2019-04-19, 21:28
Medlem
Det var Comeys utredning om Ryssland och mejlen som Comey sparkades. Enligt den här informationen i alla fall. Comey hade hunnit få fram en del fakta innan han sparkades. Den skulle man gärna vilja se.

Citat:
James Comey, the seventh director of the Federal Bureau of Investigation (FBI), was dismissed by U.S. President Donald Trump on May 9, 2017.

Citat:
July 2016 was also the month WikiLeaks first released emails stolen by the GRU from the DNC. On July 22, 2016, WikiLeaks posted thousands of internal DNC documents revealing information about the Clinton Campaign. Within days, there was public reporting that U.S. intelligence agencies had “high confidence” that the Russian government was behind the theft of emails and documents from the DNC. And within a week of the release, a foreign government informed the FBI about its May 2016 interaction with Papadopoulos and his statement that the Russian government could assist the Trump Campaign. On July 31, 2016, based on the foreign government reporting, the FBI opened an investigation into potential coordination between the Russian government and individuals associated with the Trump Campaign.
Citera
2019-04-19, 21:49
Medlem
Hillary Clinton är en loser och en jobbig kärring. Och även om jag hejar på Trump så vill jag att han vinner mot någon annan än Hillary då jag inte orkar lyssna och se på henne. Det vore vänligt av demokraterna om de presenterade någon annan.
Citera
2019-04-19, 22:35
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Assange kallade även Hillary för en "sadistisk psykopat":
https://www.expressen.se/nyheter/julian-assange-om-hillary-en-sadistisk-sociopat
Det är han inte ensam om att tycka. Vi får se om hon torskar för sina kopplingar till människosmuggling och annat.
Citera
2019-04-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Det är han inte ensam om att tycka. Vi får se om hon torskar för sina kopplingar till människosmuggling och annat.
Dessvärre har Team Trump skanderat "Locker Her Up!" i mer än tre års tid nu, men ännu har väldigt litet hänt på den fronten.
Citera
2019-04-20, 09:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Dessvärre har Team Trump skanderat "Locker Her Up!" i mer än tre års tid nu, men ännu har väldigt litet hänt på den fronten.
Hillary är friad, och man bara pratar om lock her up.
Men precis inget händer, och sen händer mer av inget, sen mer och mer och mer av inget.
Sen gör trumpen nått dumt, så står man ropar Men Hillary då.

Svaret är hon är friad, och ska man gå på vissa av er hur ni ser Rule Of Law, så är hon även frikänd.(Vilket är hästdynga och givetvis fel).

Men Hillary då, är lite som "Tar du den i tvåan" som var populär på FB innan man förbjöd det.
Och nått man bara säger när man tycker det är jobbigt för en, och betydelselöst.

Men om Hillary skulle ställa upp och vinna över trumpen, det vore nog nått som skulle göra så hela USA skrattar ut trumpen.
Dock ser jag inget intresse för detta ens, men tiden får utvisa.
Citera
2019-04-20, 10:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hillary är friad, och man bara pratar om lock her up.
Men precis inget händer, och sen händer mer av inget, sen mer och mer och mer av inget.
Sen gör trumpen nått dumt, så står man ropar Men Hillary då.

Svaret är hon är friad, och ska man gå på vissa av er hur ni ser Rule Of Law, så är hon även frikänd.(Vilket är hästdynga och givetvis fel).

Men Hillary då, är lite som "Tar du den i tvåan" som var populär på FB innan man förbjöd det.
Och nått man bara säger när man tycker det är jobbigt för en, och betydelselöst.

Men om Hillary skulle ställa upp och vinna över trumpen, det vore nog nått som skulle göra så hela USA skrattar ut trumpen.
Dock ser jag inget intresse för detta ens, men tiden får utvisa.
Nej, Hillary är inte friad. Hon blev aldrig åtalad. Inte ens utfrågad under ed. FBI lade heller aldrig fram några bevis på att hon var oskyldig. Var är dokumenten som visar att Hillary är oskyldig?
Citera
2019-04-20, 10:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nej, Hillary är inte friad. Hon blev aldrig åtalad. Inte ens utfrågad under ed. FBI lade heller aldrig fram några bevis på att hon var oskyldig. Var är dokumenten som visar att Hillary är oskyldig?
Hillary är lika friad som trump då, och jag diskuterar bara med ert narrativ och trump och Mueller.
Och du skrev exakt det jag ville, du är väldigt lätt lurad.

Men när ska Hillary sättas i fängelset då?
Undrar då jag bara hör prat och inget som händer.
Och man har ju bara haft par år på sig också.

Men det skulle dock bli sjukt roligt och ha Hillary som president kandidat dock.
Dock vet vi varför man säger men Hillary då, och det är för nått annat är jobbigt för en.
Så tror man att Hillary skulle ändra detta, vilket aldrig är sant.
Men vi har fakta att det var väldigt nära en vinst för Hillary, hon hade folket på sin sida och med en MYCKET klar majoritet.
Citera
2019-04-20, 10:44
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Hillary är lika friad som trump då, och jag diskuterar bara med ert narrativ och trump och Mueller.
Och du skrev exakt det jag ville, du är väldigt lätt lurad.

