2019-01-30, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det enda bevis du har är det som en barnmördare säger och han är fylld av hat och vill krossa sitt ex.
Han är dessutom totalt körd i huvudet under den liven och har någon psykisk åkomma för ingen frisk människa mördar sina barn.

Men män som vill hämnas på sina ex gör det och SR lyckades få ut sitt budskap tack vare facebook.
Det har varit en hel del HÄMNDMORD under åren för att män har blivit lämnade och mig veterligt har inga barn farit illa i dom fallen hos modern.
Det finns inga RIMLIGA orsaker vid HÄMNDMORD om man nu inte anser att hat mot exet är tillräckligt rimligt för att utföra morden.

Jag tror mer på teorin om hot och utpressning. Annars är han psykisk sjuk, vilket kan drabba vem som helst. Vill poängtera att jag inte tar någons parti här, utan resonerar helt med utgångpunkt ifrån vad som kunde orsaka detta. GM måste tiillges mer börda, för man gör inte så här.. Låt oss säga att han var så psykisk dålig, varför lät de då honom fortsatt träffa barnen och fortsätta sitt jobb (vilket har framkommit i media att han tillåtis, trots tvivel)
Citera
2019-01-30, 01:41
Medlem
Absolut att man kan må riktigt jävla dåligt, men hur dåligt man än må så drar man inte ner sina barn i graven.

Efter att ha sett hans självömkande video så känner jag mig bara ännu mer äcklad. Knappt ett enda ord om hans barn, bara massa svammel om hur dum Karin har varit mot honom och att han inte klarar av att sitta i fängelse efter sitt dåd. Han kunde väl åtminstone sagt att han inte kan leva med att ha skjutit sina barn?

Förbannat ynkligt att titta på och kan tyvärr inte känna med honom ett enda jävla dugg.
Citera
2019-01-30, 01:43
Medlem
Citat:
Det finns inga RIMLIGA orsaker vid HÄMNDMORD om man nu inte anser att hat mot exet är tillräckligt rimligt för att utföra morden.

Det beror ju på var hatet kommer ifrån. Säg att exets nya kille hade våldtagit barnen gång efter annan, helt retoriskt. Då kan jag tycka att det är helt rimligt för att hämnas.
Citera
2019-01-30, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Absolut att man kan må riktigt jävla dåligt, men hur dåligt man än må så drar man inte ner sina barn i graven.

Efter att ha sett hans självömkande video så känner jag mig bara ännu mer äcklad. Knappt ett enda ord om hans barn, bara massa svammel om hur dum Karin har varit mot honom och att han inte klarar av att sitta i fängelse efter sitt dåd. Han kunde väl åtminstone sagt att han inte kan leva med att ha skjutit sina barn?

Förbannat ynkligt att titta på och kan tyvärr inte känna med honom ett enda jävla dugg.

Tyvärr är handlar det om det, dvs vad Karin gjort och gör emot honom. När någon begår ett utökat självmord så känner man att man inte kan ta ansvar för sig själv eller sina barn. Han kände sig inte säker att de skulle kunna leva kvar med henne.. Oerhört stor tragedi
Senast redigerad av untribium 2019-01-30 kl. 01:48.
Citera
2019-01-30, 01:47
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Att rykten florera är förväntat, åt båda håll.

Det om varannan vecka, vilket han nämner, kan vara kopplat till det brev han fick möjligen. Spekulation. Om han tidigare haft full vårdnad?
Han sa ju faktiskt på liven att han inte orkade med varannan vecka och så säger man väl knappast om man inte har det.
Brevet han fick ska enligt uppgifter i tråden ha handlar om att byta adress för barnen till mammans adress.
Jag antar att SR hade dom mindre då han hade travhästar att träna och tävlingar att köra och då blev det naturligt att barnen bodde mest hos mamman och då ska dom vara skrivna där dom vistas mest.
Den som har hjälpt SR med barnen dog ju även för några veckor sedan så nu var han utan hjälp med barnen också.
Citera
2019-01-30, 01:49
Medlem
Citat:
Han sa ju faktiskt på liven att han inte orkade med varannan vecka och så säger man väl knappast om man inte har det.
Brevet han fick ska enligt uppgifter i tråden ha handlar om att byta adress för barnen till mammans adress.
Jag antar att SR hade dom mindre då han hade travhästar att träna och tävlingar att köra och då blev det naturligt att barnen bodde mest hos mamman och då ska dom vara skrivna där dom vistas mest.
Den som har hjälpt SR med barnen dog ju även för några veckor sedan så nu var han utan hjälp med barnen också.

