskt uppvisar med avseende på råa fakta – temperatur etcetera.

Nåväl, hon verkar vara en gullig och fin tjej. Önskar henne allt gott. Men är hon inte lite väl dogmatisk med sin klimatpropaganda?

Eller är det bara jag som känner så?
2020-08-08, 03:06
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag tycker hon mer och mer försvunnit ur media nuförtiden.
Hennes morsa måtte gnissla tänder av ilska. "Jävla Corona! Komma här och ta uppmärksamhet från min guldkalv. HOW DARE YOU?!"

MVH/Gnomegirl.
2020-08-08, 04:05
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Juli i år var svalare än på decennier. Men Greta behöver inte någon koncensus mot verkligheten va? Hon bara kör på vad det verkar, med sina hänvisningar till "forskarna".

Vad "forskarna" säger är det viktiga. Inte vad klimatet faktiskt uppvisar med avseende på råa fakta – temperatur etcetera.

Nåväl, hon verkar vara en gullig och fin tjej. Önskar henne allt gott. Men är hon inte lite väl dogmatisk med sin klimatpropaganda?

Eller är det bara jag som känner så?
Man kan tycka att Greta bara kör på och är dogmatisk, men förutom att vara en gullig och fin tjej är hon påläst och förstår skillnaden på väder/klimat i Sverige och på jorden.

Juli 2020 är globalt den tredje varmaste juli enligt forskarna samtidigt som månaden var ovanligt kall och regnig i Sverige.
2020-08-08, 04:58
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tycker hon mer och mer försvunnit ur media nuförtiden.
Hennes morsa måtte gnissla tänder av ilska. "Jävla Corona! Komma här och ta uppmärksamhet från min guldkalv. HOW DARE YOU?!"

MVH/Gnomegirl.
Att tidningarna nu spolat Greta visar hur kortsiktigt de tänker. Greta och klimatet var bl.a. planerat att dra in klimatfonder till EU för 10.000 miljarder kronor. Men sedan kom Corona och då har EU istället bestämt sig för att samla in samma belopp genom att istället påstå att vi måste "få fart" på produktionen efter influensan.

Problemet för EU är att Greta ville ha låg koldioxid. När EU (och andra) nu skall "sätta fart" på produktionen så går det rakt mot Gretas budskap. Nu kommer vi tvärtom att sätta fart på koldioxidproduktionen istället.

Därför struntar nu de kortsiktiga tidningarna i Greta. Hon var bara till för att hetsa och motivera till insamling av klimatfonder. När vi nu istället skall öka produktionen måste vi glömma Greta. Det enda som alltid gäller är: Mer pengar till EU, vare sig koldioxidproduktionen blir låg eller hög. (Och nu är pengarna slut för EU, så nu måste de låna.)

Greta är bara en skådespelerska som jobbar för storfinansen. Hon gör bara en roll. Henne kan man inte lasta. Det går säkert bra när hon börjar skolan snart. - Att hon strejkade från skolan är också snart glömt.
Senast redigerad av wwr 2020-08-08 kl. 05:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in