Men när ska Hillary sättas i fängelset då?
Undrar då jag bara hör prat och inget som händer.
Och man har ju bara haft par år på sig också.

Men det skulle dock bli sjukt roligt och ha Hillary som president kandidat dock.
Dock vet vi varför man säger men Hillary då, och det är för nått annat är jobbigt för en.
Så tror man att Hillary skulle ändra detta, vilket aldrig är sant.
Men vi har fakta att det var väldigt nära en vinst för Hillary, hon hade folket på sin sida och med en MYCKET klar majoritet.
Så du menar alltså att Trump är friad? Fantastiskt! Det satt djupt inne, men till slut kom du tillbaks in i matchen. Bra jobbat, KLyban.

Jag vet inte när Hillary ska sttas i fängelse. Vi får vänta på utredning och åtal. Sånt kan ta tid. Det vet du ju redan.

USA gillar inte förlorare och blotta tanken att Hillary skulle ha några framgångar i ett val mot Trump är fria fantasier.

Edit: KLyban. Du diskuterar inte med Mueller eller Trump. Du mår inte bra. Lägg in dig. Detta är viktigt!
Citera
2019-04-20, 10:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så du menar alltså att Trump är friad? Fantastiskt! Det satt djupt inne, men till slut kom du tillbaks in i matchen. Bra jobbat, KLyban.

Jag vet inte när Hillary ska sttas i fängelse. Vi får vänta på utredning och åtal. Sånt kan ta tid. Det vet du ju redan.

USA gillar inte förlorare och blotta tanken att Hillary skulle ha några framgångar i ett val mot Trump är fria fantasier.

Edit: KLyban. Du diskuterar inte med Mueller eller Trump. Du mår inte bra. Lägg in dig. Detta är viktigt!
Nej, inget av det du sa, sa jag eller menade ens menade.
Det är sånt som kallas lägga orden i mun.

Ja, att det tar tid vet vi, inget har hänt på flera år nu.
Så inget som kommer ens bli närheten klart till 2020, då man inte ens har börjat på ett sätt som man ens menar allvar.
Folket har redan berättat att de ville ha Hillary, så kanske det är detta som du har en patologisk rädsla för, och att Hillary ställer upp igen(vilket verkar inte det minsta troligt, men tiden får utvisad etta)
Och vad har hänt efter alla utredningar Hillary klarade, svaret är inget.
Finner inte du detta rätt intressant att du vill hävda saker, men inget sker??

Ja, det stämmer jag diskuterar med en person som säger trump är frikänd, som jag så enkelt lurade.
Och du svalde allt med hull och här.
Och du skapade poängen helt åt oss, och nu står du här och är sur för du var så lättlurad.
Varje gång du säger Hillary är kriminella, så berättar du samma om trumpen att han är kriminell.
Och denna sprang du rätt in i med huvudet före
Citera
2019-04-20, 11:01
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nej, inget av det du sa, sa jag eller menade ens menade.
Det är sånt som kallas lägga orden i mun.

Ja, att det tar tid vet vi, inget har hänt på flera år nu.
Så inget som kommer ens bli närheten klart till 2020, då man inte ens har börjat på ett sätt som man ens menar allvar.
Folket har redan berättat att de ville ha Hillary, så kanske det är detta som du har en patologisk rädsla för, och att Hillary ställer upp igen(vilket verkar inte det minsta troligt, men tiden får utvisad etta)
Och vad har hänt efter alla utredningar Hillary klarade, svaret är inget.
Finner inte du detta rätt intressant att du vill hävda saker, men inget sker??

Ja, det stämmer jag diskuterar med en person som säger trump är frikänd, som jag så enkelt lurade.
Och du svalde allt med hull och här.
Och du skapade poängen helt åt oss, och nu står du här och är sur för du var så lättlurad.
Varje gång du säger Hillary är kriminella, så berättar du samma om trumpen att han är kriminell.
Och denna sprang du rätt in i med huvudet före
Citat:
Så vad menar du då, KLyban? Är Trump lika friad som Hillary eller tar du tillbaks dina ord?

Ditt övriga svammel är mest tröttsamt att läsa. Varför har du fått för dig att du diskuterar med Trump och Mueller? Eller är det det där med korrekturläsning som saknas nu igen?
Citera
2019-04-20, 11:02
Bannlyst
Är det inte dags för denna trötta kärring att dra sig tillbaka?
Citera
2019-04-20, 11:10
Medlem
Citat:
Så vad menar du då, KLyban? Är Trump lika friad som Hillary eller tar du tillbaks dina ord?

Ditt övriga svammel är mest tröttsamt att läsa. Varför har du fått för dig att du diskuterar med Trump och Mueller? Eller är det det där med korrekturläsning som saknas nu igen?

Comey sa att Clinton inte begått något brott. Mueller sa att han inte alls kan se att Trump inte begått något brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in