Ärligt talat, det här är ju så dumt så hälften hade räckt!
Du har svårt för att klaga på grannen eftersom du är rädd att du inte kommer undan som anonym. Men du beskriver också att du och din wt-pojkvän lever rövan på ett sätt så jag känner mig säker på att precis hela huset stör sig som fan på er. Saken är att de är precis som dig. Inte ens som anonyma vågar de säga till er.
Om det luktar så fruktansvärt att du inte ens kan öppna din balkongdörr och hon bor på första våningen så lär det stinka runt huset också. Alla grannar måste känna det. Grannarna skulle också stört sig på kattflickan om det inte var så att ni var värre, hon kommer antagligen undan helt bara därför. Alla grannar är nog fullt upptagna med att diskutera era fyllefester som förstör för alla i huset. De har säkert sagt 100 gånger att "nästa gång ringer jag störningsjouren!" Men de vågar inte eftersom de antagligen är svenskar. När du möter grannarna så kolla noga efter om de håller en knuten näve i fickan, ganska troligt.
EDIT:
Nästa gång du ser kattflickan så frågar du henne om hon känner att det luktar kattpiss och frågar om hon kan tro att det bor någon katt i trappan eller så. När hon säger att "nä, det tror jag inte", så säger du att det stinker så fruktansvärt att du mår dåligt. "Vi kanske borde ringa någon som får kolla var kattpisset kommer ifrån?" och se sen hur hon reagerar.
Jävla miffo!