2019-04-20, 11:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Är det inte dags för denna trötta kärring att dra sig tillbaka?
Men har hon inte redan gjort detta?
Dock trött är inte Hillary, den är nog så fel det kan bli.
Sen att du inte gillar henne är en annan sak, sånt kan jag respektera och om man använder FAKTA om det är av anledningar som kräver fakta.
är man bara emot Hillary för hennes politik, så är även detta okey att tycka.
Men även här så får man faktiskt prata fakta i så fall.
Och en sak vi lärt oss på FB och när trumnissar pratar om Hillary, det är att fakta är det man är minst intresserad av.

Men svaret är nej, jag tror inte hon ställer upp.
Dock vore det skitskoj för alla parter, och vilken parodi USA har blivit.
Och hur havererat landet är, och enbart för trumpen vill exkludera ~60% av befolkningen.

Men svårt och se att Hillary kommer ställa upp, men tiden får utvisa vem som har rätt.
Då det är svårt att avgöra med det som kommer om Hillary är intresserad att försöka en gång till.

Dock står vi vid faktumet att alla dessa utredningar, åtal och sätta i fängelse om Hillary som man pratar om.
Dessa verkar vara helt stendöda.
Dock skoj att vi ser jaffy tror att friad betyder att inget existerar emot trumpen, och friad med Hillary är samma som hon är den största boven någonsin.
Trodde faktiskt inte det var så enkelt klura jaffy i den fällan.

Dock den som tar och vinner 2020 valet kommer få hantera en lågkonjunktur.
Och så dåligt skick landet USA på ekonomin nu, så kommer finns risk för systemisk kollaps av det ekonomiska systemet.
Just för man inte förstår sig på ekonomi verkar det som, trump sa ju att statsskulden skulle gått ned med 2 biljoner nu.
Men istället ökat MASSOR.
Så den som ställer upp kommer få det jobbigt om den vinner, oavsett vem det blir av trump eller andra republikaner eller Demokrater.
Landet är misskött i det grövsta.
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Comey sa att Clinton inte begått något brott. Mueller sa att han inte alls kan se att Trump inte begått något brott.
Det roliga är att trumpen är frikad, fast än det är pågående fortfarande.
Men Hillary som haft sin utredning för MASSOR av år sedan, är inte friad.

Jaffy sprang rätt in i den med huvudet före, och nu försöker låtsas om detta faktum inte existerar.
Det är roligt och avslöja patologiska lögnare som jaffy, som endast diskuterar ur en agenda och inte verkligheten.
Dock grundlurad är han grundlurad jaffy, som trumpen när Kim lurade skjortan av honom.
Citera
2019-04-20, 11:18
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Comey sa att Clinton inte begått något brott. Mueller sa att han inte alls kan se att Trump inte begått något brott.
Det är fint att du kommer till KLybans hjälp och räddning, men jag tror det blir mer intressant om han får klara den biten själv. Comey sade en massa saker, men vi får vänta på en ordentlig utredning istället för att svamla på om diverse tolkningar av vem som sade vad. At this point, what difference does it make?

Att Hillary slog sönder sina privata servrar som hon hade i källaren, från vilka hon olagligen skickade och tog emot hemligstämplad info är klarlagt. Frågan är om det är nog för ett åtal. Vi får se vad Barr och Trump hittar på nu när utredningen mot honom är nedlagd.
Citera
2019-04-20, 11:22
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Men har hon inte redan gjort detta?
Dock trött är inte Hillary, den är nog så fel det kan bli.
Sen att du inte gillar henne är en annan sak, sånt kan jag respektera och om man använder FAKTA om det är av anledningar som kräver fakta.
är man bara emot Hillary för hennes politik, så är även detta okey att tycka.
Men även här så får man faktiskt prata fakta i så fall.
Och en sak vi lärt oss på FB och när trumnissar pratar om Hillary, det är att fakta är det man är minst intresserad av.

Men svaret är nej, jag tror inte hon ställer upp.
Dock vore det skitskoj för alla parter, och vilken parodi USA har blivit.
Och hur havererat landet är, och enbart för trumpen vill exkludera ~60% av befolkningen.

Men svårt och se att Hillary kommer ställa upp, men tiden får utvisa vem som har rätt.
Då det är svårt att avgöra med det som kommer om Hillary är intresserad att försöka en gång till.

