• 2
  • 3
2022-11-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
Jo visst fan har man hamnat i den sitsen.. riktigt vidrigt var det. Kör lång sträcka med bilen, 500+km och blir bajsnödig. Stannar vid.första stopp som har toalett. Nöjd med.toa men när jag sätter mig inser jag att der är en kalltoalrtt.. minusgrader ute och en porslinssits också i minusgrader.. det.är jävligt jobbigt lovar jag!
Och vattnet i tanken? En isklump?
Citera
2022-11-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corvuscornix
Och vattnet i tanken? En isklump?

Nej faktiskt inte. Vattnet var ungefär 22 grader för jag provkände på det innan jag bajsade såklart...

Vad jag menade var att det inte var en uppvärmd toa, vattnet var rinnande så inuti toan var det ju inte minusgrader, men uter var det och visst var väl kanske inte toasitsen heller minusgradig eftersom jag inte fastnade. Men låt säga några enstaka plusgrader då. Sätt dig på en porslinssits som håller 4 plus så förstår du min poäng...
Citera
2022-11-12, 17:10
Medlem
Ickefråga!!! Är man en vuxen människa kan man kissa vart som helst om man är tillräckligt kissnödig. Mina bästa tips (så du också kan anses vara en vuxen människa) är att hålla andan/andas genom näsan och att torka av toalettsätet med papper.

Bajsa förstår jag om man inte gör var som helst, det kräver nästa nivå av bekvämlighet.
Citera
2022-11-19, 19:44
Medlem
Insamlingskontrolls avatar
Usch! Tänk om man sitter på en toalett, gör vad man skall, spolar och befinner sig plötsligt vara muslim
En modern Kafkaförvandling...
Citera
2022-11-19, 19:48
Det bästa är ju på en camping i skogen.
Lägga en dubbel pizza och risgrynsgrötsbajs mitt i grillen.

Så kommer dom andra och tittar och det spekuleras över om det är älg, björn eller rådjur
Citera
2022-11-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Om du är ute och blir nödig har du några problem att ruinera eller bajsa på en offentlig toalett, ute i skogen, restaurangen eller hos din kompis? Har du kanske istället behovet av att det måste ske i hemmet under särskilda villkor?

Så länge jag har bra toalettpapper, rinnande vatten och tvål kan jag nog fixa det mesta men det är väl en känsla av trygghet i ens eget badrum, som att sova i egen säng?

Ställa mig och pissa är inget problem men skita... Måste ha rent för att kunna sätta mig på en toalett så där går många tillfällen bort. Offentliga toaletter, krogen, skogen, tåget nej fy helvete. Då går jag hellre hem.
Citera
2022-11-19, 19:55
Medlem
Imbazs avatar
Min kompis som tyvärr är död nu satt i thailändskt fängelse, de hade ett hål i mitten i betongfundamentet där alla satt runt haha.
Citera
2023-10-14, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Skiter alltid hemma.
Skiter var 4:e dag i snitt.

Har nog aldrig gjort det på jobbet eller hos en kompis.

Endast var 4:e dag måste vara skitjobbigt för din tarm. Jag bajsar varje dag det borde alla göra.

En gång bajsade jag i munnen på min pojkvän han tyckte det smakade choklad.

Annars bajsar jag i skogen eller hemma skulle aldrig använda public toilets där Mena skiten har varit.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in