Citat:
Denna kultur har vuxit fram p.g.a. inkomst av kapital. Varför vill du ha är en skyddad verkstad enbart för att dom är kvinnor? Kan inte kvinnor stå själva på benen? Är kvinnor barn?
Troligtvis går dom under. Annars hade vi sett sådana företag.
Lycka till.
Precis. Metoo kom att handla om "strukturer", "män överlag" men inte riktigt dom som faktiskt begår övergrepp i lagens mening.
Hahaha, ja, sätta "hårt mot hårt". Gråta ut i pressen, är det att sätta hårt mot hårt?
Jag kände mig "stärkt av metoo" därför valde jag anmäla någon för något som hände för 40 år sedan. Värsta tuffa bruden asså.... Jespect bjuden!
Som vanligt ska män ta på sig ansvaret för säkra, mogna kvinnor som inte böjer sig för att köra över mannen som är i vägen så hon kan klättra.
Troligtvis går dom under. Annars hade vi sett sådana företag.
Lycka till.
Precis. Metoo kom att handla om "strukturer", "män överlag" men inte riktigt dom som faktiskt begår övergrepp i lagens mening.
Hahaha, ja, sätta "hårt mot hårt". Gråta ut i pressen, är det att sätta hårt mot hårt?
Jag kände mig "stärkt av metoo" därför valde jag anmäla någon för något som hände för 40 år sedan. Värsta tuffa bruden asså.... Jespect bjuden!
Som vanligt ska män ta på sig ansvaret för säkra, mogna kvinnor som inte böjer sig för att köra över mannen som är i vägen så hon kan klättra.
Det är bara män som hänger på Flashbacks Jämställdhet och diskriminering och feminister som inte förstår att män och kvinnor är annorlunda. Detta betyder att man kan inte bete sig på samma vis mot den genomsnittliga kvinnan som man kan bete sig mot den genomsnittliga mannen. Jag vill inte ha en skyddad verkstad, jag vill att folk är hövliga av sig, inte skickar snoppbilder till varandra och att man inte låter snorren sköta tänket åt en.
De finns redan och tjänar bra med cash. De är ju dock inte majoriteten men allting anammas inte snabbt på marknaden så som du verkar tro att det gör. Man kör på i sina spår helt enkelt.
Tack så mycket för dina lyckoönskningar