Dock står vi vid faktumet att alla dessa utredningar, åtal och sätta i fängelse om Hillary som man pratar om.
Dessa verkar vara helt stendöda.
Dock skoj att vi ser jaffy tror att friad betyder att inget existerar emot trumpen, och friad med Hillary är samma som hon är den största boven någonsin.
Trodde faktiskt inte det var så enkelt klura jaffy i den fällan.

Dock den som tar och vinner 2020 valet kommer få hantera en lågkonjunktur.
Och så dåligt skick landet USA på ekonomin nu, så kommer finns risk för systemisk kollaps av det ekonomiska systemet.
Just för man inte förstår sig på ekonomi verkar det som, trump sa ju att statsskulden skulle gått ned med 2 biljoner nu.
Men istället ökat MASSOR.
Så den som ställer upp kommer få det jobbigt om den vinner, oavsett vem det blir av trump eller andra republikaner eller Demokrater.
Landet är misskött i det grövsta.

Det roliga är att trumpen är frikad, fast än det är pågående fortfarande.
Men Hillary som haft sin utredning för MASSOR av år sedan, är inte friad.

Jaffy sprang rätt in i den med huvudet före, och nu försöker låtsas om detta faktum inte existerar.
Det är roligt och avslöja patologiska lögnare som jaffy, som endast diskuterar ur en agenda och inte verkligheten.
Dock grundlurad är han grundlurad jaffy, som trumpen när Kim lurade skjortan av honom.
Jag förstår inte hur jag blivit lurad. Men du menar alltså att jag är som Trump och du är som Kim-little rocket man och att du på något sätt lurat mig. Jag förstår inte hur och jag tvivlar på att du kan förklara det.

Men kul att du erkänner att Trump är lika friad som Hillary. Det var upplyftande att du verkar kommit fram till samma sak som de flesta andra. Ska bli skönt att slippa ditt svammel om att han egentligen är skyldig och så vidare. Trump - lika friad som Hillary!
Citera
2019-04-20, 11:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det är fint att du kommer till KLybans hjälp och räddning, men jag tror det blir mer intressant om han får klara den biten själv. Comey sade en massa saker, men vi får vänta på en ordentlig utredning istället för att svamla på om diverse tolkningar av vem som sade vad. At this point, what difference does it make?

Att Hillary slog sönder sina privata servrar som hon hade i källaren, från vilka hon olagligen skickade och tog emot hemligstämplad info är klarlagt. Frågan är om det är nog för ett åtal. Vi får se vad Barr och Trump hittar på nu när utredningen mot honom är nedlagd.
Om man pratar om email-servarar, så har vi en del pågående i administrationen som är viktigt att prata om då!!!
Men nu blir det tråkigt igen för dig, men då förespråkar du bara för Ivanka i fängelse.

Saken är att om trumpen är friad, så är även Hillary detta
Du så lättlurad.

Och detta är definitivt till fördel när du inte vet vilket ben du ska stå på längre.
Och ja, du blev grundlurad.
Detta är definitivt till fördel för Hillary och om hon ställer upp mot trumpen.
För Hillary kan till och med säga inget händer, ingen utredning gör nått.
Finner det även intressant att man pratar så mycket om Hillary, och inget kommer ur det.

Så med allt detta som seglat upp med trump och att han är friad enligt dig(vilket du nu börjar flippfloppa rejält för få ihop det)
Så är även Hillary friad och helt okey för henne och ställa upp i 2020.