Han orkade inte ha barnen varannan vecka, för att de vantrivdes hos mamman. Varannan vecka fick han gå omkring och oroa sig för barnen, när han inte hade dem hos sig..
Citera
2019-01-30, 01:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Det beror ju på var hatet kommer ifrån. Säg att exets nya kille hade våldtagit barnen gång efter annan, helt retoriskt. Då kan jag tycka att det är helt rimligt för att hämnas.
Då skjuter man väl för fan killen som har gjort det!
Har hon en ny kille? Det varnades för att göra den uppgiften till en trådsanning för ingen vet något mer än något gillaklick på en person som sägs vara hennes PT.
Citera
2019-01-30, 01:53
Medlem
Citat:
Då skjuter man väl för fan killen som har gjort det!
Har hon en ny kille? Det varnades för att göra den uppgiften till en trådsanning för ingen vet något mer än något gillaklick på en person som sägs vara hennes PT.

Frågan var retoriskt ställd, för att visa att det finns ett bra skäl till hämndmord. Det är alltså ingen sanning eller trådsanning. Lär dig läsa.
Citera
2019-01-30, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Han orkade inte ha barnen varannan vecka, för att de vantrivdes hos mamman. Varannan vecka fick han gå omkring och oroa sig för barnen, när han inte hade dem hos sig..

Sen vet vi ju inte om barnen vantrivdes så mycket hos sin mamma. Det kan vara någonting som han har fantiserat ihop i sitt huvud och bara säger för att han inte vill vara ensam.

Vi alla som har varit sjkilsmässobarn vet att man i den åldern allt som oftast lägger skulden på den parten som är upphovet till skjilsmässan. När min farsa skiljde sig med mamma när jag var 10 så var jag besviken på honom i ett par månader + att jag vägrade acceptera hans nya partner, men det lade sig tillslut.
Citera
2019-01-30, 01:58
Medlem
Timeouts avatar
Citat:

Jag känner likadant. Blir så äcklad av hans självömkande och barnen nämner han bara i förbifarten. Var är ångern och ångesten över att han har skjutit dom? Bara fakta! Inte ett ord om kärleken till dom. FY FAN
Allt handlar om hans hat mot exet och hur synd det är om honom.
Han snubblar på orden när han ska vräka ur sig skit om Karin. Synd nog för honom så ser han ljus från en bil som kommer och han tror att det är polisen, annars hade vi fått höra mycket mer skit. Nu hann han inte mer och fick avsluta snabbt.
Snacka om att vara en stor egoist som bara tänker på sig själv
JAG JAG JAG JAG OCH TYCK SYND OM MIG
Citera
2019-01-30, 01:59
Medlem
Citat:
Sen vet vi ju inte om barnen vantrivdes så mycket hos sin mamma. Det kan vara någonting som han har fantiserat ihop i sitt huvud och bara säger för att han inte vill vara ensam.

Vi alla som har varit sjkilsmässobarn vet att man i den åldern allt som oftast lägger skulden på den parten som är upphovet till skjilsmässan. När min farsa skiljde sig med mamma när jag var 10 så var jag besviken på honom i ett par månader + att jag vägrade acceptera hans nya partner, men det lade sig tillslut.

Vi får alla bilda oss en uppfattning om den "fakta" som har framkommit. Vi alla är odelbart förmögna att göra det. Något annat intressant är dock, som kan lyftas upp återigen, är att GM har hyllats med komplimanger i sociala medier överallt, medan mamman inte har nämnts alls i goda ordalag. Inte på någon plats alls..
Citera
2019-01-30, 02:02
Medlem
Citat:

Enligt tråden tidigare, så ska det vara mamman som har varit otrogen, så jag antar att din reflektion stämmer väl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in