2017-04-24, 23:29
Medlem
habilgerbils avatar
https://www.youtube.com/watch?v=jhVaSRfLtYg

När dagens Jonas Inde gör mig ledsen och modstulen behöver jag bara titta på den här och tänka att det inte var SÅ längesen han var riktigt hipstersnygg och hade självdistans och att han fan måste finnas där inne nånstans.
Citera
2017-04-28, 23:52
Medlem
237s avatar
Då vart det igång igen ...
Citera
2017-04-29, 08:07
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Berätta! Vad har fyllskallen ställt till med nu då?
Citera
2017-04-29, 10:11
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere

Nytt hot att slå av käken på någon som hette Kenan Habul.
Citera
2017-04-29, 16:12
Medlem
Premium-CXs avatar
Citat:
Överdrivet att påstå det, tycker jag. Inte speciellt märkvärdigt det som var igår. Det skulle inte ens gå in på en "Indes 100 värsta dagar på Twitter"-lista. Inte i närheten. Som helhet håller (och höll igår) Inde ihop snacket på Twitter på ett okej sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Flashbacks dåraktiga sida visar sig. Idiotiskt påhopp från din sida.
Finns inget belägg för att Inde i går var berusad, och så anmärkningsvärda var inte hans tweets då att man haft anledning att tro att Inde var berusad ("fyllskalle") just då.

Citat:
Kan du länka? Var finns tweet om att "slå av käken" på Habul?
Det jag sett är att Kenan Habul förekommer i tweets av Jonas Inde, efter att Inde undrat varför Habul (Twitter-)gillat Joakim Zanders osakliga tweet. Detta gillade Habul:
Citat:
Joakim Zander‏ @JoakimZander
Svar till @JudiskViking @niklasorrenius @Kenan_Habul @gustavgatu @CanvisNous
Varför är du så jävla aggressiv, Jonas? Ge dig nu.
Zander gjorde det enkelt för sig där med fjollig (parodi på?) guilt-by-association-retorik, det vill säga pang i fejan på Inde med att han är aggressiv etcetera, och därmed kan avfärdas (väl medvetna om och indirekt påverkade av att detta uppvisas och läses av åtskilliga på Twitter). Men som Inde sedan skrev till Habul:
Citat:
"Varför", @Kenan_Habul? Jag är aggressiv, alltid varit, det är min personlighet. (....)
Zander klarar tydligen inte en saklig diskussion. Och Habul tycks mest vara intresserad av att hantera Inde på ett fegt, indirekt (och larvigt pretentiöst) socialt sätt.
Lätt att haja varför Inde stör sig på Zanders och Habuls högdragna pajasfasoner.
Senast redigerad av Premium-CX 2017-04-29 kl. 16:17.
Citera
2017-04-29, 16:14
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Inde är troligtvis rätt ute när det gäller den idioten.
Han har en tråd tillägnat sig här på Flashback dessutom.
Inte trevligt att vi har sådana individer här i landet..
Citera
2017-04-29, 18:34
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Inde är troligtvis rätt ute när det gäller den idioten.
Han har en tråd tillägnat sig här på Flashback dessutom.
Inte trevligt att vi har sådana individer här i landet..

Håller med
Citera
2017-04-29, 18:40
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Premium-CX
Flashbacks dåraktiga sida visar sig. Idiotiskt påhopp från din sida.
Finns inget belägg för att Inde i går var berusad, och så anmärkningsvärda var inte hans tweets då att man haft anledning att tro att Inde var berusad ("fyllskalle") just då.

Han försöker bara provocera. Om du kollar längre bak i tråden så har vi haft duster där han hatat Inde på samma nyansrika sätt som här, och jag har försvarat honom, så han ville bråk-baita med mig genom att kalla honom fyllskalle. Jag nappade inte. Pratade bara med idioter på idioters språk så att säga.

Citat:
Kan du länka? Var finns tweet om att "slå av käken" på Habul?

PM:a mig.

Citat:
Det jag sett är att Kenan Habul förekommer i tweets av Jonas Inde, efter att Inde undrat varför Habul (Twitter-)gillat Joakim Zanders osakliga tweet. Detta gillade Habul:Zander gjorde det enkelt för sig där med fjollig (parodi på?) guilt-by-association-retorik, det vill säga pang i fejan på Inde med att han är aggressiv etcetera, och därmed kan avfärdas (väl medvetna om och indirekt påverkade av att detta uppvisas och läses av åtskilliga på Twitter). Men som Inde sedan skrev till Habul:
Zander klarar tydligen inte en saklig diskussion. Och Habul tycks mest vara intresserad av att hantera Inde på ett fegt, indirekt (och larvigt pretentiöst) socialt sätt.
Lätt att haja varför Inde stör sig på Zanders och Habuls högdragna pajasfasoner.

Vill förtydliga att jag är på Indes sida i de flesta fall, så även här. Som jag sagt tidigare så är det en unik talang fast i ett hemskt levnadsöde. Återger bara saker.
Citera
2017-05-05, 05:12
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/azqM2/kand-skadespelare-kan-fa-fangelse-for-hot-mot-journalister

Inde?
Citera
2017-05-05, 06:05
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/azqM2/kand-skadespelare-kan-fa-fangelse-for-hot-mot-journalister

Inde?
Javisst! (FB) Info/skvaller om Jonas Inde? Åtalad för hot mm.
Citera
2017-05-05, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Javisst! (FB) Info/skvaller om Jonas Inde? Åtalad för hot mm.

på mig! Misstänkte att så var fallet men trodde det inte var så gammalt.
Det har gått utför för Inde. Synd för han var en jävligt vass skådis
Citera
2017-05-05, 07:20
Medlem
Bäst i Killinggänget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in