Dock den som ställer upp i 2020 kommer får troligtvis hantera den största lågkonjunkturen någonsin i USA, och risk för systemisk kollaps om man inte öser pengar över de som inte förstår sig på ekonomi.
Och vem skulle vara bäst och hantera ekonomisk problem av trumpen och Hillary.
Svaret är Hillary, då hon redan varit med att städa upp dålig ekonomisk politik av Republikanerna tidigare.
Allt trumpen har komma med är ett pärlband av konkurser och än mer lån, och vi såg ju vad som hände med lägre statsskuld som trumpen lovade.
Och allt man har och komma med här, det är att man berättar "nej, vi kan inget om ekonomi.".
Vilket man gör när man pratar om Obamas räntor, och sen permanenta skattelättnader som uppenbarligen inte sänkte någon statsskuld.
Citera
2019-04-20, 11:43
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Om man pratar om email-servarar, så har vi en del pågående i administrationen som är viktigt att prata om då!!!
Men nu blir det tråkigt igen för dig, men då förespråkar du bara för Ivanka i fängelse.
Fast nu har ju Ivanka aldrig haft några privata email-servrar i källaren. Det enda hon gjorde var att skicka mail från sitt privata konto. Inga statshemligheter heller. Med andra ord svamlar du bara.
Citat:
Saken är att om trumpen är friad, så är även Hillary detta
Du så lättlurad.
Okej. "Trump är lika friad som Hillary" - KLyban.
Citat:
Och detta är definitivt till fördel när du inte vet vilket ben du ska stå på längre.
Och ja, du blev grundlurad.
Detta är definitivt till fördel för Hillary och om hon ställer upp mot trumpen.
För Hillary kan till och med säga inget händer, ingen utredning gör nått.
Finner det även intressant att man pratar så mycket om Hillary, och inget kommer ur det.
Jag vet att alltid vill gra mig till topic och att du vill efterlikna Kim-little rocket man och sånt, men detta blir bara svamligt.
Citat:
Så med allt detta som seglat upp med trump och att han är friad enligt dig(vilket du nu börjar flippfloppa rejält för få ihop det)
Så är även Hillary friad och helt okey för henne och ställa upp i 2020.
Klart det är okej för Hillary att ställa upp 2020. Hon är inte dömd för något brott och uppfyller övriga krav på en presidentkandidat. Tror hon är lite för gammal, sjuk och avskydd för att så göra, men det är en annan diskussion.
Citat:
Dock den som ställer upp i 2020 kommer får troligtvis hantera den största lågkonjunkturen någonsin i USA, och risk för systemisk kollaps om man inte öser pengar över de som inte förstår sig på ekonomi.
Och vem skulle vara bäst och hantera ekonomisk problem av trumpen och Hillary.
Svaret är Hillary, då hon redan varit med att städa upp dålig ekonomisk politik av Republikanerna tidigare.
Allt trumpen har komma med är ett pärlband av konkurser och än mer lån, och vi såg ju vad som hände med lägre statsskuld som trumpen lovade.
Och allt man har och komma med här, det är att man berättar "nej, vi kan inget om ekonomi.".
Vilket man gör när man pratar om Obamas räntor, och sen permanenta skattelättnader som uppenbarligen inte sänkte någon statsskuld.
Fast nu går ekonomin som tåget, de har västvärldens lägsta arbetslöshet och statsskulden sjunker som en sten i förhållande till BNP så ovanstående får vi sätta upp på svammelkontot. Som vanligt.
Citera
2019-04-20, 12:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Fast nu har ju Ivanka aldrig haft några privata email-servrar i källaren. Det enda hon gjorde var att skicka mail från sitt privata konto. Inga statshemligheter heller. Med andra ord svamlar du bara.

Okej. "Trump är lika friad som Hillary" - KLyban.

Jag vet att alltid vill gra mig till topic och att du vill efterlikna Kim-little rocket man och sånt, men detta blir bara svamligt.

Klart det är okej för Hillary att ställa upp 2020. Hon är inte dömd för något brott och uppfyller övriga krav på en presidentkandidat. Tror hon är lite för gammal, sjuk och avskydd för att så göra, men det är en annan diskussion.

Fast nu går ekonomin som tåget, de har västvärldens lägsta arbetslöshet och statsskulden sjunker som en sten i förhållande till BNP så ovanstående får vi sätta upp på svammelkontot. Som vanligt.
Dock kvarstår fakta, Hillary är mer friad än vad trumpen är.
Och du tror inte detta kommer upprepad om och om igen om Hillary blir kandidaten?
För alla dessa On going i Muellers, vilket betyder PÅGÅENDE.
Och samtidigt vi vet hur lite(=inget) sker med Hillarys alla utredningar.
Och det är här du blev nyss grundlurad, då du tror inte att det du säger i en tråd kan följa med till en annan.
trump är äldre, och sjuka är ingen av dom, inte rent fysiskt i alla fall.
Och diagnoser på trumpen kan vi se i psyksjuktråden och att dom är många.
Så där saknade du en poäng också och på samtliga.

