• 3
  • 4
2018-11-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Nej.

Om du inte ens vet skillnaden mellan sjukpenning och sjukersättning så bör du kanske inte ge dig in i en diskussion där TS är uppenbart upprörd över sin situation och efterfrågar goda råd.
Ja det är ju sjukpenning jag har. Jo jag är ju väldigt orolig och ledsen för detta. Tack för du bryr dig.
Citera
2018-11-10, 12:32
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Ja det är ju sjukpenning jag har. Jo jag är ju väldigt orolig och ledsen för detta. Tack för du bryr dig.

Jo, det förstår jag men du behöver absolut inte nojja om något fängelse för det kommer inte att hända.

Du kommer maximalt att åka på en återbetalning men inget större än så.
Citera
2018-11-10, 12:42
Medlem
Citat:
Jo, det förstår jag men du behöver absolut inte nojja om något fängelse för det kommer inte att hända.

Du kommer maximalt att åka på en återbetalning men inget större än så.
Ja jag har ju inte gjort det med flit, så det borde ju inte vara så då. Hoppas det. Men dum som man är så oroar man ju sig ändå. Men när så många personer säger att jag inte ska tänka så så känns det iallafall lite bättre.
Citera
2018-11-10, 12:45
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Ja jag har ju inte gjort det med flit, så det borde ju inte vara så då. Hoppas det. Men dum som man är så oroar man ju sig ändå. Men när så många personer säger att jag inte ska tänka så så känns det iallafall lite bättre.

Nu är jag ingen läkare eller psykolog, men din nuvarande psykiska status och tillstånd kan givetvis förvärra saker och ting och man nojjar alldeles för mycket och förväntar sig det allra värsta.
Citera
2018-11-10, 12:57
Medlem
Citat:
Nu är jag ingen läkare eller psykolog, men din nuvarande psykiska status och tillstånd kan givetvis förvärra saker och ting och man nojjar alldeles för mycket och förväntar sig det allra värsta.
Ja det gör ju inte saken bättre att jag är osäker och sådär av mig och alltid varit.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in