Citat:
Ursprungligen postat av noksocaw
Okej tack ska se den nu.
Jag har hört att där är en RPF i Danmark iaf. Hur kan regeringen tillåta sådant att ha ett arbetsläger?
De måste ju vara informerade om att de finns??
De är reliion alltså frivilligt, väldigt kontroversiellt att kritisera.... Dem flesta skulle skulle säkert säga att dem är där av fri vilja. Det är ju inte random folk som kidnappats utan troende Seo-org medlemmar. Det är nog inte den fysiska kvarhållningen som är hårdast utan den menala. Man tror att man förtjänar att vara där. Att det är enns eget fel. Sover man 2-3 /h per natt fungerar inte hjärnan som den ska (sömnbristmetoden är inte unik för just sceintologerna utan är snarare ett av dem klassiska sekt-kriterierna)
Man vill ju inte riskera en SP/PTS på sig och bli dömd till att i all EVIGHET vara förlorad. +andra repisaler. Det sker mycket i vårt samhälle som ingen vet något om, som man inte riktigt vill prata om eller igonrerar. Tror dem vet att "det finns någon konstig sekt som har en gård där dem jobbar hårt hela dagarna"