• 1
  • 2
2019-01-02, 13:44
Medlem
Denoms avatar
Om du är ute och blir nödig har du några problem att ruinera eller bajsa på en offentlig toalett, ute i skogen, restaurangen eller hos din kompis? Har du kanske istället behovet av att det måste ske i hemmet under särskilda villkor?

Så länge jag har bra toalettpapper, rinnande vatten och tvål kan jag nog fixa det mesta men det är väl en känsla av trygghet i ens eget badrum, som att sova i egen säng?
Citera
2019-01-02, 13:55
Bannlyst
Jag hatar offentliga toaletter. Du vet ju inte vem som just har varit där. Fy fan va äckligt. Kissa går bra men bajsa funkar bara hemma eller på eget rum på fint hotell.
Senast redigerad av bajssmakarskitbra 2019-01-02 kl. 13:57.
Citera
2019-01-02, 14:19
Medlem
Dreamtimes avatar
Jag föredrar den Tjetjenska toaletten. Ett hål i golvet med 2 upphöjda fotsteg vid sidan om.
Citera
2019-01-02, 14:23
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Jag hatar offentliga toaletter. Du vet ju inte vem som just har varit där. Fy fan va äckligt. Kissa går bra men bajsa funkar bara hemma eller på eget rum på fint hotell.
Vad spelar det för roll? Använder du inte dörrhandtag ute då heller?
Citera
2019-01-02, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad spelar det för roll? Använder du inte dörrhandtag ute då heller?

Jag försöker inte göra det och har alltid antibakterielle servietter med mig om jag är på stan. Att röra vid ett handtag är dock enligt mig inte samma sak som att sitta på samma toa som en sandneger.
Citera
2019-01-02, 14:28
Medlem
Nästan alla toaletter är ok, jag klarar bara inte av hål i marken då jag vill sitta bekvämt och läsa Flashback på telefonen medans jag krämar.

Jag föredrar dock stora toaletter, och en stor toalettstol. Det ska kännas som att sitta på en tron i ett luftigt rum. Sen är stjärtdusch att föredra, känns väldigt fräscht.
Citera
2019-01-02, 14:29
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Jag försöker inte göra det och har alltid antibakterielle servietter med mig om jag är på stan. Att röra vid ett handag är dock enligt mig inte samma sak som att sitta på samma toa som en sandneger.
Vad menar du? Du petar dig ju i näsan med fingret som tagit på samma dörrhandtag som en sandneger men du kör ju inte direkt upp huvudet i ditt eget rövhål så vad är äckligt med att du har någon annans mikroskopiska droppe rövsvett på din skinka och vice-versa så länge du inte gillar att pilla dig i rumpan hela dagen?
Citera
2019-01-02, 14:40
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Om du är ute och blir nödig har du några problem att ruinera eller bajsa på en offentlig toalett, ute i skogen, restaurangen eller hos din kompis? Har du kanske istället behovet av att det måste ske i hemmet under särskilda villkor?

Så länge jag har bra toalettpapper, rinnande vatten och tvål kan jag nog fixa det mesta men det är väl en känsla av trygghet i ens eget badrum, som att sova i egen säng?

Då jag är karl, ser jag inga bekymmer med att tömma blåsan, då detta göres stående. (Slipper sitta på äckliga toaholkar, stackars tjejer!).

Tarmtömning, som inte är så ofta frekvent som blåstömning, parerar jag till att sköta när jag har tillgång till hygieniska dass. (Så detta är inget problem för mig. Sätter mig aldrig på sunkiga allmänna dass, krogdass inräknade).
Citera
2019-01-02, 16:51
Medlem
Förr var det inga problem, men i dagens Sverige kan man inte besöka offentliga toaletter längre, då negern och MENA-folket använder dessa.
Citera
2019-01-02, 16:53
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Förr var det inga problem, men i dagens Sverige kan man inte besöka offentliga toaletter längre, då negern och MENA-folket använder dessa.
Jaha, och vad innebär det rent konkret?
Citera
2019-01-02, 17:18
Medlem
Citat:
Jaha, och vad innebär det rent konkret?

De vet ju inte hur man använder en vattenklosett.

De är vana med ett hål i golvet och en slang eller hink att tvätta handen egter att de torkat anus med handen.

Det leder ju till diverse ohygieniska äckligheter som jag verkligen inte vill skriva om.
Citera
2019-01-02, 17:23
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
De vet ju inte hur man använder en vattenklosett.

De är vana med ett hål i golvet och en slang eller hink att tvätta handen egter att de torkat anus med handen.

Det leder ju till diverse ohygieniska äckligheter som jag verkligen inte vill skriva om.
Då kan man blöta lite toapapper och torka av toasitsen, eller är det äckligt att göra rent en toalett också?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in