Citat:
Ursprungligen postat av
237
Då vart det igång igen ...
Överdrivet att påstå det, tycker jag. Inte speciellt märkvärdigt det som var igår. Det skulle inte ens gå in på en "Indes 100 värsta dagar på Twitter"-lista. Inte i närheten. Som helhet håller (och höll igår) Inde ihop snacket på Twitter på ett okej sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Letrangere
Berätta! Vad har fyllskallen ställt till med nu då?
Flashbacks dåraktiga sida visar sig. Idiotiskt påhopp från din sida.
Finns inget belägg för att Inde i går var berusad, och så anmärkningsvärda var inte hans tweets då att man haft anledning att tro att Inde var berusad ("fyllskalle") just då.
Citat:
Ursprungligen postat av
237
Nytt hot att slå av käken på någon som hette Kenan Habul.
Kan du länka? Var finns tweet om att "slå av käken" på Habul?
Det jag sett är att Kenan Habul förekommer i tweets av Jonas Inde, efter att Inde undrat varför Habul (Twitter-)gillat Joakim Zanders osakliga tweet. Detta gillade Habul:
Citat:
Joakim Zander @JoakimZander
Svar till @JudiskViking @niklasorrenius @Kenan_Habul @gustavgatu @CanvisNous
Varför är du så jävla aggressiv, Jonas? Ge dig nu.
Zander gjorde det enkelt för sig där med fjollig (parodi på?) guilt-by-association-retorik, det vill säga pang i fejan på Inde med att han är
aggressiv etcetera, och därmed kan avfärdas (väl medvetna om och indirekt påverkade av att detta uppvisas och läses av åtskilliga på Twitter). Men som Inde sedan skrev till Habul:
Citat:
"Varför", @Kenan_Habul? Jag är aggressiv, alltid varit, det är min personlighet. (....)
Zander klarar tydligen inte en saklig diskussion. Och Habul tycks mest vara intresserad av att hantera Inde på ett fegt, indirekt (och larvigt pretentiöst) socialt sätt.
Lätt att haja varför Inde stör sig på Zanders och Habuls högdragna pajasfasoner.