Hej. Vet inte riktigt vad jag och min familj ska göra.
Vi har bott i en 3:a nu i nästan 1.5 år, och allt har vart frid och fröjd tills sommaren 2010 anlände.
Då fick vi ett par nya grannar. -Fine tänkte vi och inte var det mer med det.
Men vi upptäckte snart att dom inte var särskilt normala. Vi började få klagomål över att vi inte plockade upp avföringen efter våra hundar på gården, vilket var ganska underligt, eftersom vi alltid gjort det.
Tiden gick och vi fick lite klagomål då och då för saker vi inte gjort, så tillslut var vi tvugna att fråga vem som klagar?
Då var det dom hära grannarna, vi kan kalla dom för "Familj B", varav min familj är "Familj A", och snart kommer en "Familj C" in.
Tänker hålla detta relativt kort, så jag listar upp några grejor;
- Dom hänger ut min familj på Facebook och påpekar våra "fel och brister" dom själv kommit på.
- Dom anklagar oss för att inte plocka upp avföringen av våra djur.
- Dom försökte sno våran garage plats, och när vi fick tillbaka den så koppla dom in en kupe värmare Som tokblåste på 2000watt, enbart för att vara jävliga.
- Dom skottar över familj C's bil.
- Dom har skrikit åt "frun" i familj C idag, och sagt att "hennes jävla hundjävel skiter och hon plockar inte upp det", fastän hon bara var hemma en snabbis idag på förmiddagen. Han "visste" att det var henne, eftersom han kände igen hennes "fotavtryck".
- Dom anklagar min familj för stöld.
- Dom sliter ut våran tvätt mitt i natten, fastän det är våran tvätt tid.
- Dom kedjar fast bänkar och föremål vid sin port, så att vi (porten bredvid) inte får ta tillbaka det.
Det är bara NÅGRA av sakerna dom gör.
Trots detta verkar hyresvärden inte se något fel i det hela, hon ignorerar det.
Hjälp och tips tack på hur vi kan lösa detta, och slippa all denna skit? Flytta tänker vi inte göra, men dom kan ju för i helvete inte hålla på såhär.
Tack på förhand.
Kommer med EDIT om det händer mer grejor.