Citat:
Ursprungligen postat av OBSklass
Få känslan att problemet är du.
Kan du vara snäll o ta bort mitt foto som avatar!
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Hur bra kontakt har du med grannarna runt omkring dig?
Tänkte som ovan här, prata runt lite med grannarna tills du hittar den skyldige, hota honom sedan med en "smutsig" bombattrapp :P (Det sista vara inte seriöst menat om någon nu fick för sig det).
Hur bra/dåliga ytterdörrar har ni?
Kl 04:28 sover dom flesta, kan du höra vardagsliv genom ytterdörren hans tror du?
Isf smyg runt i trapphuset i strumplästen (gärna med stetoskop om du har) och försök hitta fanskapet.
Väktaruniformsgrejen lät ju iofs kul men dels är det väl föregivande av allmän ställning eller något sånt skit, och sen borde väl dina grannar känna igen dig vid det här laget, du har väl inte flyttat senaste månaden?
Anyways, hoppas du får nattro snart.
Jovisst, föregivande av allmän ställning känner jag till. Hade några polisuniformer som blev beslagtagna vid en husrannsakan sist... Men jag har ju jobbat som väktare, men fick bara ett tillfälligt väktar-leg.
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Hade faktiskt liknande vid samma tid inatt.
Några idioter stod och bankade i väggarna eller något ... Måste vara något stort dom gjorde då hela jävla huset skakade i dom bakningarna ....

Ja, bara ge dem vad tål...
Jag gick ut innan med en pistol i trappen, jag hade bara kalsonger på mig. Men jag möttes av ett helt gäng! Sa; -Sorry! Bara ni håller er lugna i natt!