Citat:
Ursprungligen postat av gul-apelsin
Har en kompis som fick klagomål på att han duschade mitt i natten, så det är inte okey om det stör.
Men det hänger på vad det är för hus, planering osv. bor man i ett nybyggt flerfamiljshus så hörs det i princip ingenting och man hålla på med nästan vad som helst på nätterna, men bor du i ett äldre hus så kan ljudisolering vara väldigt dålig.
Måste va ödet att du skrivit så precis nyss. Grannkärringen från helvetet ringde på kl kvart över 12.
Det är ju endå fredag så det är ju normalt att man pratar eller tar något att äta,eller?
Jag och frugan höll på att baka bröd när satkärringen ringde på. Hon va arg som få. "Vill do broka jag ska broåka med dihg!!! blah blah efter kl 10 inte NÅGONTING LJUD JAG FRÅGAT HYRESVÄRDEN JAG KLAGA TILL DOM".
Jag blev lite skakis av att bli så överrumplad av en så arg person när man försöker ta det lugnt hemma i harmoni. *suck*
Vi hade ju inte ens någon musik på.
Jag förklarade för henne att ibland så måste jag byta blöja på barnet mitt i natten. Då använder jag kranen i badrummet.
I övrigt så har min fru varit med om en bilolycka för flera år sedan vilket lämnat henne med återkommande ryggsmärtor. Ett varmt bad brukar hjälpa henne att kunna somna om.
Personligen så brukar jag använda dushen för att tvätta röven efter att jag skitit (använder självklart toapapper,men jag är extra noga med min hygien så df använder jag tvål och vatten efteråt). Visst händer det att man skiter på natten ibland.
Hur som helst så börjar jag bli irriterad.
Hon klagar om ljudvolym men står själv och skriker i korridoren.

Och hon ska kalla sig muslim.
För övrigt så är satkärringens son en gängmedlem. Ifall han kommer med sina kompisar och knackar och vill lägga sig i detta så måste jag ju försvara min familj.

Basebollträ?
Funderar på att polisanmäla imorgon och ringa hyresvärden.
Vad tycker du jag borde göra?

Jag avundas dem som bor i villa.