Men det mest lustiga är väl att Hillary aldrig kommer ställa upp troligtvis.
Och alla utredningarna man tror sig göra, måste ju någon gång startas.
För nu har vi bara mycket av inget, och du står för det mesta, då du verkar inte greppat att inget händer.

Igen emailserver Ivanka, och emailservarar privata var det hemskaste som någonsin existerade med Hillary.
Men när Ivanka gör samma, så ska vi låtsas om annat, men det visste vi ju redan.
Och vad som står i mailen är rätt irrelevant så länge det handlar om den officiella kapaciteten.
Men lugnt , då jag är van att du aldrig vill diskutera nått.

Ja, vi är vid faktumet att trumpen är grundlurad av Kim, och att allt skedde inför hela världen.
Citera
2019-04-20, 12:09
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Dock kvarstår fakta, Hillary är mer friad än vad trumpen är.
Och du tror inte detta kommer upprepad om och om igen om Hillary blir kandidaten?
För alla dessa On going i Muellers, vilket betyder PÅGÅENDE.
Och samtidigt vi vet hur lite(=inget) sker med Hillarys alla utredningar.
Och det är här du blev nyss grundlurad, då du tror inte att det du säger i en tråd kan följa med till en annan.
Nej, KLyban. Muellers undersökning är avslutad. Det är nog bara du i hela världen som lyckats missa det. Alltså stämmer det du sade:
Citat:
Hillary är lika friad som trump då, och jag diskuterar bara med ert narrativ och trump och Mueller.

Citat:
trump är äldre, och sjuka är ingen av dom, inte rent fysiskt i alla fall.
Och diagnoser på trumpen kan vi se i psyksjuktråden och att dom är många.
Så där saknade du en poäng också och på samtliga.
Jo, det är ju du som satt hälften av alla diagnoser i den tråden. Resterande står Terge för. Båda ni betraktas som psyksjuka. Du tror ju till exempel att du diskuterar med Trump och Mueller.
Citat:
Hillary är lika friad som trump då, och jag diskuterar bara med ert narrativ och trump och Mueller.
Som man känner sig själv känner man andra.
Citat:
Men det mest lustiga är väl att Hillary aldrig kommer ställa upp troligtvis.
Och alla utredningarna man tror sig göra, måste ju någon gång startas.
För nu har vi bara mycket av inget, och du står för det mesta, då du verkar inte greppat att inget händer.
Nej, hon lär inte ställa upp. Du får ge dig till tåls vad gäller det kommande utredningen av Hillary. Sånt här tar tid. Trodde du visste det redan.

Citat:
Igen emailserver Ivanka, och emailservarar privata var det hemskaste som någonsin existerade med Hillary.
Men när Ivanka gör samma, så ska vi låtsas om annat, men det visste vi ju redan.
Och vad som står i mailen är rätt irrelevant så länge det handlar om den officiella kapaciteten.
Men lugnt , då jag är van att du aldrig vill diskutera nått.

Ja, vi är vid faktumet att trumpen är grundlurad av Kim, och att allt skedde inför hela världen.
Fast nu hade ju inte Ivanka någon privat email-server. Med andra ord så svamlar du bara, som vanligt.

Nej, nu har jag roat mig färdigt med dig, KLyban. Du får mig alltid att skratta.
Citera
2019-04-20, 12:19
Medlem
Stones avatar
Galen klimakteriekvinna, Megafonen Sanders Eller Taffsaren Biden... vem vill man mest vinna över?
Citera
2019-04-20, 12:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej, KLyban. Muellers undersökning är avslutad. Det är nog bara du i hela världen som lyckats missa det. Alltså stämmer det du sade:

Jo, det är ju du som satt hälften av alla diagnoser i den tråden. Resterande står Terge för. Båda ni betraktas som psyksjuka. Du tror ju till exempel att du diskuterar med Trump och Mueller.

Som man känner sig själv känner man andra.

Nej, hon lär inte ställa upp. Du får ge dig till tåls vad gäller det kommande utredningen av Hillary. Sånt här tar tid. Trodde du visste det redan.

Fast nu hade ju inte Ivanka någon privat email-server. Med andra ord så svamlar du bara, som vanligt.

