2017-04-08, 21:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Han är i högform - ett antal mordhot och förolämpningar mot diverse personer som kritiserar SD senaste timmen samt en fastnålad hyllningsbild på Hitler..

https://twitter.com/JudiskJulafton
Oj vilken härdsmälta.

Verkar som han vill bli åtalad.
Senast redigerad av gato12 2017-04-08 kl. 21:21.
Citera
2017-04-08, 21:27
Medlem
emma80s avatar
Schyffert är den som får ta största smällen, men även polisen, Betnér, Soran och Soneby går han loss på. Samlade några godbitar i spoiler, om tweetsen skulle plockas bort (tveksamt) eller kontot stängas ner av Twitter (mer troligt).

https://twitter.com/JudiskJulafton/with_replies

Citera
2017-04-08, 21:47
Medlem
Garneringsmannens avatar
Han mår ju så dåligt att det gör ont i mig. Han postar alltså bilder på sin son, hotar Schyffert och skyller på socialdemokraterna i samma post.
Vidrigt, på riktigt vidrigt.
Citera
2017-04-09, 01:09
Avslutad
Ja nu verkar det har slagigt slint ordentligt. Tragiskt.
Citera
2017-04-09, 01:19
Medlem
gato12s avatar
Hotar att ta sig själv av daga nu också. Är nog läge att ta in honom för vård. Frivilligt eller inte. Psykosvarning.

https://twitter.com/JudiskJulafton/status/850822085886840832

Fullkomligt sprutar ur sig inlägg.
Citera
2017-04-09, 02:20
Medlem
Premium-CXs avatar
Jonas Inde har mått åt helvete ikväll, av det som skrivits av honom på Twitter att döma.

Hur mår Inde nu?
Vad har hänt efter hans senaste tweet kl 23.35 (för snart 3 tim sedan)?

I en tweet kl 23.26, det som gato12 länkade tidigare, kommer Inde med denna allvarliga information:
Citat:
Innan det är för sent? Jag ska dö snart, det har jag vetat sen @Sveahovratt 2014. "Jag ska dö av detta", tänkte jag. Så kommer det att bli.
Tidigare under kvällen har Inde hotat folk till livet, en del av det har emma80 skrivit om.

Min åsikt är Inde borde omhändertas för vård och behandling med stöd av LPT. NU!

Psykiatrisk tvångsvård bör tillämpas snarast möjligt när han mår på detta sätt.
Det han skrivit på Twitter under kvällen igår (tillsammans med hans historik, hur han mått tidigare osv.) torde egentligen kunna räcka för polishandräckning.
På Twitter informerade ju också Inde polisen (via t.ex. "Lyssnar ni @polisen_riks?" och i flera mention).
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Han mår ju så dåligt att det gör ont i mig. Han postar alltså bilder på sin son, hotar Schyffert och skyller på socialdemokraterna i samma post.
Vidrigt, på riktigt vidrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja nu verkar det har slagigt slint ordentligt. Tragiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hotar att ta sig själv av daga nu också. Är nog läge att ta in honom för vård. Frivilligt eller inte. Psykosvarning.

https://twitter.com/JudiskJulafton/status/850822085886840832

Fullkomligt sprutar ur sig inlägg.
Senast redigerad av Premium-CX 2017-04-09 kl. 02:51.
Citera
2017-04-09, 04:18
Medlem
Vet inte om det framkommit tidigare i tråden, men är det någon som har Jonas mailadress?
Citera
2017-04-09, 04:31
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Premium-CX
Jonas Inde har mått åt helvete ikväll, av det som skrivits av honom på Twitter att döma.

Hur mår Inde nu?

I en tweet kl 23.26, det som gato12 länkade tidigare, kommer Inde med denna allvarliga information:Tidigare under kvällen har Inde hotat folk till livet, en del av det har emma80 skrivit om.

Min åsikt är Inde borde omhändertas för vård och behandling med stöd av LPT. NU!

Det han skrivit på Twitter under kvällen igår (tillsammans med hans historik, hur han mått tidigare osv.) torde egentligen kunna räcka för polishandräckning.
På Twitter informerade ju också Inde polisen (via t.ex. "Lyssnar ni @polisen_riks?" och i flera mention).

LPT är en lag som krockar med att det är lagligt att begå självmord. Självmord är lagligt sedan 1856.

Med det sagt, så vill jag inte se att han dör. Han är en talang och det är uppenbart att han går igenom helvete just nu.
Citera
2017-04-09, 09:05
Avslutad
Skulle vara sjysst om detta leder till kontraktsvård, uppvaknande från vården, eller nåt sånt.

Ibland undrar jag om Jonas skadade frontalloben när han dök ner i trottoaren.
Citera
2017-04-09, 09:22
Medlem
Detta är resultatet av att ha umgåtts med Schyffert. Allt är hans fel. Precis allt.
Citera
2017-04-09, 09:49
Medlem
Garneringsmannens avatar
Han verkar ha nyktrat till nu. Nu har han raderat Twitterinläggen från igår och bett om ursäkt. Alltid nåt.
Citera
2017-04-09, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Premium-CX

Hur mår Inde nu?

I en tweet kl 23.26, det som gato12 länkade tidigare, kommer Inde med denna allvarliga information:Tidigare under kvällen har Inde hotat folk till livet, en del av det har emma80 skrivit om.

Han har själv skrivit på twitter ett flertal gånger om hur han praktiskt taget skriker på hjälp men inget resultat. Det enda han blir erbjuden är en öppenvårdsbehandling som han själv vet inte funkar! Sjukt att han inte får en behandling för sin alkoholism när han gång på gång ber om det. Hans vänner och anhöriga borde tillsammans kräva hjälp åt honom via södersoc!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in