• 3
  • 4
2018-11-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Nej.

Om du inte ens vet skillnaden mellan sjukpenning och sjukersttning s br du kanske inte ge dig in i en diskussion dr TS r uppenbart upprrd ver sin situation och efterfrgar goda rd.
Ja det r ju sjukpenning jag har. Jo jag r ju vldigt orolig och ledsen fr detta. Tack fr du bryr dig.
Citera
2018-11-10, 12:32
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Ja det r ju sjukpenning jag har. Jo jag r ju vldigt orolig och ledsen fr detta. Tack fr du bryr dig.

Jo, det frstr jag men du behver absolut inte nojja om ngot fngelse fr det kommer inte att hnda.

Du kommer maximalt att ka p en terbetalning men inget strre n s.
Citera
2018-11-10, 12:42
Medlem
Citat:
Jo, det frstr jag men du behver absolut inte nojja om ngot fngelse fr det kommer inte att hnda.

Du kommer maximalt att ka p en terbetalning men inget strre n s.
Ja jag har ju inte gjort det med flit, s det borde ju inte vara s d. Hoppas det. Men dum som man r s oroar man ju sig nd. Men nr s mnga personer sger att jag inte ska tnka s s knns det iallafall lite bttre.
Citera
2018-11-10, 12:45
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Ja jag har ju inte gjort det med flit, s det borde ju inte vara s d. Hoppas det. Men dum som man r s oroar man ju sig nd. Men nr s mnga personer sger att jag inte ska tnka s s knns det iallafall lite bttre.

Nu r jag ingen lkare eller psykolog, men din nuvarande psykiska status och tillstnd kan givetvis frvrra saker och ting och man nojjar alldeles fr mycket och frvntar sig det allra vrsta.
Citera
2018-11-10, 12:57
Medlem
Citat:
Nu r jag ingen lkare eller psykolog, men din nuvarande psykiska status och tillstnd kan givetvis frvrra saker och ting och man nojjar alldeles fr mycket och frvntar sig det allra vrsta.
Ja det gr ju inte saken bttre att jag r osker och sdr av mig och alltid varit.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in