Nej, nu har jag roat mig färdigt med dig, KLyban. Du får mig alltid att skratta.
Om hon inte ställer upp så finns inget mer och säga ens
Och det andra har knappast ändra sig pga nått du säger, Hillary är friad om du försöker hävda samma på trumpen.
Och vi ser ju att utredningarna man gör mot Hillary är fruktlösa, och har sedan länge insett detta bara är ett narrativ och inget annat du ger oss.
Vilket gör det betydelselöst pga du inte finns någon koppling i verkligheten, utan bara i den sekt du är med i som säger ord som är betydelselösa idag.

Och ge mig till tåls, ja, vi vet redan att utredningen mot Hillary har funnit att inget brott kan styrkas.
Och detta var evigheter sedan, du är bara här för du är livrädd att ditt narrativ ska försvinna på Hillary.
Dock har vi sett det försvinan för evigheter sedan, det är därför det blir så parodi nu när du har olika regle böcker för trump och Hillary.
Dock är skillnaden att Hillary händer det inget med, medans på trumpen är vi mitt i skiten och MASSOR är pågående.
Allt man behöver göra är läsa texten som berättar on going, on going och åter on going.
Vad kan det vara, 50 on going, räcker det?

Sen är friad dina ord, när det gäller Hillary så är hon avförd och inget brott kan styrkas.
Så Hillary har ingen hinder ifrån denna och ställa upp.
Jag har faktiskt sedan flera år tillbaka redan förstått att ni inte har något som helst intresse för Hillary, det är bara nått man säger när det är jobbigt för en.
Och "Men Hillary då", saken är att det finns inget med Hillary, och har aldrig funnits efter den stora utredningen Hillary hade noll problem att ta.

Nej, jag känner dig, och svarar på hur du är.
Jag är så olik dig man kan komma, jag föredrar fakta.
medans du är patologisk livrädd för fakta, utom de få få få ggr den är bra för er.
Och varje gång du skriver, så behöver man aldrig kolla upp nått.
Men vet redan i testen du skriver och om du ljuger, då du direkt pratar om annat eller försöker definiera om saker och händelser.
Och ad hominem regnar ned, det är ett säkert tecken med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Klyban är inte känd för att argumentera konsekvent. Han nämner "Men Hillary då?" men faktum är aqtt det är han som jämt kör med sitt enbarmliga "Men Trump då?" och försöker påskina att det är den andra parten som gör det. "Projicering" har jag för mig att det heter på fackmannaspråk och är en psykologisk åkomma.
Ledsen, inget av det du säger stämmer, men skoj du försökte i alla fall.
Men om du anstränger dig lite, så kanske du kan hitta nått jag faktiskt säger.

Och kom ihåg att vi pratar om Hillary kandiderar mot trump, och vi kan bara pratats om två personer då.
Och det är Hillary och trumpen.
Och ställer man en fråga till Hillary, så gäller även denna trumpen.
Då det bara finns två personer att tala om, och att man ska jämföra dessa för att senare komma till val och välja en president.
Och ställer man en fråga till trump, så ställer man den samma till Hillary.(Om nu det ens finns en fråga från start som funkar på Hillary, detta med utredningar gör det uppenbarligen inte)

Whatabotuismen
Där tänkte du aldrig ens.
Citera
2019-04-20, 13:27
Medlem
Trump sa tidigare att Muellerutredning kom till för att man inte kunde acceptera att Clinton inte blev president. Man kunde inte glömma och lämna det. Nu är det hela andra människor som inte kan glömma Clinton. För min del var hon en föredetting långt innan det valet. Hon hade förberett sig länge och hade folk i leden som förde fram henne men det hjälpte inte. Nu kommer hon inte mer tillbaka så vi kan med stort lugn glömma henne.
Citera
2019-04-20, 14:54
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Trump sa tidigare att Muellerutredning kom till för att man inte kunde acceptera att Clinton inte blev president. Man kunde inte glömma och lämna det. Nu är det hela andra människor som inte kan glömma Clinton. För min del var hon en föredetting långt innan det valet. Hon hade förberett sig länge och hade folk i leden som förde fram henne men det hjälpte inte. Nu kommer hon inte mer tillbaka så vi kan med stort lugn glömma henne.
Hon ska få betala för sina brott. Att tro att vi bara kommer glömma henne är önsketänkande från vänstern.
Citera
2019-04-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Hon ska få betala för sina brott. Att tro att vi bara kommer glömma henne är önsketänkande från vänstern.

Vem ska hon betala och för vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in