2019-01-02, 17:27
Medlem
Lightnights avatar
Det värsta med offentliga toaletter brukar vara lukten tycker jag. Luktar det inget brukar det inte vara något problem. Och natuligtvis ska det finnas papper, vatten, tvål.
Citera
2019-01-02, 18:41
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Förr var det inga problem, men i dagens Sverige kan man inte besöka offentliga toaletter längre, då negern och MENA-folket använder dessa.

Offentliga dass har alltid varit äckliga, så långt och länge jag kan minnas. (I mitt fall så länge sedan som 1970-talet). Då var det oftast genomäckliga svenskar som använde dassen. (Sket men sket i att spola etc. etc.)
Citera
2019-01-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Då kan man blöta lite toapapper och torka av toasitsen, eller är det äckligt att göra rent en toalett också?

Jag vet inte om du har upplevt det, men det går inte att sanera en toalett med ett blött papper efter en MENA-familj har använt toan.
Citera
2019-01-02, 22:10
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Jag vet inte om du har upplevt det, men det går inte att sanera en toalett med ett blött papper efter en MENA-familj har använt toan.
Varför inte?
Citera
2019-01-02, 22:11
Medlem
bara offentliga toaletter om det verkligen är katastrofläge. Kan kissa i skogen om det behövs.
Citera
2019-01-02, 22:20
Medlem
Jajamän, kan bajsa varsomhelst utan problem, man får inte vara kräsen när man reser mycket i jobbet.
Citera
2022-11-11, 23:33
Medlem
Jag har inga problem med att pissa var som helst. Är jag på krogen föredrar jag att pissa i pissoaren. Ute kan jag pissa var som helst. En gång pissa jag i en gångtunnel.
Citera
2022-11-11, 23:37
Medlem
Pissa kan jag göra vart som helst. Men att bajsa undviker jag till varje pris. Min sambo har kontor bredvid krogen så då kan jag gå på toa där om det krisar när jag är på krogen. Men går aldrig ut nu för tiden.
Citera
2022-11-11, 23:39
Medlem
Citat:
Om du är ute och blir nödig har du några problem att ruinera eller bajsa på en offentlig toalett, ute i skogen, restaurangen eller hos din kompis? Har du kanske istället behovet av att det måste ske i hemmet under särskilda villkor?

Så länge jag har bra toalettpapper, rinnande vatten och tvål kan jag nog fixa det mesta men det är väl en känsla av trygghet i ens eget badrum, som att sova i egen säng?

Bryr mig inte alls. Har varit på många toaletter som varit grisiga hål i marken strösslat med bajskorvar runt om. Går förstås helst på min egen toa men nöden har ingen lag 😼
Citera
2022-11-11, 23:40
Skiter alltid hemma.
Skiter var 4:e dag i snitt.

Har nog aldrig gjort det på jobbet eller hos en kompis.
Citera
2022-11-11, 23:45
Medlem
Citat:
Om du är ute och blir nödig har du några problem att ruinera eller bajsa på en offentlig toalett, ute i skogen, restaurangen eller hos din kompis? Har du kanske istället behovet av att det måste ske i hemmet under särskilda villkor?

Så länge jag har bra toalettpapper, rinnande vatten och tvål kan jag nog fixa det mesta men det är väl en känsla av trygghet i ens eget badrum, som att sova i egen säng?

Jo visst fan har man hamnat i den sitsen.. riktigt vidrigt var det. Kör lång sträcka med bilen, 500+km och blir bajsnödig. Stannar vid.första stopp som har toalett. Nöjd med.toa men när jag sätter mig inser jag att der är en kalltoalrtt.. minusgrader ute och en porslinssits också i minusgrader.. det.är jävligt jobbigt lovar jag!
Citera
2022-11-11, 23:53
Medlem
Böjer i knäna. Kommer inte i kontakt med sitsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in